eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne(etap IV)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165528-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli: Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne(etap IV)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557492-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Krajowy numer identyfikacyjny 83041400600000, ul. Sandomierska 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 8448556, e-mail mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl, lmizera@muzeum.stalowawola.pl, faks 015 8448557.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeum.stalowawola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Muzeum Regionalne, Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne(etap IV)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MR - AG - 3121 - 5/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie IV etapu inwestycji w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 12, obecnie Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. Inwestycja polegać będzie na wykonaniu prac konserwatorskich i budowlanych mających na celu przebudowę I piętra budynku oraz na zmianie sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na cele wystawiennicze i edukacyjne. W wyniku prac powstanie 119,85 mkw nowej powierzchni użytkowej, przeznaczonej na działalność edukacyjno-wystawienniczą: sala ekspozycyjna (1 szt.) i sale edukacyjne (2 szt.). Nowo utworzona przestrzeń publiczna będzie dostępna także dla osób z niepełnosprawnością: powstaną sale w systemie bezprogowym (dla osób z niepełnosprawnością ruchową) i pętla indukcyjna (dla osób z niepełnosprawnością słuchową). Przewidziano także wykonanie instalacji klimatyzacyjnej, instalacji ogrzewania podłogowego i grzejnikowego, instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacje niskoprądowe, instalacje nagłośnieniowe oraz alarmowe. Szczegółowy zakres prac jest następujący: 1. Roboty rozbiórkowe: wykucie otworów w ścianach nośnych dla otworów drzwiowych i przejść; rozebranie podłóg i posadzek; demontaż drzwi wewnętrznych; rozebranie tynków wewnętrznych; wywóz gruzu z utylizacją. 2. Wykonanie robót konstrukcyjnych: zabezpieczenie (nadproża) nowych i modernizowanych otworów w ścianach; zamurowanie otworów w ścianach; ścianki działowe z gips kartonu; izolacja termiczna ścian zewnętrznych od wewnątrz; wykonanie tynków wewnętrznych. 3. Wykonanie posadzek: wykonanie warstw pod posadzkowych w salach: ekspozycyjnej (1 szt.) i edukacyjnych (2 szt.); wykonanie posadzek żywicznych w sali ekspozycyjnej (1 szt.); wykonanie posadzki z gresu w salach edukacyjnych (2 szt.). 3. Montaż nowych drzwi wejściowych do sal ekspozycyjnych i edukacyjnych - 5 szt.; 4. Malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi (sufity + ściany); 5. Wykonanie zabudowy wnęk okiennych ; 6. Wykonanie elementów dekoracyjnych w foyer: listwa przypodłogowa, listwy przysufitowe; 7. Wykonanie instalacji sanitarnych: wykonanie rozbudowy ogrzewania podłogowego 3 pętli z rurek PE dn 16 mm w sali ekspozycyjnej wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji ogrzewania grzejnikowego - montaż 4 szt. grzejników wraz z instalacją zasilającą; wykonanie rozbudowy instalacji klimatyzacyjnej 1 agregat zewnętrzny + 3 agregatów wewnętrznych; 8. Wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: instalacja oświetleniowa i gniazdkowa oraz pętli indukcyjnej w sali ekspozycyjnej i salach edukacyjnych; 9. Zakup i montaż opraw ewakuacyjnych - 3 szt.; 10. Zakup i montaż floorboxów - 4 szt.; 11. Wykonanie instalacji nagłośnieniowej (okablowania instalacja DSO). 12. Demontaż i ponowny montaż instalacji alarmowych (SSWIN, SSP, CCTV). 13. Montaż instalacji sieci strukturalnej LAN. 14. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało kompleksowe zabezpieczenie elementów wykończeniowych budynku w częściach już wyremontowanych w ramach I, II, III etapu inwestycji (poprzez trwałe zabezpieczenie wnętrza windy przed urazami mechanicznymi typu: zbicie lustra, porysowanie wnętrza ze stali nierdzewnej, zniszczenie podłogi/sufitu; zabezpieczenie drzwi wejściowych do przedsionka oraz podłóg przedsionka na poziomie -1; zabezpieczenie schodów z piaskowca, drzwi, okien, itp.). Zamawiający wymaga transportu gruzu przy pomocy leja spustowego na zewnątrz budynku oraz transportu betonu za pomocą pompy poprzez okno na piętrze budynku w części remontowanej. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45000000-7, 45421152-4, 45421000-4, 44221000-5, 45421100-5, 45432000-4, 45321000-3, 39715210-2, 45330000-9, 45332400-5, 45331100-7, 45311100-1, 45311200-2, 45311000-0, 45311200-2, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370854.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U. WOMA Marek Woźniak
Email wykonawcy: woma@autograf.pl
Adres pocztowy: ul. Chmielna 41
Kod pocztowy: 37-464
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 511635.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 511635.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 511635.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.