To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-03
Ogłoszenie nr 510166403-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Gmina Oleszyce: Dowóz uczniów z terenu gminy Oleszyce do szkół podstawowych oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021 w formie biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568101-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 65090061900000,
ul. ul. Rynek
1,
37-630
Oleszyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 315 010, e-mail
bgp@ug.oleszyce.pl, faks
166 315 636.
Adres strony internetowej (url): www.bip.oleszyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów z terenu gminy Oleszyce do szkół podstawowych oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021 w formie biletów miesięcznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów z terenu gminy Oleszyce do szkół podstawowych oraz odwożenie ich do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021 w formie biletów miesięcznych. 1. Liczbę uczniów uprawnionych do dowozów zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Szczegółowe informacje o trasach dowozów zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Godziny dowozów i odwozów mogą po uzgodnieniu ulegać zmianie - na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy. 3. Trzy razy w semestrze dowozy i odwozy na wskazane imprezy szkolne organizowane przez placówkę objętą dowozami na trasach zgodnych z dowozem dzieci do szkoły. Szczegółowy harmonogram dowozów i odwozów dot. godzin i dni w tygodniu zostanie uzgodniony pisemnie w trakcie roku szkolnego i może ulegać zmianie. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Dowozy i odwozy uczniów muszą być realizowane pojazdami oznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r, poz. 58 ze zm.) i ustawy o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r, poz. 1990 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 6. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. 8. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 3 dni przed ich zaistnieniem. W dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje, odpracowywania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wielkości grup dzieci jednocześnie przewożonych oraz długości tras należy przyjąć w ramach własnego wyliczenia wartości usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ilość uczniów dowożonych z poszczególnych w/w miejscowości może ulegać zmianie w okresie semestralnym i rocznym. W związku z powyższym w formularzu ofertowym wykonawca musi podać cenę za przewóz 1 ucznia na poszczególnych trasach opracowanych przez Wykonawcę w skali 1 miesiąca (biletu miesięcznego). Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy przynajmniej dwa razy, uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach. Dane te zostaną przekazane przez dyrektora placówki, wybranemu w przetargu Wykonawcy. Rozkłady jazdy oraz przystanki będą dokładnie ustalone z Wykonawcą wybranym w przetargu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu niezwłocznie (nie dłużej jednak niż w ciągu 25 minut) zapewnił autobus zastępczy na własny koszt. Wykonawca będzie dyspozycyjny w przypadku losowych zmian czasowych godzin dowozu i odwożenia uczniów ze szkoły. Sprawdzenie tożsamości uczniów uprawnionych do przejazdu na poszczególnych trasach odbywać się będzie na podstawie legitymacji szkolnej lub imiennego dokumentu wystawionego przez Wykonawcę dla każdego ucznia na trasę przewozu. Szczegółowy harmonogram, zawierający godziny odjazdów i przyjazdów oraz przystanków Zamawiający dostarczy Wykonawcy zgodnie z organizacją pracy szkoły po ostatecznym przyjęciu planu lekcji oraz zweryfikowaniu ilości dzieci dowożonych i odwożonych z poszczególnych miejscowości. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149854.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jarosław S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194616.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.