eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, dla 57 uczestniczek/uczestników projektu pn. "NIEMOŻLIWE A JEDNAK!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158876-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, dla 57 uczestniczek/uczestników projektu pn. "NIEMOŻLIWE A JEDNAK!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "NIEMOŻLIWE A JEDNAK!" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550655-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108650-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43102969400000, ul. ul. Staszica 9, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 53 15 384, e-mail sekretariat@pcprleczna.pl, faks 81 44 58 801.
Adres strony internetowej (url): www.pcprleczna.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, dla 57 uczestniczek/uczestników projektu pn. "NIEMOŻLIWE A JEDNAK!"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak sprawy: PCPR.ZAP.EFS.222.01.KB.EK.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych, dla maksymalnie 57 uczestniczek/uczestników projektu pn. "NIEMOŻLIWE A JEDNAK!" realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 11 "Włączenie społeczne", Priorytet inwestycyjny 9i: "Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększaniu szans na zatrudnienie", Działanie 11.1 "Aktywne włączenie", zakończonych uzyskaniem przez uczestniczki/uczestników projektu kwalifikacji zawodowych i /lub kompetencji zawodowych, z podziałem na 18 części: 1) Część I. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 1 -"PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z OBSŁUGĄ RECEPCJI /SEKRETARIATU" 2) Część II. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 2 -"PRACOWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC" 3) Część III.-Kurs/szkolenie zawodowe nr 3 -"KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII" 4) Część IV. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 4 -"CUKIERNIK" 5) Część V. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 5 -"PIEKARZ" 6) Część VI. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 6 -"ZAAWANSOWANY KURS FOTOGRAFII" 7) Część VII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 7 -"PRACOWNIK GOSPODARCZY" 8) Część VIII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 8 -"DEKARZ" 9) Część IX. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 9 -"KOSMETYCZKA Z WIZAŻEM, STYLIZACJĄ PAZNOKCI I RZĘS" 10) Część X. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 10 -"KURS PROJEKTOWANIA WNĘTRZ" 11) Część XI. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 11 -"FLORYSTA" 12) Część XII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 12 -"REJESTRATORKA MEDYCZNA" 13) Część XIII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 13 -"POMOC NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLU" 14) Część XIV. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 14 -"SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I KOMPUTERA" 15) Część XV. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 15 -"MECHANIK ROWEROWY/SERWISANT ROWERÓW" 16) Część XVI. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 16 -"SERWISANT KOMPUTEROWY" 17) Część XVII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 17 -"LAKIERNIK-BLACHARZ SAMOCHODOWY" 18) Część XVIII. -Kurs/szkolenie zawodowe nr 18 -"FRYZJER" 2 Kursy/szkolenia zawodowe Wykonawca przeprowadzi w Łęcznej i/lub w Lublinie (ścisłe centrum, rozumiane jakoteren Dzielnicy Śródmieście), w miejscu z dogodnym dostępem dla komunikacji publicznej. 3 Wymagany wymiar każdego z kursów/szkoleń zawodowych: 150 godz. (1 godz.=45 min. zajęć i 15 min. przerwy). 4 Każdego z 57 uczestników/uczestniczek projektu Zamawiający skieruje tylko na jeden kurs/szkolenie zawodowe wybrany spośród opisanych 18 kursów/szkoleń zawodowych. 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80530000-8, 55321000-6, 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I. Kurs/szkolenie zawodowe nr 1 -"PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z OBSŁUGĄ RECEPCJI/SEKRETARIATU"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16683.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Robert Staluszka Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zielona 8
Kod pocztowy: 88-430
Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II. Kurs/szkolenie zawodowe nr 2 -"PRACOWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części II. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, oferty złożyło pięciu Wykonawców. Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z najniższą ceną, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca, wezwany w trybie art. 90 ust 1 ustawy Pzp, przedłożył wyjaśnienia i dowody. Dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty, sklasyfikowanej na podstawie rankingu ofert na pierwszym miejscu, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że jest zobowiązany unieważnić postępowanie, wobec niemożności zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zatem zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III. Kurs/szkolenie zawodowe nr 3 -"KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12817
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Kusiak Centrum Kształcenia Kadr OMEGA Marcin Kusiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 32/25
Kod pocztowy: 20-023
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19250
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11945
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV. Kurs/szkolenie zawodowe nr 4 -"CUKIERNIK"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części IV. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, oferty złożyli dwaj Wykonawcy. Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy z najniższą ceną, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca, wezwany w trybie art. 90 ust 1 ustawy Pzp, nie udzielił wyjaśnień. Cena najkorzystniejszej oferty, sklasyfikowanej na podstawie rankingu ofert na pierwszym miejscu, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że jest zobowiązany unieważnić postępowanie, wobec niemożności zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zatem zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V. Kurs/szkolenie zawodowe nr 5 -"PIEKARZ"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6360
