To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-26
Ogłoszenie nr 510160423-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.
Gmina Kawęczyn: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567403-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kawęczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 31101948000000,
ul. Kawęczyn
48,
62-704
Kawęczyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48632885910, e-mail
ugkaweczyn@kaweczyn.pl, faks
+48632885940.
Adres strony internetowej (url): www.kaweczyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.kaweczyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ROŚ-FZP.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Kawęczyn w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2020 r. 25 czerwca 2021 r. z wyłączeniem przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od zajęć, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. płk .pil. St. J. Skarżyńskiego w Skarżynie , Skarżyn 23, 62-704 Kawęczyn. a) Będziechów - Skarżyn - 35 uczniów b) Skarżyn Kolonia - Skarżyn - 1 uczeń c) Madalin - Skarżyn - 1 uczeń d) Przespolew - Skarżyn - 1 uczeń UWAGA: W Będziechowie uczniowie będą wsiadać na 4 przystankach w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 38 uczniów 2) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. JP II w Tokarach Pierwszych, Tokary Pierwsze 4, 62-704 Kawęczyn. a) Żdżary - Tokary Pierwsze - 27 uczniów b) Chocim - Tokary Pierwsze - 22 uczniów c) Głuchów - Tokary Pierwsze - 21 uczniów d) Milejów - Tokary Pierwsze - 10 uczniów e) Tokary Drugie - Tokary Pierwsze- 2 uczniów UWAGA: W Żdżarach i w Głuchowie uczniowie będą wsiadać na czterech przystankach, Chocimiu na dwóch przystankach. W Milejowie uczniowie będą wsiadać na pięciu przystankach. Na ostatniej linii tj. Milejów -Tokary Pierwsze Zamawiający ze względu na warunki sugeruje się użycie mniejszego autobusu lub busa. Łącznie: - 82 uczniów 3) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. MSC w Kawęczynie, Kawęczyn 49 A, 62 -704 Kawęczyn a) Wojciechów - Kawęczyn - 5 uczniów b) Marianów - Kawęczyn - 3 uczniów c) Nowy Świat - Kawęczyn- 1 uczeń d) Tokary Pierwsze - Kawęczyn - 1 uczeń e) Ciemień - Kawęczyn - 1 uczeń f) Kowale Pańskie - Kawęczyn- 2 uczniów Uwaga: W Wojciechowie i Marianowie uczniowie będą wsiadać na trzech przystankach, a w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: - 13 uczniów 4) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Gminnego w Kowalach Pańskich, 62-704 Kawęczyn Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich- Kolonii, Kowale Pańskie - Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn a) Młodzianów - Kowale Pańskie - 16 uczniów b) Leśnictwo - Kowale Pańskie - 11 uczniów Przedszkole Gminne "Kasztanowe Ludki" w Kowale Pańskie, Kowale Pańskie 58 , 62 - 704 Kawęczyn a) Leśnictwo - Kowale Pańskie - 2 uczniów UWAGA: We wszystkich miejscowościach uczniowie będą wsiadać na jednym przystanku. Łącznie: - 29 uczniów. Łączna liczba dowożonych uczniów: 162 3. Łączna długość linii komunikacyjnych dziennie wynosi ok. 180 km. Ilość zamówionych usług należy traktować szacunkowo. Ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o ok. +/- 20 %. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych przystanków wg bieżących potrzeb. 4. Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 2 następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę imiennych biletów miesięcznych. 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje, że łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 20%. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje opłat z tego tytułu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezakupienia biletów miesięcznych w sytuacji gdy nauka nie będzie odbywać się w szkołach bądź do zakupienia biletów w terminie późniejszym niż wskazano w § 1 ust 2 e umowy. 7. Dowóz realizowany musi być co najmniej 4 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 8. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 9. Usługi dowozu i odwozu będą świadczone wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opiekunów w ilości co najmniej jednego opiekuna na autobus. Opiekunowie muszą posiadać przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności : a) opiekun zobowiązany jest do noszenia kamizelki odblaskowej, b) opiekun pomaga uczniom wsiąść i wysiąść z pojazdu samochodowego, c) opiekun odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania uczniów z pojazdu, d) podczas dowozów uczniów, po przyjeździe autobusu na przystanek opiekun wysiada i wprowadza uczniów do autobusu. e) opiekun każdorazowo sprawdza liczbę uczniów przed wsiadaniem do autobusu oraz wewnątrz pojazdu. f) opiekun w przypadku awarii autobusu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora/dyrektorów szkoły. 10. Pojazdy służące do przewozu uczniów musza być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być w pełni oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym, opłacona polisę ubezpieczeniową OC oraz NNW dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Zamawiający na każdym etapie wykonywania umowy ma prawo zweryfikować w/w okoliczności m.in. poprzez powiadomienie organu kontroli tj. Inspekcje Transportu Drogowego do sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. 11. Wykonawca zapewni dowóz i odwóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach dostosowując wielkość (tj. liczbę miejsc siedzących ) i ilość autobusów do liczby uczniów. 12. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zapewnienia wszystkim dzieciom miejsc siedzących podczas wykonywania przewozu oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, wygody i punktualności dowozów. 13. W przypadku awarii autobusu, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż czas zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, przy czym max czas podstawienia autobusu zastępczego nie może przekroczyć 50 minut. O awarii opiekun niezwłocznie informuje dyrektora szkoły, który sporządza na niniejszą okoliczność notatkę służbową i przekazuje ją e-mailowo do Centrum Usług Wspólnych w Kawęczynie oraz Przewoźnika. 14. Do przedmiotowego zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018r., poz. 295 ze zm.). 15. Po rozstrzygniętym przetargu wykonawca zobowiązany jest do ustalenia przebiegu tras kursów szkolnych i dokładnych godzin dowozów i odwozów na poszczególnych przystankach zgodnie z określonymi godzinami, które wskazują na rozpoczęcie i zakończenie zajęć lekcyjnych. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Przewoźnikiem a dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem sezonu szkolnego. Przy czym zastrzega się, po dwa odwozy codziennie w SP Tokary po 6 i 7 godz. lekcyjnej, po dwa odwozy 3 razy w tygodniu w SP Skarżyn po 6 i 7 godz. lekcyjnej. 16. Rozkład jazdy autobusów sporządzony przez wykonawcę powinien być tak skonstruowany aby uczniów dowieźć na zajęcia do szkół nie wcześniej niż 30 minut przed i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą ze stron. 17. Na Przewoźniku ciąży pełna odpowiedzialność za dobór odpowiedniej jakości kadry tj. kierowców i opiekunów w razie kontroli odpowiednich służb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: a) wykonywanie prac związanych ze świadczeniem usługi odwozu i dowozu uczniów tj. praca kierowcy autobusu; b) wykonywanie prac związanych ze sprawowaniem opieki tzw. opiekun W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia bądź w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. W terminie 10 dni od podpisania umowy, a także w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ w KONINIE S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150368.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego dla Gminy Lutomiersk - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 2.000 TON.
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Zakup i dostawa kruszywa na remonty dróg gminnych w 2024 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.