eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-20

Ogłoszenie nr 510156407-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.

Gmina Bartoszyce: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560751-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540128618-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 762 77 00, e-mail sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks 89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IB.271.14.2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Bartoszyce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów wraz z usługą transportu przesyłek z uwzględnieniem prawa opcji. 1.Przesyłki listowe w obrocie krajowym o masie do 500 g i wymiarach strony adresowej nie mniejszej niż 90 x 140 mm i nie przekraczającej wymiarów 20 x 130 x 160 mm (wys. x dł. x szer.) z tolerancją +/- 2 mm, powyżej 500 g do 1000 g i wymiarach strony adresowej nie mniejszej niż 90 x 140 mm i nie przekraczającej wymiarów 20 x 325 x 230 mm (wys. x dł. x szer.) z tolerancja +/- 2 mm, powyżej 1000 g do 2000 g i wymiarach strony adresowej nie mniejszej niż 90 x 140 mm i sumie długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm (wys. x dł. x szer.) z tolerancja +/- 2 mm, według kategorii: a) nierejestrowane ekonomiczne- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%, b) nierejestrowane priorytetowe, c) rejestrowane polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- prawo opcji przewiduje zwiększenie maksymalnie o 30%, d) rejestrowane polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, e) rejestrowana polecona ekonomiczna, f) rejestrowane polecone priorytetowe, 2.Przesyłki listowe w obrocie zagranicznym o masie do 50 g, ponad 50 g do 100 g, ponad 100 g do 350 g, według kategorii: a) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru- kraje europejskie, 3.Paczki pocztowe w obrocie krajowym o masie do 1 kg, powyżej 1 kg do 2 kg, powyżej 2 kg do 5 kg, powyżej 5 kg do 10 kg, według kategorii: a) ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach: ? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm b) priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wymiarach: ? max.: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ? powyżej: 600 mm x 500 mm x 300 mm (dł. x szer. x wys.), ale nie przekraczających 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm Zestawienie rodzajowe i liczbowe przesyłek zawiera formularz ofertowy. Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku ilości przesyłek mają charakter szacunkowy ułatwiający Wykonawcy skalkulowanie ceny ofertowej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na wykonaniu prac tożsamych z zamówieniem podstawowym, określonych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego. Wybór prawa opcji uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie nie później niż na trzy miesiące przed końcem okresu obowiązywania umowy. Decyzja o realizacji, realizacji częściowej lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, i uzależniona będzie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2. SPOSÓB WYKONANIA ZAMÓWIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ: 1) Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na wykonaniu prac tożsamych z zamówieniem podstawowym, określonych w formularzu ofertowym. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego. 2) Wybór prawa opcji uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. 4) Wykonawca osobiście będzie doręczał Zamawiającemu przesyłki listowe krajowe i zagraniczne, zwrotne poświadczenia odbioru i zwroty niedoręczonych przesyłek pocztowych w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy do godziny 10:00 do siedziby Urzędu Gminy Bartoszyce zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce pokój nr 108 (Sekretariat). Każdorazowe doręczenie przesyłek dokumentowane będzie na formularzu doręczeń/odbioru przesyłek, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego. 5) Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Sekretariatu pokój nr 108 Urzędu Gminy Bartoszyce, zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek zgodnie z ich przeznaczeniem. Odbiór przesyłek odbywać się będzie w dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 14:00-14:30. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany na formularzu doręczeń/odbioru którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do umowy - sporządzony przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godzin odbioru przesyłek, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 7) Równocześnie z dostarczeniem przesyłek Wykonawca będzie przekazywał potwierdzone dowody nadania przesyłek Zamawiającego z poprzedniego dnia. 8) Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki, nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz oznaczenie potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. 9) Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień tych przesyłek. 10) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 10.1 dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 10.2 dla przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) - przygotowanie zestawienia liczbowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 11) Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. 12) Do przesyłek listowych Zamawiający będzie używał własnych kopert, opakowań. 13) Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego (zaklejona) koperta. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do jej zawartości, oraz w miarę możliwości, uniemożliwić jej uszkodzenie w czasie przemieszczania. 14) Wykonawca zobowiązany będzie do doręczania adresatom przesyłek pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r., w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (tj.: Dz. U. z 2020 poz. 1026). 15) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bez dodatkowych kosztów Zamawiającemu formularze druków potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych na zasadach ogólnych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego formularzy, o których mowa wyżej w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia u doręczyciela. 16) Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 17) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłek. Doręczone potwierdzenie winno zawierać datę i czytelny podpis odbiorcy. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie siedmiu kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie, Wykonawca po upływie siódmego dnia sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych siedmiu dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przesyłki przez adresata oraz datą i podpisem doręczającego (zgodnie z art. 44 Kodeksu postepowania administracyjnego). 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego. 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dodatkowymi punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) w co najmniej dwóch następujących miejscowościach na terenie Gminy Bartoszyce, w tym: w Galinach, w Bezledach, czynnymi co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy - zgodnie z załącznikiem wykaz punktów odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (kryterium oceny oferty). 20) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia własnym transportem przesyłki, do wyznaczonej przez wykonawcę placówki nadawczej mieszczącej się w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego, tj. m. Bartoszyce, w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych dniach lub godzinach niż wskazane w ust. 6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0


Dodatkowe kody CPV: 64112000-4, 64113000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188537.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poczta Polska SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232748.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232748.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232748.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.