eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r., z terenu Gminy Szastarka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163552-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Gmina Szastarka: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r., z terenu Gminy Szastarka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572047-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szastarka, Krajowy numer identyfikacyjny 83040965000000, ul. , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 714 104, e-mail szastarka@bazagmin.pl, faks 158 714 130.
Adres strony internetowej (url): https://ugszastarka.e-biuletyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://ugszastarka.e-biuletyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r., z terenu Gminy Szastarka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ogólna charakterystyka Gminy Szastarka w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: Szacunkowe dane dotyczące ilości gospodarstw domowych i liczby ludności w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, ilości miejsc do gromadzenia odpadów (altanki i miejsca ustawienia pojemników) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWIZ. 1) Liczba gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej - 1 589 2) Liczba gospodarstw domowych dla zabudowy wielorodzinnej - 7 3) Ok. 99 % nieruchomości zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów, 4) Liczba osób zamieszkujących na terenie gminy - około 5 881 Uwaga! Ilość nieruchomości i liczba ludności jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczby ludności. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w czasie realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. 4.1.1 W skład Gminy Szastarka wchodzi 18 sołectw: Blinów Pierwszy, Blinów Drugi, Brzozówka, Brzozówka-Kolonia, Cieślanki, Huta Józefów, Majdan-Obleszcze, Stare Moczydła, Podlesie, Polichna Pierwsza, Polichna Druga, Polichna Trzecia, Polichna Czwarta, Rzeczyca-Kolonia, Szastarka Stacja, Szastarka Wieś, Wojciechów-Kolonia, Wojciechów Wieś. 4.1.2 Powierzchnia gminy wynosi 73,53 km2 4.1.3 System odbioru odpadów nie obejmuje odpadów komunalnych pochodzących z działalności gospodarczej. 4.2.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na transporcie, odbieraniu i zagospodarowaniu wszystkich odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Szastarka. 4.2.3 Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości w worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tj. na metale i tworzywa sztuczne (zbierane łącznie), papier, szkło. 4.2.4 Za przekazane worki Wykonawca nie będzie pobierał opłat od właścicieli nieruchomości. 4.2.5 Wykonawca będzie prowadził odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z następującą częstotliwością: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz w miesiącu. 2) odpady komunalne zbierane selektywnie (metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier): a) w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz w miesiącu. 4.2.6 Wykonawca zobowiązany jest również po zgłoszeniu Zamawiającego do odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów opakowaniowych zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów elektrycznych i elektronicznych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon, przeterminowanych leków, chemikaliów, odzieży, tekstyliów i odpadów biodegradowalnych zgromadzonych w PSZOK. Odbiór odpadów z PSZOKu zlokalizowanego pod adresem Szastarka Stacja 117, 23-225 Szastarka odbywać się będzie po zgłoszeniu telefonicznym Zamawiającego, odbiór odbywać się będzie w ciągu jednego dnia, w godzinach 7:00 - 15:00. W ramach umowy Wykonawca ma zapewnić odpowiednią ilość pojemników lub kontenerów lub pojazdów w celu zapewnienia odbioru. Odbiór odpadów Wykonawca wykona z miejsc magazynowania lub podstawionych pojazdów lub kontenerów lub pojemników. 4.3 Termin odbioru odpadów komunalnych wymienionych w pkt 4.2.5 -4.2.6 - w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 15.30. 4.4 Szczegółowe dane dotyczące terminu odbioru w poszczególnych miejscowościach zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże go, w formie papierowej, właścicielom nieruchomości w czasie wyposażania ich w worki i pojemniki. Ponadto wykonawca umieści harmonogram odbioru na tablicy ogłoszeń poszczególnych sołectw w ciągu 7 dni od daty popisania umowy. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) 2) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 4.6 Określa się następujący sposób odbioru odpadów, w zależności od rodzaju zabudowy: 1) Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 L. lub 240 L Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach (np. duża liczba pieluch) odbiór odpadów zmieszanych w workach w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów. b) Odpady komunalne zbierane selektywnie. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone: w workach w kolorze żółtym - dla metali i tworzyw sztucznych (zbieranych łącznie), w workach w kolorze zielonym - na szkło oraz w workach o kolorze niebieskim na papier. Worki na tworzywa sztuczne i metale (zbierane łącznie), szkło i papier zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków z odpadami. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie - 1 raz w miesiącu w godzinach od 7:00 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku. 4.7 Charakterystyka pojemników i worków do zbiórki odpadów komunalnych, które Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w ramach umowy: 1) Charakterystyka worków: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, b) pojemność - 120 litrów, c) Kolor: ? niebieski z napisem "Papier" - na papier i tekturę, ? zielony z napisem "Szkło" - na szkło, ? żółty z napisem "Metale i tworzywa sztuczne" na tworzywa sztuczne opakowania wielomateriałowe, metale, d) grubość - zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku kontrastujący z kolorem worka z nazwą Wykonawcy, nr telefonu oraz wskazaniem, jakie odpady można umieszczać w danym worku. 4.8 Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia na terenie nieruchomości worków na odpady bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości. 4.9 Szacowana ilość pojemników i worków, które należy dostarczyć: 1) worki o pojemności 120 litrów do selektywnej zbiórki odpadów - 25 000 szt., Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość worków do ilości odbieranych odpadów. W trakcie pierwszego odbioru odpadów Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości co najmniej po 1 worku na każdą frakcję zbieraną selektywnie. Podczas kolejnych odbiorów ilość pozostawionych worków przez Wykonawcę, powinna odpowiadać co najmniej ilości worków na daną frakcję, jaką wystawił właściciel nieruchomości. Uwaga: W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych objętych zamówieniem stanowiący załącznik do niniejszej umowy. Wykaz będzie aktualizowany w ciągu 14 dni od daty zaistnienia zmian. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne zbierane selektywnie . Pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zapewnia Zamawiający oraz właściciele nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219697.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOLAND
Email wykonawcy: zamowienia@ekolandpolska.com.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 14
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237272.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237272.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237272.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.