To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161156-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ: Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynków Szpitala
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - inwestycje regionalne, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020 (RPO WM)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554582-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 85005274000000,
ul. Lwowska
1,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 315 460, e-mail
ania@lukasz.med.pl, faks
014 6315460, 6212581.
Adres strony internetowej (url): www.lukasz.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynków Szpitala
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):60/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie polegające na wykonaniu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prac termomodernizacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj dot. Budowa instalacji fotowoltaicznej. 2. Zadanie, które ma zrealizować Wykonawca obejmuje: 1) Wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej (dalej "dokumentacja projektowa"), w tym: a) Projekty budowlane branżowe winny być dostarczone w 5 egzemplarzach w formie papierowej wraz z wszystkimi wymaganymi pozwoleniami i zgodami, oraz w formie elektronicznej edytowalnej (dwg, doc, xls, itp.) i nieedytowalnej (PDF). b) Projekty wykonawcze branżowe, specyfikacje techniczne winny być dostarczona w 5 egzemplarzach w formie papierowej wraz z wszystkimi wymogami pozwoleniami i zgodami, oraz w formie elektronicznej edytowalnej (dwg, doc, xls, zuz, itp.) i nieedytowalnej (PDF). c) Przedmiary, kosztorysy winny być dostarczone w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej edytowalnej (zuz,itp.) i nieedytowalnej (PDF). d) Dokumentację w formie elektronicznej należy dostarczyć na nośnikach pendrive w ilości 4 szt. 2) Złożenie dokumentacji projektowej do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonywania robót budowlano - instalacyjnych przed przystąpieniem do ich realizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego jak również: a) dokonanie wszelkich innych wymaganych prawem zgłoszeń, uzgodnień, ustaleń i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, o ile okażą się one konieczne do wykonania Zadania, b) reprezentowanie Zamawiającego na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, przed wszelkimi organami i instytucjami w związku z realizacją niniejszej umowy. 3) Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych wraz dostawą i montażem urządzeń, materiałów i osprzętu (dalej "roboty budowlano - instalacyjne"), zgodnie z dokumentacją projektową o której mowa w pkt 1), oraz zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 4) Przeprowadzenie procedur odbiorowych urządzeń i osprzętu zgodnie z wymaganiami producentów określonymi w dokumentacji projektowej i dokumentacji technicznej urządzeń i osprzętu oraz obowiązującymi przepisami prawa w celu umożliwienia ich eksploatacji. 5) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 6) Wykonanie audytów energetycznych powykonawczych. 7) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego, w tym wykonywanie przeglądów technicznych (z częstotliwością i zakresie wymaganym przez producentów dla utrzymania gwarancji, z zastrzeżeniem nie rzadziej niż jeden przegląd rocznie) dostarczonych urządzeń i osprzętu przez cały okres gwarancji jakości, a także części za wyjątkiem filtrów. Niewykonanie przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego, z przyczyn za które Wykonawca odpowiada nie może być podstawą do uchylenia się Wykonawcy od realizacji obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 09331200-0, 45311000-0, 38424000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1390311.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "OTECH" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1223348.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa koncentratu wodorowęglanowego w kanistrach jednorazowego użytku dla potrzeb Ośrodka Dializ na lata 2024 - 2026 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.