eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-03

Ogłoszenie nr 510166319-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556183-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., Krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalzabrze.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/PN/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. 1. sukcesywny odbiór oraz wywóz i składowanie odpadów zmieszanych oraz segregowanych (plastik, szkło, papier) Zamawiającego na wysypisko wraz z dzierżawą kontenerów przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia 01.09.2020r. niżej wymienionym obiekcie tj.: 1) obiekt szpitalny zlokalizowany przy ul. Zamkowej 4 * 200301 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 10 m3 (odpady komunalne zmieszane), 200101 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (szkło) 200102 dzierżawa 1 kontener o pojemności 7m3 (papier) 200139 dzierżawa 2 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (plastik - tworzywa sztuczne) * odbiór odpadów komunalnych zmieszanych dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) - 212 wywozów * odbiór odpadów typu papier raz w tygodniu - 53 wywozów * odbiór odpadów segregowanych( szkło i plastik) dwa razy w miesiącu - 96 wywozów 2) obiekt szpitalny zlokalizowany przy ul. Janika 18 200301 dzierżawa 5 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (odpady komunalne zmieszane), 200101 dzierżawa 1 kontener o pojemności 1,1 m3 (szkło) 200102 dzierżawa 1 kontener o pojemności 1,1 m3 (papier) 200139 dzierżawa 1 kontenerów o pojemności 1,1 m3 (plastik - tworzywa sztuczne) ? odbiór odpadów komunalnych zmieszanych raz w tygodniu (środa) - 265 wywozów ? odbiór odpadów segregowanych (szkło, plastik, papier) raz w tygodniu (środa) - 159 wywozów 2. Dostarczenie na koszt Wykonawcy, najpóźniej do dnia 01.09.2020r., do w/w obiektu szpitalnego Zamawiającego kontenerów do gromadzenia odpadów zgodnie z określoną w punkcie 1 ilością i pojemnością. 3. Systematyczne odbieranie wypełnionych kontenerów w godzinach od 700 do 1500. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wskazanego powyżej w punktach 1 i 3 terminów odbioru odpadów. 5. Wykonawca ponosi koszty naprawy lub wymiany dzierżawionych przez Zamawiającego kontenerów z powodu ich uszkodzenia. 6. Wykonawca zobowiązanych jest w okresie dzierżawy wymienić Zamawiającemu kontener uszkodzony lub zniszczony na w pełni sprawny. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i do dezynfekcji dzierżawionych przez zamawiającego kontenerów przez cały okres obowiązywania umowy 8. Wykonawca zobowiązany jest do transportowania odebranych od Zamawiającego odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Odbiór odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307 raz na 4 miesiące na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń w kontenerze o pojemności 10 m3 pod wskazany przez Zamawiającego adres Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1A do SIWZ Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę - stanowiącej załącznik nr 1 i 1a do SIWZ (umowy). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi spełnić warunki ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i powiązanych z nią aktów wykonawczych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 333500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FCC Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Lecha 10
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360180.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.