eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu oraz modernizacja budynku warsztatów szkolnych w Międzyrzeczu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163527-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu: Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu oraz modernizacja budynku warsztatów szkolnych w Międzyrzeczu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Środki pochopdzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2. Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.1. Efektywność energetyczna - projekty realizowane poza formułą ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.; oraz w ramach osi Priorytetowej 9 Infrastruktura społeczna dla Działania 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej dla Poddziałania 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544403-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540098499-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 21046694800000, ul. ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 428 410, e-mail p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl, faks 957 428 411.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu oraz modernizacja budynku warsztatów szkolnych w Międzyrzeczu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ES.272.13.2020.PL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 zamówienia. A. Wykonanie robót termomodernizacyjnych Zespołu budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26, działka nr ewid.336/6, obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4 - Budynek Główny C.K.Z. i U. Przedmiotem robót jest ocieplenie przegród zewnętrznych wraz z wymianą istniejących drzwi zewnętrznych montaż instalacji paneli fotowoltaicznych, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania budynku budynku Głównego. Zakres prac objętych w/w zadaniem: 1) Branża architektoniczna: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, - ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej , - ocieplenie stropodachu styropapą, - wymiana drzwi zewnętrznych, - ocieplenie ścian zewnętrznych w strefie cokołu styropianem, - ocieplenie węgarków stolarki zewnętrznej styropianem, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących obróbek blacharskich i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo -cynkowej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo - cynkowej, - demontaż i utylizacja istniejącej balustrady oraz montaż nowej, - demontaż i utylizacja istniejących zadaszeń nad wejściami do budynku oraz montaż w ich miejscu nowych z poliwęglanu, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej na podsypce piaskowej wokół budynku, - renowacja istniejącego pokrycia dachowego z użyciem akrylowej samosieciującej masy hydroizolacyjnej, - przemurowanie istniejących kominów wentylacyjnych na dachu budynku, - demontaż i utylizacja starego włazu dachowego oraz montaż nowego z poliwęglanu, -odsunięcie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej, 2) Branża budowalna: - montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, 3) Branża elektryczna: - montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku, - moduły fotowoltaiczne - 151 (330W), - inwertery sieciowe (on-grid) - 2 szt, - rozdzielnica fotowoltaiczna (RPV) - 1 szt. - aparaty łączeniowe i zabezpieczające, - układ pomiarowy energii wytworzonej - 1 szt. - system wizualizacji danych produkcji energii - 1 kpl. - przewody solarne pojedyncze, - przewody wielożyłowe. - instalacja odgromowa budynku i urządzeń 4) Branża sanitarna: Kompleksowe wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku. Wszystkie istniejące elementy istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (rurociągi, izolacje termiczne, grzejniki, armatura) zdemontować i zutylizować. - demontaż istniejących grzejników, -demontaż starej instalacji c.o, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych ocynkowanych galwanicznie, łączonych przez zaciskanie, - montaż nowych grzejników płytowych z zaworami termostatycznymi oraz głowicami termostatycznymi, - montaż izolacji cieplnej na przewodach instalacji c.o, - montaż armatury odcinającej i regulacyjnej, - należy wykonać próby ciśnieniowe, - należy uruchomić instalację. B. Wykonanie robót termomodernizacyjnych w Budynku Sali Gimnastycznej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26 , działka nr ewid.336/6 , obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4. Przedmiotem robót jest ocieplenie przegród zewnętrznych wraz z wymianą drzwi zewnętrznych, montażem