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Kusiak Centrum Kształcenia Kadr OMEGA Marcin Kusiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 32/25
Kod pocztowy: 20-023
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI. Kurs/szkolenie zawodowe nr 6 -"ZAAWANSOWANY KURS FOTOGRAFII"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części VI. Uzasadnienie Zamawiający zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części VI, nie złożono żadnej oferty. Postępowanie zatem należało unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 7 -"PRACOWNIK GOSPODARCZY"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8475
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8475
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część VIII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 8 -"DEKARZ"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części VIII. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, ofertę złożył jeden Wykonawca. Cena złożonej oferty w kwocie 4 600,00 zł znacznie przewyższa kwotę 3 413,33 zł brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że jest zobowiązany unieważnić postępowanie, wobec niemożności zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Wobec powyższego Zamawiający odstąpił od badania i oceny oferty, która jako jedyna złożona w niniejszym postępowaniu na wykonanie części VIII, będąc ofertą z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zatem postępowanie w części VIII należało unieważnić na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część IX. Kurs/szkolenie zawodowe nr 9 -"KOSMETYCZKA Z WIZAŻEM, STYLIZACJĄ PAZNOKCI I RZĘS"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19750
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Wasak Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 62
Kod pocztowy: 20-013
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17620
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31496
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część X. Kurs/szkolenie zawodowe nr 10 -"KURS PROJEKTOWANIA WNĘTRZ"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części X. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, ofertę złożył jeden Wykonawca. Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca, wezwany w trybie art. 90 ust 1 ustawy Pzp, nie udzielił wyjaśnień. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części X, złożono jedną ofertę, która została odrzucona na ww. podstawie. Zatem zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część XI. Kurs/szkolenie zawodowe nr 11 -"FLORYSTA"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2130
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Kusiak Centrum Kształcenia Kadr OMEGA Marcin Kusiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 32/25
Kod pocztowy: 20-023
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2455
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9485
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część XII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 12 -"REJESTRATORKA MEDYCZNA"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18386
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13280
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13280
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Część XIII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 13 -"POMOC NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLU"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części XIII. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, ofertę złożył jeden Wykonawca. Cena złożonej oferty w kwocie 13 827,00 zł znacznie, prawie dwukrotnie przewyższa kwotę 7 492 zł brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że jest zobowiązany unieważnić postępowanie, wobec niemożności zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Wobec powyższego Zamawiający odstąpił od badania i oceny oferty, która jako jedyna złożona w niniejszym postępowaniu na wykonanie części XIII, będąc ofertą z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zatem postępowanie w części XIII należało unieważnić na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Część XIV. Kurs/szkolenie zawodowe nr 14 -"SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I KOMPUTERA"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7227
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Aleja Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5465.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5465.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Część XV. Kurs/szkolenie zawodowe nr 15 -"MECHANIK ROWEROWY/SERWISANT ROWERÓW"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części XV. Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części, ofertę złożył jeden Wykonawca. Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w związku z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca, wezwany w trybie art. 90 ust 1 ustawy Pzp, przedłożył wyjaśnienia i dowody. Dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie ww. części XV, złożono jedną ofertę, która została odrzucona na ww. podstawie. Zatem zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Część XVI. Kurs/szkolenie zawodowe nr 16 -"SERWISANT KOMPUTEROWY"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5446
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5165.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5165.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5165.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Część XVII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 17 -"LAKIERNIK-BLACHARZ SAMOCHODOWY"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5025
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4750
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4750
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Część XVIII. Kurs/szkolenie zawodowe nr 18 -"FRYZJER"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2655
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Kusiak Centrum Kształcenia Kadr OMEGA Marcin Kusiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 32/25
Kod pocztowy: 20-023
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2675
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.