To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510155464-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej prawej i lewej strony północnej ściany budynku szkoły Zespołu Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551168-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 70/303/2020 z dnia 3 czerwca 2020 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej prawej i lewej strony północnej ściany budynku szkoły Zespołu Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja. Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2019 poz. 511) oraz art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRZE UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ: Zespół Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Sławięcicka 79, 47-230 Kędzierzyn-Koźle
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu, Krajowy numer identyfikacyjny 36620956400000,
ul. Konstantego Damrota
30,
47-220
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 472 38 80, e-mail
sekretariat@cuwkk.pl, faks
77 4723886 w. 14.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cuwkk.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej prawej i lewej strony północnej ściany budynku szkoły Zespołu Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.26.56.2020.AŚ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku szkoły należącym do Zespołu Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu. Zakres robót budowlanych obejmuje: - demontaż okien i parapetów wewnętrznych, - prace murarskie, - remont krat okiennych, - przygotowanie ościeży, - wykonanie tynków, - osadzenie i uszczelnienie stolarki, - montaż parapetów zewnętrznych, - montaż parapetów wewnętrznych, - malowanie. Z uwagi na wykonywanie prac tylko z I etapu realizacji całego projektu nieracjonalnym byłoby dzielenie zamówienia na części. Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego określa całość prac przewidzianych do realizacji w całym zadaniu tj. II etapy (Etap I - wymiana stolarki okiennej na elewacji północnej - frontowej; Etap II - wymiana stolarki okiennej na elewacjach: południowej, zachodniej i wschodniej). Do wykonywania w niniejszym postępowaniu przewidziano tylko prace z I etapu tj. prace związane wymianą stolarki okiennej na elewacji północnej - frontowej. Wykonawca przy wycenie oferty powinien kierować się zakresem określonym w przedmiarze i dokumentacji projektowej, który dotyczy TYLKO PRAC ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI PÓŁNOCNEJ - FRONTOWEJ (przedmiar stosować pomocniczo do obliczenia ceny). Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - Dokumentację projektową sporządzoną przez: Usługi Inwestycyjno Projektowe Bogumiła Niedziela, ul. Jagiellońska 52, 47-206 Kędzierzyn-Koźle; - Przedmiary robót (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny) - dokument pn. Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 3 - wymiana stolarki na elewacji frontowej; - STWiO opublikowane na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, - Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy, - Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401), - W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela, - Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robot, - Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy, - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie, - Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji, - Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robot w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich, - Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia, - Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg, - Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód, - Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi, - Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, - Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, - Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych, - Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, - Zwrot kosztów pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna), - Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214220-8, 45113000-2, 45111300-1, 45111220-6, 45262500-6, 45421130-4, 45451000-4, 45442100-8, 45453000-7, 45262100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Termomodernizacja - wymiana stolarki okiennej prawej i lewej strony północnej ściany budynku szkoły Zespołu Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273253.85
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.P.H.U PROGRESS Marek Adamczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
253200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.