wentylacji mechanicznej, przebudową instalacji centralnego ogrzewania budynku Sali Gimnastycznej C.K.Z. i U w Międzyrzeczu. Zakres prac objętych w/w zadaniem: 1) Branża architektoniczna: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, - ocieplenie stropodachu styropapą, - wymiana drzwi zewnętrznych, - ocieplenie ścian zewnętrznych w strefie cokołu styropianem, - ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu, - ocieplenie węgarków stolarki zewnętrznej styropianem, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących obróbek blacharskich i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo -cynkowej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo - cynkowej, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej na podsypce piaskowej wokół budynku, -odsunięcie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej, - demontaż ist. wywietrzaków na dachu budynku - instalacja odgromowa budynku 2) Branża elektryczna: - montaż ogniw fotowoltaicznych na dachu budynku Sali Gimnastycznej, - zasilanie w energię elektryczną urządzeń wentylacji i ogrzewania Sali gimnastycznej - instalacja odgromowa urządzeń 3) Branża sanitarna: Kompleksowe wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku. Budowa wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. Wszystkie istniejące elementy istniejącej instalacji należy zdemontować i zutylizować. Należy wykonać dwie nagrzewnice wodne o mocy obliczeniowej 10,2kW. Nagrzewnice zamontować na ścianach. Należy wykonać jednostki wentylacyjne z odzyskiem ciepła typu bezkanałowego w systemie zdecentralizowanym. Zamontowane urządzenia należy zabezpieczyć przed uderzeniami piłki. C. Wykonanie robót termomodernizacyjnych w Budynku Warsztatów Szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26 , działka nr ewid.336/6 , obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4.w następującym zakresie: Zakres prac objętych w/w zadaniem: 1) Branża architektoniczna: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, - ocieplenie ścian zewnętrznych w strefie cokołu styropianem, - cieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu styropianem, - ocieplenie podłogi na gruncie - cieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą, - wymiana stalowych okien zewnętrznych na nowe, - wymiana okien z PCV na nowe - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych i bram w budynku na nowe, - remont istniejących kominów wentylacyjnych, ocieplenie węgarków stolarki zewnętrznej styropianem, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących obróbek blacharskich i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo -cynkowej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo - cynkowej, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej na podsypce piaskowej wokół budynku, - demontaż i utylizacja istniejących wywietrzników zlokalizowanych na dachu budynku, - wykonanie remontu istniejących kominów wentylacyjnych na dachu budynku, - montaż drabiny prowadzącej na dach z koszem ochronnym i zabezpieczeniem przed korzystaniem osób nieuprawnionych, - montaż przy wejściu głównym do budynku pochwytu oraz barierki ze stali nierdzewnej, - demontaż, piaskowanie, malowanie oraz ponowny montaż istniejących krat okiennych, - demontaż istniejących budek dla ptaków zlokalizowanych na elewacjach budynku oraz ich ponowny montaż po zakończeniu robót ociepleniowych- poza sezonem lęgowym, - demontaż istniejącego ogrodzenia przylegającego do elewacji północnej w zakresie umożliwiającym wykonanie ocieplenia ściany. Po zakończonych pracach ponowny montaż, - demontaż i utylizacja istniejącego oświetlenia zewnętrznego i montaż nowego, - demontaż istniejących kamer na budynku oraz ponowny montaż, - montaż fasady szklanej o profilu aluminiowym, - remont istniejących zadaszeń żelbetowych nad wejściami do budynku zlokalizowanymi na elewacjach szczytowych, - odsunięcie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej od budynku, - przebudowa istniejących elementów mocujących napowietrzną linię elektryczną zlokalizowaną na ścianie szczytowej od strony wschodniej , - demontaż i utylizacja nieczynnych czerpni ściennych na elewacji wschodniej, - demontaż starych skrzynek elektrycznych zlokalizowanych na budynku oraz montaż nowych, - demontaż istniejących nawietrzaków podokiennych i montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących oknach, które nie ulegają wymianie na nowe, - wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, - remont istniejących kominów wentylacyjnych. 