eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - II etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-26

Ogłoszenie nr 510160059-N-2020 z dnia 26-08-2020 r.

Gmina Wilków: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - II etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków". Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561497-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilków, Krajowy numer identyfikacyjny 43102019600000, ul. Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 828 10 02, e-mail zamowienia@gminawilkow.pl, faks 81 828 13 79.
Adres strony internetowej (url): wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=80
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=80

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - II etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKiR.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja projektu pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - II etap. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Rogowie, zgodnie z dokumentacją techniczną. Charakterystyka budynku: Budynek dwukondygnacyjny kryty blachą z poddaszem użytkowym i strychem, niepodpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjną i telefoniczną. Ściany zewnętrzne i działowe murowane i otynkowane. Zakres prac obejmuje: I. Roboty budowlane: -roboty przygotowawcze związane z przygotowaniem elewacji budynku do ocieplenia- demontaż i ponowny montaż po zakończeniu prac tablic informacyjnych, oświetlenia zewnętrznego, itp.; -roboty rozbiórkowe /demontaż starych parapetów okiennych, demontaż obróbek blacharskich, itp/; -demontaż orynnowania budynku, rur spustowych, instalacji odgromowej; - wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych i orynnowania wraz z robotami przygotowawczymi; -wykonanie instalacji odgromowej i przeciwporażeniowej, wykonanie obowiązkowych pomiarów; - wykonanie ocieplenia elewacji budynku płytami styropianowymi; - wykonanie ocieplenia stropu na poddaszu; - wymiana drzwi wejściowych na antywłamaniowe z atestem i certyfikatem, wymiana części okien; -malowanie elewacji; - budowa łazienki z dostosowaniem jej dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem instalacji nowowykonanych do instalacji istniejących. II. Roboty elektryczne: -demontaż starych lamp wraz z ich utylizacją; -demontaż wyłączników oraz podstaw pod bezpieczniki; - wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją techniczną; -montaż nowych lamp, wyłączników, tablic bezpiecznikowych, itp.; - wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznej; - montaż instalacji fotowoltaicznej oraz jej zsynchronizowanie z siecią, pomiary; - uzupełnienie ubytków w tynku . III. Roboty sanitarne: -roboty rozbiórkowe / demontaż kaloryferów żeliwnych, wycinka rur, itp./; - wykonanie nowej instalacji CO z rur plastikowych; - montaż nowych grzejników wraz z zaworami; -wykonanie połączenia nowej instalacji z istniejącymi instalacjami CO w pomieszczeniach podnajmowanych; -wykonanie prób szczelności instalacji; - uzupełnienie ubytków w tynku. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót / jako materiał pomocniczy/ - stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 51100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 314991.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
Email wykonawcy: gugaladariusz@o2.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 14
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387439.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387439.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391366.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.