eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spiczyn › Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi dowożonymi do szkół z terenu gminy Spiczyn w roku szkolnym 2020/2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 510159193-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Urząd Gminy Spiczyn: Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi dowożonymi do szkół z terenu gminy Spiczyn w roku szkolnym 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564619-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Spiczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 55153300000000, ul. Spiczyn , 21-077 Spiczyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 577 184, e-mail renata@spiczyn.gminarp.pl, faks 817 577 048.
Adres strony internetowej (url): https://ugspiczyn.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi dowożonymi do szkół z terenu gminy Spiczyn w roku szkolnym 2020/2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UZP.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Spiczyn uczęszczających do szkół podstawowych w Januszówce, Spiczynie i Zawieprzycach na trasach podanych poniżej w tabeli: Lp. Trasa i przewidywana liczba przystanków Dzienna długość trasy Przewidywana maksymalna liczba dowożonych 1 Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L - Zawieprzyce szkoła- Charlęż szkoła - Spiczyn szkoła-7 12 km 34 2 Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L - 105127L - Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L -105130L - Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L - 105105L - Kijany Kościelne droga 105131L - Spiczyn szkoła - 10 23 km 58 3 Spiczyn szkoła - Kijany - Stoczek - Nowy Radzic skrzyżowanie dróg 105108L - 105111L - Nowa Wólka - Januszówka szkoła - 5 12 km 47 4 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L - Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L - 105105L - Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L - 105127L - 10 23 km 38 5 Spiczyn szkoła - Charlęż szkoła - Zawieprzyce szkoła Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L - 7 13 km 34 6 Januszówka szkoła - Radzic Nowy skrzyżowanie dróg 105108L - 105111L - Ziółków skrzyżowanie dróg 2003L - 105104L - 5 12 km 47 7 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L - Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L - 105105L - Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L - 105127L - 10 23 km 38 8 Zawieprzyce szkoła Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L - 5, 4 km 27 9 Januszówka szkoła - Radzic Nowy skrzyżowanie dróg 105108L - 105111L - Ziółków skrzyżowanie dróg 2003L - 105104L - 5 12 km 47 RAZEM 134 km (+/- 2 km) 2. Pojazdy do przewozu uczniów winny być oznaczone z przodu i tyłu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.), oraz spełniać wymogi techniczne określone w/w ustawą i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) 3. Trasy wymienione w pkt 2.1 tabeli w pozycjach 1-9 wykonywane będą w dni nauki szkolnej. Planowana liczba dni nauki szkolnej - 188. Liczba dni może ulec zmianie w związku z organizacją zajęć w poszczególnych szkołach. Do tras wymienionych w pkt. 2.1 tabeli w pozycjach 1-9 nie doliczono dojazdu do miejsca rozpoczęcia trasy oraz powrotu z miejsca zakończenia. 3.1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez zamawiającego rozkładem jazdy na trasach wymienionych w punkcie 2.1 uwzględniającym dojazd do szkół w godzinach od 6.40 do 7.55 i odwóz od godziny 12.35 do 14.00 oraz od 14.25 do 15.40 ze szkól podstawowych o których mowa w punkcie 2.1, b) zabezpieczenie na potrzeby Zamawiającego po uzgodnieniu z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem środków transportowych przeznaczonych na potrzeby dowozu dzieci na zawody sportowe, imprezy kulturalne i inne wg potrzeb, c) zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania dzieci z pojazdu, (obecność przy drzwiach wejściowych na zewnątrz autobusu), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający wymaga aby opiekę nad dziećmi sprawowała osoba inna niż kierowca posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała lub śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu uczniów, przestrzegać przepisy bhp i p.poż. 4. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w szczególności: kierowcy autobusów. Objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.1 SIWZ. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 5 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121824.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GARDEN SERVICE Jacek Przybysz
Email wykonawcy: michal@gardenservice.pl
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 29D
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121824.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121824.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159988.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.