2) Branża budowlana: Zakres prac dotyczy rozmieszczenia paneli solarnych. Należy wykonać konstrukcję nośną w postaci belki nośnej ze stali. Montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, należy powiązać z wykonaniem ocieplenia stropodachu i wykonaniem nowego pokrycia. Należy wykonać roboty demontażowe i rozbiórkowe. - ocieplenie, rynny oraz rury spustowe, - wykonać pokrycie dachowe - według opracowania dla termomodernizacji, - wykonać stolarkę okienną zewnętrzną - według opracowania termomodernizacji, - wykonać stolarkę drzwiową zewnętrzną - według opracowania termomodernizacji, 3) Branża elektryczna: Zakresem robót jest: - wykonanie instalacji PV, - wykonać instalację do zasilania układu wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji 230V/400V, - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, - wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, - wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji ogrzewania, - wykonanie systemu fotowoltaicznego w zakresie: ? Wykonanie modułów fotowoltaicznych - 123 szt. (330W), ? Wykonanie inwerterów sieciowych (on-grid) - 2 szt (2x20=40kW), ? Wykonanie rozdzielnicy fotowoltaicznej (RPV) - 1 szt. ? Wykonanie aparatów łączeniowych i zabezpieczających, ? Wykonanie układu pomiarowego energii wytworzonej - 1 szt. ? Wykonanie systemu wizualizacji danych produkcji energii - 1 kpl. ? Wykonanie przewodów solarnych pojedynczych (DC) ? Wykonanie przewodów wielożyłowych (AC). 4) Branża sanitarna: Zakres robót dotyczy: - wykonać instalację podgrzewania ciepłej wody użytkowej, - wykonać instalację wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - wykonać instalację grzewczą, - wykonanie przygotowania ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji,, - wykonać instalację wentylacji mechanicznej wyciągowej z pomieszczeń sanitarnych, - wykonać instalację wentylacji mechanicznej (odciągów stanowiskowych) w pomieszczeniu spawalni, - wykonanie instalacji grzewczej, - wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej z pomieszczeń sanitarnych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (odciągów stanowiskowych) w pomieszczeniach spawalni, - wykonanie instalacji kanalizacji dla potrzeb funkcjonowania wybranych pomieszczeń budynku. D. Wykonanie robót termomodernizacyjnych w Budynku Kotłowni Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26 , działka nr ewid.336/6 , obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4.,w następującym zakresie: Zakres prac objętych w/w zadaniem: 1) Branża architektoniczna: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, - cieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą, - wymiana stalowych okien zewnętrznych na nowe, - wymiana drzwi zewnętrznych na nowe, - wymiana istniejącej bramy garażowej na nową ocieplaną, - ocieplenie ścian zewnętrznych w strefie cokołu styropianem, - ocieplenie węgarków stolarki zewnętrznej styropianem, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących obróbek blacharskich i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo -cynkowej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo - cynkowej, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej na podsypce piaskowej wokół budynku, - remont istniejących kominów wentylacyjnych. 2) Branża budowlana; Pod montaż pomy ciepła należy wykonać fundament bezpośredni żelbetowy typu blokowego wylewany na mokro. Należy wykonać zabezpieczenie fundamentu przed wodą gruntową i opadową w tym celu należy wykonać izolację pionową. 3) Branża Sanitarna: - montaż trzech powietrznych pomp ciepła dwusprężarkowych o parametrach: * Moc grzewcza (dwie sprężarki) przy A7/W35:27,4kW, * COP przy A7/W35: 3,9 * Czynnik chłodniczy : R407. - montaż rurociągów technologicznych, - wykonanie izolacji cieplnej rurociągów, - wykonanie przyłącza ciepłowniczego pomiędzy pompa ciepła a budynkiem kotłowni, - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku. - budowa instalacji ciepłej wody użytkowej 4) Branża Elektryczna: Wykonanie instalacji odgromowej, budowa instalacji zasilania pompy ciepła oraz instalacji dla celów podgrzania wody. - wykonanie instalacji zasilania pomy ciepła, - wykonanie instalacji 230V dla zasilania dwóch urządzeń miejscowego podgrzewania wody, - wykonanie instalacji odgromowej. - montaż przepływowego podgrzewacza wody E. Wykonanie robót dotyczących wykonania przyłącza ciepłowniczego pomiędzy budynkiem kotłowni a budynkiem warsztatów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26 , działka nr ewid.336/6 , obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4., F. Wykonanie