eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-21

Ogłoszenie nr 510157315-N-2020 z dnia 21-08-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ: Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560260-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000, ul. ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 509 047, e-mail przetargi@zoz2.pl, faks 178 538 394.
Adres strony internetowej (url): https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ2-PN-20/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres od dnia 31 sierpnia 2020 r. do dnia 30 sierpnia 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment w poszczególnych Pakietach wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty.. 3. Zamówienie zostało podzielone na trzy pakiety - Pakiety Nr 1, Nr 2 i Nr 3, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. Na podstawie Załącznika Nr 1 do SIWZ należy uzupełnić odpowiednio Wzór Formularza asortymentowo-cenowego, stosownie do Pakietu w ramach, którego zostaje złożona oferta. Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment wykazany w poszczególnym pakiecie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze. 5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 7. Dostawa szczepionek na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9, budynek A poziom -1, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00. 8. Dostawy sukcesywne na podstawie bieżących zamówień, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych. 9. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków kontrastowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 10. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji dostaw zostały opisane w Rozdziale VIII SIWZ. 11. Warunki zmiany umowy opisane są w Rozdziale XIX SIWZ. Wymogi bezwzględne dla Oferentów 1. Zakup i sukcesywna dostawa w miarę bieżącego zapotrzebowania, na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego (za pomocą poczty elektronicznej lub faxem). 2. Bieżące zamówienia będą realizowane w terminie wskazanych przez Oferenta w Formularzu Ofertowym od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego - kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ. Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu tylko i wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych. 3. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie szczepionek, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Dostawa z zachowaniem "łańcucha chłodniczego". Zamawiający wymaga każdorazowo dołączania do faktury VAT potwierdzenia zachowania "łańcucha chłodniczego" podczas transportu szczepionek (w formie pisemnej - rejestru temperatury), obejmującego cały okres transportu, tj. z siedziby oferenta/hurtowni farmaceutycznej, do działu Farmacji Szpitalnej ZOZ Nr 2 w Rzeszowie. W przypadku nie zachowania temperatury "łańcucha chłodniczego" (od +2ºC do +8ºC), Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia dostawy i zwrotu do oferenta na jego koszt. 6. Termin ważności szczepionek co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania preparatu. 7. Dopuszcza się złożenia oferty częściowej oddzielnie na każdy Pakiet. 8. Nie dopuszcza się dzielenia pakietów, wydzielania poszczególnych pozycji z pakietów. 9. Przewidywane ilości szczepionek, o których mowa w Załącznikach do SIWZ są orientacyjne i nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach. 10. Szczepionki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej (na adres: justyna.gniewek@zoz2.pl) w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak lub XXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. Zamawiający WYMAGA, aby wszystkie ceny podane na fakturach były w formie wartości NETTO. Numery serii i daty ważności szczepionek uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności szczepionek na opakowaniach dostarczonych w dostawie. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem (braków, uszkodzenia, nieścisłości w oznakowaniu jednostkowym lub zbiorczym lub innych zastrzeżeń), Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany przedmiotu umowy na wolny od wad. 12. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego, w tym z wadą ukrytą, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemną reklamację. 13. Reklamacje Zamawiającego dotyczące jakości przedmiotu umowy rozpatrywane będą przez Wykonawcę w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia. 14. W przypadku uznania reklamacji, wadliwy przedmiot umowy zostanie wymieniony na pełnowartościowy w terminie 7 dni od dnia uznania reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. 15. W przypadku, gdy odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, o którym mowa w pkt 12, nie zostanie w przewidzianym terminie skutecznie przedstawione Zamawiającemu, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona. 16. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku: a) dostarczenia przedmiotu umowy złej jakości, b) dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z umową lub zamówieniem, c) dostarczenia przedmiotu umowy ze zwłoką. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych szczepionek poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 18. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o szczepionkach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. 19. Zamawiający ma prawo do zwrotu szczepionek wycofanych z obrotu. 20. Dostawa do Działu Farmacji Szpitalnej ZOZ nr 2 w Rzeszowie, ulica Fredry 9, Budynek A, poziom (-1) od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.65.16.00 - Szczepionki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet Nr 1 Dostawa szczepionek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GSK Services Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 189
Kod pocztowy: 60-322
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 337624.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337624.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 337624.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet Nr 2 Dostawa szczepionek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRAMCO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wolskie, ul. Wolska 14
Kod pocztowy: 05-860
Miejscowość: Płochocin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238723.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238723.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252685.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet Nr 3 Dostawa szczepionek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25678.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25678.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26406.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.