eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165406-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Usługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564603-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 359 13 34, e-mail dzp@us.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wyższa uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.381.037.2020.UG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są usługi introligatorskie oprawy (naprawy) książek i czasopism dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego. Wykaz Bibliotek wraz z adresami i wskazaniem osób do kontaktu zawiera załącznik nr 5 do wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zakres zamówienia obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, tj. odbiór książek lub czasopism przeznaczonych do oprawy z miejsca wskazanego w zleceniu, dostarczenie ich do Wykonawcy oraz zwrot oprawionych materiałów na miejsce wskazane w zleceniu. Wykonawca zapewni również pakowanie, załadunek, rozładunek i rozpakowanie. Transport będzie realizowany w terminach ustalonych z Zamawiającym, na adres wskazany w zleceniu. 3) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; - załącznik nr 3 - Wzór umowy. 4) Wymagany minimalny okres gwarancji: 18 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert "okres gwarancji" za zaoferowanie gwarancji na okres dłuższy niż 18 mcy, na zasadach określonych w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. c) SIWZ. 5) Wykonawca realizował będzie przedmiot zamówienia od daty zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do momentu wykorzystania wartości umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Przedmiot umowy będzie realizowany według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń. 6) Termin realizacji zleceń będzie ustalony każdorazowo przez Strony, z zastrzeżeniem, iż: a) oprawa partii książek i czasopism (o objętości maksymalnie 350 woluminów) winna trwać nie dłużej niż 30 dni od daty przekazania książek lub czasopism do oprawy; b) na żądanie Zamawiającego - mniejsze partie (tzn. o objętości do 50 woluminów) winny być oprawione w ciągu 14 dni od daty przekazania książek lub czasopism do oprawy. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert "termin realizacji zleceń mniejszej partii woluminów o objętości do 50 woluminów" za zrealizowanie zlecenia oprawy partii książek i czasopism (o objętości do 50 szt. woluminów) w terminie krótszym niż 14 dni, na zasadach określonych w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. b) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.97.11.00 - Usługi introligatorskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278990.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Inwalidów TARNOSPIN
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okrężna 4A
Kod pocztowy: 33-104
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342256.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342256.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342256.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.