robót termomodernizacyjnych w części dobudowanej do budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Libelta 4 , działka nr ewid.191/2 , obręb 0002 jednostka ewidencyjna 080302_4., Zakres prac objętych w/w zadaniem: 1) Branża architektoniczna: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem, - ocieplenie ścian zewnętrznych w strefie cokołu styropianem, - cieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu gruntu styropianem, - cieplenie stropodachu niewentylowanego styropapą, - wymiana stalowych okien zewnętrznych na nowe, - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych w budynku na nowe, - wymiana węgarków stolarki zewnętrznej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących obróbek blacharskich i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo -cynkowej, - demontaż i utylizacja wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych i montaż nowych po wykonaniu ocieplenia przegród z blachy tytanowo - cynkowej, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej na podsypce piaskowej wokół budynku, - wymiana istniejącego włazu dachowego, - wymiana istniejącej dachówki na nową ceramiczną, - czyszczenie i malowanie istniejącej balustrady na podeście do sali gimnastycznej oraz na tarasie, - demontaż, piaskowanie, malowanie i ponowny montaż krat okiennych oraz krat zabezpieczających studnie doświetlające poziom piwnicy, - demontaż i utylizacja istniejącego daszku nad wejściem do budynku sali gimnastycznej od strony boiska szkolnego oraz montaż nowego z poliwęgalnu, - wykonanie tynku mozaikowego na powierzchni podestu (wejście do budynku od strony boiska szkolnego), - wykonanie tynku mozaikowego na słupach konstrukcyjnych tarasu przy wejściu głównym do budynku, - demontaż oraz ponowny montaż po wykonaniu ocieplenia istniejących budek lęgowych zlokalizowanych na elewacjach budynku - poza sezonem lęgowym, - wymiana wywietrzaków na achu Sali gimnastycznej - demontaż, utylizacja i montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych na dachach - nadmurowanie kominów wentylacyjnych - wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku. 2) Branża sanitarna: - dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła - wymiana/przebudowa instalacji centralnego ogrzewania 3) Branża elektryczna - zasilanie w energię elektryczną pomp ciepła oraz nagrzewnic na Sali - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na dachu budynku 4) Branża konstrukcyjna: - montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne - montaż konstrukcji pod pompy ciepła Wykonać system zarządzania energią i monitorowaniem zużycia mediów. Dostawa i montaż urządzeń do monitowania i zarządzania energią na budynkach w układzie PV i źródła ciepła. Instalacje wyposażyć w urządzenia pozwalające na monitoring i ocenę wielkości efektu energetycznego i ekologicznego. 2.2. Część druga zamówienia. A. Wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych pracowni zawodowych i dydaktycznych wraz z pracami towarzyszącymi w Budynku Warsztatów Szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu przy ul. Marcinkowskiego 26 , działka nr ewid.336/6 , obręb 0001 jednostka ewidencyjna 080302_4.w następującym zakresie: 1) Branża budowlana: Zamierzenie budowlane obejmuje modernizację, przebudowę oraz zagospodarowanie warsztatów szkolnych. Prowadzone roboty budowlane mają na celu poprawę warunków edukacyjnych. Zakres prac obejmuje wykonanie prac w zakresie modernizacji infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej. - należy wykonać roboty budowlane w zakresie zmian rozkładu pomieszczeń, - należy wykonać pochylnię dla osób niepełnosprawnych, - wykonać ściany zewnętrzne, - wykonać ściany wewnętrzne, - ścianki działowe, - wykonać stolarkę okienną wewnętrzną - PCV - wykonać stolarkę drzwiową - stalowa oraz PCV, - wykonać roboty murarskie, wyburzeniowe. 2) Branża elektryczna: - należy wykonać instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, - należy wykonać instalację elektryczną gniazd 230V i 400V, - wykonać instalację strukturalną LAN, - wykonać instalację monitoringi CCTV, - wykonać instalację audio-video, - wykonać instalację PV, - wykonać instalację odgromową, - wykonać instalację ogrzewania, Należy także wykonać demontaż istniejącej instalacji oraz należy wykonać rozdział energii w budynku. 3) Branża sanitarna: - należy wykonać instalacje wodno-kanalizacyjną, - instalację hydrantową, - wykonać instalację klimatyzacji dla potrzeb funkcjonowania wybranych pomieszczeń budynku. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zmodernizowanych obiektów i instalacji. W trakcie prób należy zweryfikować na drodze pomiarów osiągniętą sprawność elektryczną systemów fotowoltaiki w odniesieniu do sprawności deklarowanej przez producenta elementów fotowoltaiki; 2) Dostarczenie instrukcji obsługi systemu grzewczego, systemu elektrycznego, systemu zarzadzania energią dla każdego modernizowanego w tym zakresie obiektu oraz dokumentacji powykonawczej; 3) Przeprowadzenie dwóch szkoleń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w obiektach dla personelu technicznego w zakresie eksploatacji i obsługi nowych urządzeń; 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiajacego pozwolenia na uzytkowanie obiektów, jeżeli takie będzie wymagane; 5) wykonanie dokumentacji wytwarzania energii w odnawialnym źródle energii w zakresie, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2008 r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązku zakupu energii elektrycznej i ciepła wytworzonych w odnawialnych źródłach energii oraz obowiązku potwierdzenia danych dotyczących ilości energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii (Dz. U. Nr 156, poz. 969) - jeżeli taki będzie wymagane, 6) wykonanie wizualizacji komputerowej zrealizowanych robót do prezentacji publicznej w formacie JPG; 7) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania optymalizacji założeń w zakresie zużycia energii cieplnej i elektrycznej oraz przygotowanie, we własnym zakresie, w uzgodnieniu z operatorami powyższych mediów, wszelkich dokumentów wymaganych do zmiany (z projektami aneksów do umów włącznie) warunków dostarczania tych mediów. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ-Dokumentacja techniczna), stanowiącym załącznik do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 5. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: a) projekty budowlane, b) projekty wykonawcze, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do sporządzenia oferty e) audyty energetyczne. 6. Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Opis robót budowlanych w zakresie założeń energetycznych opisany został w audytach energetycznych. Wykonawca ma wykazać osiągnięcie wymaganych wskaźników energetycznych zgodnie z audytami energetycznymi dla poszczególnych obiektów. Wykonawca musi wykonać po wykonaniu prac termomodernizacyjnych, audyty energetyczne dla poszczególnych obiektów, których podstawę stanowić będą badania i pomiary dokonane na obiektach termomodernizowanych. Uwaga: Wykonane audyty stanowić będą potwierdzenie wskaźników podlegających ocenie projektu termomodernizacji pod kątem jego dofinansowania ze środków programu RPO Lubuskie 2020 Wykonawca wraz z audytami energetycznymi powykonawczymi winien dostarczyć Zamawiającemu wypełnioną tabelę potwierdzającą osiągnięcie wymaganych wskaźników. Wzór tabeli dostarczy Zamawiający po podpisaniu umowy. 8. Dodatkowe wymagania w zakresie robót budowlanych: - Roboty budowlane prowadzone będą na obiektach czynnych, w związku z czym Wykonawca obowiązany jest ustalić z Użytkownikiem i uwzględnić w harmonogramach rzeczowo-finansowych terminy robót jak najmniej kolidujące z funkcjonowaniem placówki. Wykonawca w trakcie robót zabezpieczy wyposażenie pomieszczeń (m.in. meble, sprzęt komputerowy, wyposażenie obiektu) przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem, a w razie uszkodzenia lub zniszczenia pokryje koszty z tym związane. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Informacje zdobyte podczas wizji lokalnej mogą okazać się przydatne do należytego przygotowania oferty. 10. Wszystkie błędy i rozbieżności ujawnione w Dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedmiarach robót, Wykonawca powinien zgłosić pisemnie Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła, lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-1, 45111300-1, 45210000-2, 45231000-5, 45300000-0, 45262300-4, 45262400-5, 45321000-3, 45331000-6, 45261210-9, 45233140-2, 45421130-4, 45320000-6, 45262120-8, 45324000-4, 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45312311-0, 09331000-8, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8341359.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Malbud T.Kuriata. M. Ważeliński sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kruszyna 26g
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10688700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8496148.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12915000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.