To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-26
Ogłoszenie nr 510160468-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa szkła laboratoryjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562220-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347,
ul. Bankowa
12,
40-007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 359 13 34, e-mail
dzp@us.edu.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wyższa uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szkła laboratoryjnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.381.054.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień) dostawy szkła laboratoryjnego, zwanego dalej "materiałami". Materiały winne być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2019 lub nowszy). 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem oraz rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Formularz asortymentowo - cenowy/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 4) Warunki realizacji zamówienia, warunki płatności: a) Adresy dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12 pok. 420, 40-007 Katowice lub inny wskazany przez Zamawiającego adres (na terenie RP), m. in siedziby Wydziałów zlokalizowane pod adresami: - Katowice: ul. Szkolna 9, ul. Bankowa 9, ul. Bankowa 12, ul. Bankowa 14 , ul. Uniwersytecka 4, ul. Jagiellońska 28 - Sosnowiec: ul. Będzińska 60, ul. Będzińska 39, - Chorzów: ul. 73 Pułku Piechoty 1 - Cieszyn: ul. Bielska 62 Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dowolnego adresu dostawy dotyczącego osobno każdego zamówienia do siedzib ww. Wydziałów. b) zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego; zamówienia będą składanie faksem lub pocztą elektroniczną lub pisemnie (pocztą lub dostarczane osobiście); c) materiały powinny być dostarczone w całości, jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego; Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego zamówienia w częściach w ramach jednej pozycji, a tym samym fakturowania częściowego w ramach jednego zamówienia. d) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 2 ilości zamawianych produktów nie są ilościami wiążącymi lecz szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości asortymentu umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, zamówioną ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie cen jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje z tytułu niewykorzystania pełnego asortymentu żadne roszczenie. e) Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do realizacji innej struktury zakupów niż przewidziana w SIWZ. Wykonawcy nie będzie przysługiwało w powyższych przypadkach (z tytułu zmniejszenia zamawianych ilości/asortymentu, a tym samym nie wykorzystania pełnej kwoty umowy), żadne roszczenie. W przypadku przekroczenia ilości podanych w ofercie, dostawa asortymentu będzie odbywała się na warunkach zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie może zostać przekroczona. f) Zamawiający na podstawie zawartej umowy będzie nabywał też inne szkło niż określone w załączniku nr 2 do SIWZ. W takim przypadku podstawą ustalenia ceny netto szkła laboratoryjnego będą aktualne ceny netto materiałów dostępnych w katalogu Wykonawcy, określone w PLN z podaniem właściwej stawki VAT z uwzględnieniem zaoferowanego w ofercie rabatu, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie może zostać przekroczona. Wykonawca będzie informował Zamawiającego niezwłocznie na wskazany adres e-mail o wszelkich zmianach dotyczących katalogu. g) Warunki płatności (termin): do 30 dni od daty przyjęcia przez 5 / 16 Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, nie krócej jednak niż 20 dni . h) Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.74.93.00 - 33.74.93.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122873.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEMOLAB S.C. Krzysztof Garcarz Arkadiusz Labus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116314.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.