To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-31
Ogłoszenie nr 510163303-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.
Gmina Wisznice: Usługi profilaktyczne, aktywizujące i towarzyszące dla uczestników projektu "Usługi społeczne w Gminie Wisznice"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559389-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wisznice, Krajowy numer identyfikacyjny 30237753000000,
ul. ul. Rynek
35,
21-580
Wisznice, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 782 102, e-mail
kwierzchowski@wisznice.pl, faks
833 782 039.
Adres strony internetowej (url): www.wisznice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi profilaktyczne, aktywizujące i towarzyszące dla uczestników projektu "Usługi społeczne w Gminie Wisznice"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FE.271.1.2020.PR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług profilaktycznych, aktywizujących i towarzyszących dla uczestników projektu "Usługi społeczne w Gminie Wisznice". 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne, 85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85142300-9 Usługi w zakresie higieny 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 98336000-7 Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury 92330000-3 Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne 34430000-0 Rowery 34432000-4 Części i akcesoria do rowerów 35113440-5 Kamizelki odblaskowe 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia 3. Zamówienie składa się z dziesięciu części, a jego przedmiotem jest świadczenie usług profilaktycznych, aktywizujących i towarzyszących w ramach projektu "Usługi społeczne w Gminie Wisznice" tj.: Część 1: Usługi psychologiczne. Część 2: Usługi z zakresu dietetyki. Część 3: Usługi z zakresu kosmetologii. Część 4: Prowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Część 5: Prowadzenie rajdów rowerowych. Część 6: Organizacja imprez integracyjnych. Część 7: Organizacja i prowadzenie zajęć ruchowych na basenie. Część 8: Usługi serwisu technicznego wraz z dostawą rowerów i akcesoriów do rowerów. Część 9: Usługi dowożenia uczestników na zajęcia aktywizujące. Część 10: Usługi zapewnienia opieki medycznej podczas rajdów. 3.1. Część 1: Usługi psychologiczne Kod CPV - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca - psycholog w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na diagnozie, profilaktyce i zaleceniach. Konsultacje indywidualne będą prowadzone ze wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pomocy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.2. Część 2: Usługi z zakresu dietetyki Kod CPV - 85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na edukacji zdrowotnej, profilaktyce i utrwalaniu dobrych praktyk w zakresie żywienia. Konsultacje indywidualne będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pracy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.3. Część 3: Usługi z zakresu kosmetologii Kod CPV - 85142300-9 Usługi w zakresie higieny Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie konsultacje indywidualne oraz zajęcia grupowe opierające się na poznaniu i utrwaleniu zasadach higieny, zapoznaniu z podstawowymi zabiegami kosmetycznymi, omówieniu kwestii leków i suplementów diety. Konsultacje indywidualne będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w liczbie 15 os. Zajęcia grupowe będą prowadzone w jednej 15-osobowej grupie ( uczestnikami spotkań grupowych i indywidualnych będą te same osoby wskazane przez Zamawiającego). Konsultacje indywidualne i spotkania grupowe będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) planu pracy opracowanego przez Wykonawcę, dostosowanego do potrzeb uczestników projektu. Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 288 godzin zajęć w systemie: - zajęcia indywidualne : 5h x 12 mies. x 3 lata = 180 h - zajęcia grupowe: 1 grupa ( 15 os.) x 3h x 12 mies. x 3 lata = 108 h 3.4. Część 4: Prowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym Kod CPV - 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe Zakres rzeczowy zamówienia: Zadanie będzie realizowane przez instruktora i asystenta instruktora warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Instruktor w ramach usługi prowadzić będzie grupowe warsztaty z bezpieczeństwa w ruchu drogowym składające się z części teoretycznej i praktycznej. Asystent w ramach usługi będzie pomagał instruktorowi grupowych warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym w części dotyczącej zadań praktycznych. Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z zasadami ruchu drogowego oraz przygotowanie ich do uczestnictwa w rajdach rowerowych organizowanych w ramach projektu. Spotkania będą prowadzone z wskazanymi przez Zamawiającego uczestnikami projektu w jednej 15-osobowej grupie. Warsztaty będą realizowane według indywidualnego (autorskiego) programu zajęć opracowanego przez Instruktora, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczestników projektu. Umowa zlecenie instruktora obejmuje 20 godzin warsztatów realizowanych w ramach projektu w systemie: - warsztaty grupowe, cz. teoretyczna: 1 grupa ( 15 os.) x 8 h, - warsztaty grupowe, cz. praktyczna: 1 grupa (15 os.) x 12 h. Umowa zlecenie asystenta obejmuje 12 godzin warsztatów realizowanych w ramach projektu w systemie: - warsztaty grupowe, cz. praktyczna: 1 grupa (15 os.) x 12 h. 3.5. Część 5: Prowadzenie rajdów rowerowych Kod CPV - 98336000-7 Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia 9 rekreacyjnych rajdów rowerowych w czasie trwania projektu ( 3 rajdy rocznie) - każdy po ok. 6 godzin, z jedną 15-osobową grupą ( we współpracy z drugim instruktorem). Indywidualny program rajdów rowerowych, ułożony przez instruktorów powinien być dostosowany do możliwości uczestników projektu, którzy zostaną wskazani przez Zamawiającego. Trasy rajdów nie mogą wykraczać po za teren gminy Wisznice i gmin ościennych. Umowa zlecenie zawarta w ramach projektu obejmuje przeprowadzenie 9 rajdów rowerowych na łączną liczbę 54 godzin w systemie: - 1 grupa ( 15 os.) 3 x 6h x 3 lata = 54 h Zadanie będzie realizowane przez dwóch instruktorów. 3.6. Część 6: Organizacja imprez integracyjnych Kod CPV - 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do organizacji imprez integracyjnych w zakresie animacji, prowadzenia imprezy ( gry, konkursy, zabawy dla uczestników) zgodnie z tematyką i charakterem spotkania (andrzejki, bal karnawałowy, festyn rodzinny, turniej sportowy, piknik) oraz udostępnieniem urządzeń rozrywkowo - rekreacyjnych. Projekt zakłada realizację 5 imprez (każda ok. 100 osób) w ciągu roku. Umowa zlecenie obejmuję organizację 15 imprez integracyjnych ( każda po około 5 h) - 5 imprez integracyjnych x 3 lata = 15 imprez integracyjnych 3.7. Część 7: Organizacja i prowadzenie zajęć ruchowych na basenie Kod CPV - 92330000-3 Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do wynajęcia niecki basenowej rekreacyjnej, zapewnienia niezbędnego sprzętu ( piłki, pianki, deski) oraz organizacji zajęć ( 1 raz w miesiącu - 2 godziny) wraz z zapewnieniem odpowiedniej kadry ( 2 instruktorów dla grupy 15os, obsługa ratowników). Zajęcia mają na celu poprawę/utrzymanie kondycji fizycznej/psychicznej uczestników. Ich program powinien mieć ciekawy charakter, ale zarazem powinien być dostosowany do potrzeb i możliwości odbiorcy oraz jego poziomu sprawności. Odległość basenu od siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 50 km. Umowa zlecenie zawarta w ramach projektu obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie 72 godzin zajęć ruchowych na basenie w systemie: - 1 grupa ( 15 os.) x 1 x 2h x 12 mies. = 24h x 3 lata = 72 h 3.8. Część 8: Usługi serwisu technicznego wraz z dostawą rowerów i akcesorii do rowerów Kod CPV: 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Kod CPV: 34430000-0 Rowery Kod CPV: 34432000-4 Części i akcesoria do rowerów Kod CPV: 35113440-5 Kamizelki odblaskowe W ramach zamówienia planowany jest zakup następujących usług/urządzeń: Lp. Rodzaj Opis Jednostka miary Ilość 1 Rower Rama: aluminiowa hydroformowana Rozmiary ram 17´´ Widelec amortyzowany Koła : piasta przód aluminiowa, piasta tył aluminiowa Obręcze aluminiowe stożkowe Wspornik kierownicy stały kąt bez regulacji Wspornik siodła aluminiowy sztywny Pedały plastikowe antypoślizgowe Napęd: Liczba biegów 21, 3 x 7 Hamulce przód V-brake Hamulce tył V-brake Wkład suportu łożyska maszynowe Drutowana opona dedykowana dla rowerów: Trekingowych, Crossowych, Miejskich W komplecie: podpórka, tylny bagażnik, błotniki, szt. 5 2 Kask Kask rowerowy dla os. dorosłej, wyposażony w sprzączki szybkiego zapięcia z możliwością regulacji oraz ystem regulacji dostosowujący kask do wielkości głowy przy pomocy pokrętła. szt. 5 3 Oświetlenie Oświetlenie przednie i tylne do roweru wraz z mocowaniem o ile nie jest zamontowane na stałe w rowerze. szt. 5 4 Bidon z uchwytem Bidon na wodę min. 500ml z uchwytem na rower szt. 5 5 Zamek Zapięcie rowerowe antykradzieżowe szt. 5 6 Pompka Pompka do roweru z końcówką rowerową i samochodową, do zamontowania na rowerze szt. 5 7 Kamizelka odblaskowa Kamizelka odblaskowa żółta, rozmiar uniwersalny (dl os. dorosłej) szt. 18 8 Serwis techniczny w trakcie rajdu rowerowego Usługa polegająca na zabezpieczeniu technicznym rekreacyjnych rajdów rowerowych (naprawa roweru na miejscu, jeden rower zastępczy). Czas trwania rajdu to max. 6h. Planowane są 3 rajdy w ciągu roku x 3 lata= 9 usługa 9 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu, wyposażenia i materiałów o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych, zbliżonych wymiarach i wadze a w przypadku zestawów artykułów także o nie mniejszej liczbie elementów i zbliżonej zawartości. Określenie "zbliżone wymiary/zawartość" oznacza różnicę w granicach +/- 5%. Wszystkie elementy/urządzenia wymagające wdrożenia i/lub instalacji i/lub montażu należy wycenić wraz z wdrożeniem i/lub instalacją i/lub montażem oraz dostawą. 