eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Krzemieniewo, gm. Kurzętnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162196-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Krzemieniewo, gm. Kurzętnik.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560003-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800106, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 524-88-04, e-mail zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Krzemieniewo, gm. Kurzętnik.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OLS.WOP.260.32.2020.BM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Krzemieniewo, gm. Kurzętnik" w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wodnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania pełnego zakresu czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1186 ze zm.), w tym w szczególności: 1) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2) Informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji zadania, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonania zadania. 3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4) Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych. 5) Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika robót i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 6) Sprawdzania faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także pełnego rozliczenia finansowego realizowanego zadania. 7) Organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwołanych przez Zamawiającego i ich protokołowanie 3. W zakresie remontu przewidziane jest wykonanie: 1) Wzmocnienie niestabilnego drewnianego stropu nad parterem, 2) Remont konstrukcji więźby dachowej wraz z remontem pokrycia dachowego, 3) Remont izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych, 4) Usunięcie zagrzybień ścian, 5) Naprawa schodów zewnętrznych, 6) Remont instalacji elektrycznej, 7) Roboty termomodernizacyjne, 8) Wykonanie opaski odwadniającej, 9) Wykonanie instalacji odgromowej, 10) Remont systemu ogrzewania w lokalu nr 2, 11) Prace towarzyszące (w tym wykonanie zaplecza kontenerowego z relokacją lokatorów na okres robót, wywóz gruzu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22076.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SK Krzysztof Szymański
Email wykonawcy: kszymanski.nb@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39975
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.