eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Wy³onienie banku celem obs³ugi bud¿etu Gminy ¦widnica

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-09-01

Og³oszenie nr 510164421-N-2020 z dnia 01-09-2020 r.

Gmina ¦widnica: Wy³onienie banku celem obs³ugi bud¿etu Gminy ¦widnica

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 576098-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina ¦widnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wy³onienie banku celem obs³ugi bud¿etu Gminy ¦widnica

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest 2-letnia obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¦widnica oraz jednostek organizacyjnych. Wykaz jednostek stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bie¿±cego bud¿etu gminy, rachunków bie¿±cych jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych liczba rachunków - 90 szt., 2) realizacja poleceñ przelewów do innych banków, 3) realizacja poleceñ przelewów wewnêtrznych (miêdzy rachunkami w banku), 4) przyjmowanie otwartych wp³at gotówkowych w miejscowo¶ci bêd±cej siedzib± Zamawiaj±cego, 5) dokonywanie otwartych wyp³at gotówkowych w miejscowo¶ci bêd±cej siedzib± Zamawiaj±cego, 6) lokowanie wolnych ¶rodków na lokatach jednodniowych, tygodniowych, weekendowych, 7) uruchomienie, na wniosek Gminy, odnawialnego kredytu obrotowego w rachunku bie¿±cym (okres kredytowania nie d³u¿szy ni¿ do koñca ka¿dego roku bud¿etowego), 8) obs³uga operacji zagranicznych, 9) elektroniczna/internetowa obs³uga bankowa, 10) przechowywanie depozytu, 11) Identyfikacja P³atno¶ci Masowych, 12) Dokonywanie wyp³at bezpo¶rednio do r±k ¶wiadczeniobiorców ¶wiadczeñ z Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej. 3. Wymagania: 1) kwota limitu kredytowego na rachunku bie¿±cym do wysoko¶ci okre¶lonej w uchwale bud¿etowej (w 2020 roku jest to kwota 2 000 000 z³ /rocznie), 2) Wykonawca nie bêdzie pobiera³: a) innych, ni¿ okre¶lone w tab. 1 i 2 (za³±cznik nr 2 do SIWZ) prowizji ani op³at z tytu³u otwarcia i prowadzenia rachunków, b) prowizji ani op³at za realizacjê polecenia przelewu wydanego przez Zamawiaj±cego miêdzy rachunkami prowadzonymi przez Bank, c) op³at i prowizji z tytu³u obs³ugi lokat terminowych, d) op³at i prowizji za prowadzenie us³ugi Identyfikacja P³atno¶ci Masowych, e) prowizji ani op³at za wyp³atê i wp³atê gotówkow± z rachunku Zamawiaj±cego na rzecz Zamawiaj±cego, f) op³at z tytu³u potwierdzenia stanu salda na rachunkach, g) prowizji ani op³at od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej czê¶ci linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bie¿±cym a tak¿e od wszelkich innych czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± linii kredytowej, h) op³at i prowizji za przechowywanie depozytu, i) prowizji ani op³at za wp³aty gotówkowe na rachunek Zamawiaj±cego z tytu³u wp³at gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez podatników podatków i op³at lokalnych oraz innych nale¿no¶ci bud¿etowych, j) op³at za druki i formularze niezbêdne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych przez Zamawiaj±cego, k) za serwisowanie systemu elektronicznej obs³ugi rachunków. 3) zabezpieczeniem sp³aty kredytu w rachunku bie¿±cym bêdzie weksel "in blanco" wraz z deklaracj± wekslow± 4) odsetki od uruchomionego kredytu w rachunku bie¿±cym p³atne bêd± na koniec ka¿dego miesi±ca. Uwaga! Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Gminy ¦widnica lub jednostek organizacyjnych, w okresie obowi±zywania umowy, na warunkach okre¶lonych w ofercie Banku wy³onionego w niniejszym przetargu. 4. Szacunkowe informacje potrzebne do przygotowania oferty: 1) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ przelewów wys³anych do innych banków w formie elektronicznej - 2 200 szt. 2) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ przelewów wys³anych do innych banków w formie papierowej - 30 szt. 3) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ przelewów wewnêtrznych (miêdzy rachunkami Gminy i jej jednostek) w formie elektronicznej - 1 000 szt. 4) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ przelewów wewnêtrznych (miêdzy rachunkami Gminy i jej jednostek) w formie papierowej - 50 szt. 5) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ wp³at gotówkowych - 100 szt. 6) ¶rednia miesiêczna warto¶æ wp³at gotówkowych - 280 000 z³ 7) ¶rednia miesiêczna ilo¶æ wyp³at gotówkowych - 100 szt. 8) ¶rednia miesiêczna warto¶æ wyp³at gotówkowych - 240 000 z³ 9) ¶rednie osady ¶rodków pieniê¿nych na rachunkach Gminy i jej jednostek - 1 500 000 z³ 10) ¶redniomiesiêczna ilo¶æ wyp³at bezpo¶rednio do r±k ¶wiadczeniobiorców ¶wiadczeñ z Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej - 250 szt. 11) ¶redniomiesiêczna warto¶æ wyp³at bezpo¶rednio do r±k ¶wiadczeniobiorców ¶wiadczeñ z Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej - 130 000 z³ 12) ¶redni poziom wykorzystania kredytu w rachunku bie¿±cym - 500 000 z³ 13) przewidywana ilo¶æ stanowisk elektronicznej obs³ugi bankowej Gminy i jej jednostek - 22 szt. 14) przewidywana ilo¶æ operacji odno¶nie masowych p³atno¶ci w miesi±cu - oko³o 20 000 z³, 15) do obliczenia nale¿y przyj±æ WIBID ON z dnia 19.08.2020 r. 16) do obliczeñ nale¿y przyj±æ WIBOR 1M z dnia 19.08.2020 r. 5. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z pó¼n. zm.) pracowników wykonuj±cych prace w zakresie kodu CPV: 66.11.00.00-4 us³ugi bankowe. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.5 SIWZ czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.5 SIWZ czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami "RODO". Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.5 SIWZ czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 300 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.5 SIWZ czynno¶ci. 9. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 12. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu (kontynuacji) bankowej obs³ugi bud¿etu Zamawiaj±cego przez okres nie d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy i o warto¶ci nie wiêkszej ni¿ 50% zamówienia podstawowego. 13. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 132000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spó³dzielczy w Kobierzycach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spó³dzielcza 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowo¶æ: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 124800.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 124800.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 124800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.