3.9. Część 9: Usługi dowożenia uczestników na zajęcia aktywizujące Kod CPV - 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników na zajęcia aktywizujące środkiem transportu o liczbie miejsc nie mniejszej niż 16 os., dostosowanym do przewozu osób z niepełnosprawnością tj. z możliwością przewożenia min. jednej osoby na wózku inwalidzkim. Transport będzie realizowany zgodnie z harmonogramem zajęć aktywizujących. Umowa zlecenie obejmuje zorganizowanie 84 000 km transportu w systemie: - dowóz na zajęcia z hortiterapii : (70 km kurs x 2 w ciągu dnia) = 140 km x 2 spotkania w tyg. = 280 km x 47 tyg. = 13 160 km x 3 lata = 39480 km, - dowóz na zajęcia manualne : (70 km kurs x 2 w ciągu dnia) = 140 km x 2 spotkania w tyg. = 280 km x 47 tyg. = 13160 km x 3 lata = 39480 km, - dowóz na basen: (70 km wraz z zebraniem uczestników po drodze i 70 km powrotu uczestników wraz z rozwiezieniem do domów) = 140 km x 1 spotkanie w mies. = 140 km x 12 mies. = 1680 km x 3 lata = 5040 km, 3.10. Część 10: Usługi zapewnienia opieki medycznej podczas rajdów Kod CPV - 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonawca w ramach usługi ma za zadanie zapewnienie uczestnikom opieki medycznej podczas rajdów rowerowych, polegającej na udziale w rajdzie, kontrolowaniu sytuacji i udzieleniu pomocy medycznej w razie potrzeby. W ciągu roku kalendarzowego planowane są 3 rajdy po ok. 6 godzin. Grupa będzie stanowić 15 uczestników, wskazanych przez Zamawiającego. Umowa zlecenie obejmuje zapewnienie 54 godzin opieki medycznej podczas rajdów rowerowych w ramach realizacji projektu w systemie: - 3 rajdy x 6 godzin = 18 h x 3 lata = 54 godziny 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na dowolną ilość części zamówienia (od 1 do 10). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 85121270-6, 85000000-9, 85142300-9, 80000000-4, 98336000-7, 92312240-5, 92330000-3, 50000000-5, 34430000-0, 34432000-4, 35113440-5, 60100000-9, 85100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi psychologiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28800.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. ACORD Jowita Władyczuk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22176.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi z zakresu dietetyki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41040.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. ACORD Jowita Władyczuk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi z zakresu kosmetologii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BATIS Gabinet Podologiczny Ewelina Piotrowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Prowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa w ruchu drogowym |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj.: nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 4 zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Prowadzenie rajdów rowerowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5773.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "ACORD" Jowita Władyczuk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Organizacja imprez integracyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kadłubowska Judyta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Organizacja i prowadzenie zajęć ruchowych na basenie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "ACORD" Jowita Władyczuk, ,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Usługi serwisu technicznego wraz z dostawą rowerów i akcesorii do rowerów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 8 zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Usługi dowożenia uczestników na zajęcia aktywizujące |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
248888.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi transportowe Adam Burdzyluk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
268800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Usługi zapewnienia opieki medycznej podczas rajdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Kaciuczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
więcej: Rowery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.