eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa i rozbudowa budynku administracji publicznej w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu pod nazwą "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" oraz budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tucholi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510166981-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Gmina Tuchola: Przebudowa i rozbudowa budynku administracji publicznej w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu pod nazwą "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" oraz budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tucholi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558026-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540131835-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 92351156000000, ul. pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku administracji publicznej w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu pod nazwą "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" oraz budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tucholi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.7.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: a) przebudowa i rozbudowa budynku administracji publicznej w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" na terenie działki nr ewid. 676 w Tucholi wraz z wewnętrzną i zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej z wyjątkiem zaprojektowanego wyprofilowania placów i chodnika asfaltem. Wyprofilowanie placów i chodnika należy wykonać z kostki granitowej 9/11 ciętej o gładkiej nawierzchni. W ramach przebudowy przewiduje się rozbiórkę fragmentów ściany zewnętrznej istniejącego budynku wraz z demontażem istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego o windę od strony elewacji tylnej. Projekt przewiduje budowę windy elektrycznej o ścianach murowanych z bloczków betonowych. b) budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego z wewnętrzną instalacją elektryczną zasilającą dźwig na części działki o nr ewid. 2184/60 w miejscowości Tuchola (budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Tucholi). Zamierzenie budowlane obejmuje: ? budowę szybu, ? montaż dźwigu osobowego wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną zasilającą dźwig, ? przebudowę części budynku dydaktycznego. kod podstawowy CPV: CPV 45000000-7 roboty budowlane kody uzupełniające CPV: CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach CPV 45313100-5 instalowanie wind CPV 45300000-0 roboty zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty: ? Decyzja nr TUCH.29.2020 Starosty Tucholskiego z dnia 27 marca 2020 r., znak BD.6740.TUCH.29.2020.MŚ - zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę obejmującą przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku administracji publicznej usytuowanego na terenie działki nr ewid. 676 położonej przy placu Zamkowym 1 w Tucholi - w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu pod nazwą "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" wraz z wewnętrzną i zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wyprofilowaniem placów i chodnika ? Projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku administracji publicznej w związku z montażem windy osobowej w ramach projektu pod nazwą "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi" na terenie działki nr ewid. 676 w Tucholi wraz z wewnętrzną i zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, przebudową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wyprofilowaniem placów i chodnika; ? Geotechniczne warunki posadowienia - Opinia geotechniczna dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych na potrzeby planowanej inwestycji - Montaż zewnętrznej windy na potrzeby budynku Urzędu Miejskiego w Tucholi, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, dz. nr: 676, gm. Tuchola, powiat tucholski, woj. kujawsko-pomorskie ? Specyfikacja techniczna (wymagania ogólne) wykonania i odbioru robót - "Winda dla Urzędu Miejskiego w Tucholi"; ? Decyzja nr TUCH.8.2020 Starosty Tucholskiego z dnia 12 lutego 2020 r., znak BD.6740.TUCH.8.2020.MŚ - zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego, usytuowanego na terenie działki nr ewid 2184/60 położonej przy ul. Piastowskiej 23 w Tucholi wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną zasilającą dźwig. ? Projekt budowlany - Budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Budowa szybu i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową części budynku dydaktycznego w Tucholi, działka o nr ewid. 2184/60 (Szkoła Podstawowa nr 2 w Tucholi) Przedmiary robót Zamawiający zawarł jako dokumenty pomocnicze do wyceny oferty, mogą one nie zawierać wszystkich elementów projektu budowlanego. W celu prawidłowego oszacowania/wyceny oferty/kosztów inwestycji Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z projektem budowlanym, gdyż roboty opisane w projekcie budowlanym wchodzą w zakres zamówienia podstawowego. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: ? najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; ? wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; ? przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy - na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego. Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym. Niniejsze zadanie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty: ? załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna winda UM; ? załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna winda SP2; ? załącznik nr 3 - ustawa z dnia 2 marca 2020 r. (fragment) o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający wymaga, aby ekipa remontowa charakteryzowała się wysoką kulturą osobistą ze względu na prowadzenie prac w budynkach użyteczności publicznej. Ponadto zabrania się palenia papierosów na terenie budowy oraz niewłaściwego użytkowania urządzeń lub maszyn niezbędnych do wykonania robót, co groziłoby ewentualnym zaprószeniem ognia. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.). Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) i powykonawczy - na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym. Przed rozpoczęciem robót wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45313100-5, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387945.12
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TechWind Jan Rutkowski
Email wykonawcy: biuro@techwind.pl
Adres pocztowy: Dąbrowa 6
Kod pocztowy: 80-297
Miejscowość: Banino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 745379.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 745379.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 993840.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.