eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155206-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Szpital Powiatowy w Zawierciu: Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557126-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 740 361, e-mail zampub@szpitalzawiercie.pl, faks 326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpialzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpialzawiercie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/PN/31/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy: Pakiet 3 - Urządzenia RTG - Inne, Pakiet 5 - Aparat EMG, Pakiet 31 - System odwróconej osmozy, Pakiet 32 a - Sterylizatory parowe, Pakiet 32 b - Myjnia dezynfektor WD 200, Pakiet 33 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC, Pakiet 34 a - Inne urządzenia do sterylizacji, Pakiet 34 b - Inne urządzenia do sterylizacji - Inkubator testów biologicznych, Pakiet 36 - Myjnie endoskopowe, Pakiet 38 a - Aparatura laboratoryjna 1- chłodnia medyczna do krwi, Pakiet 38 b - Aparatura laboratoryjna 1 - Cryotome E, Pakiet 38 c - Aparatura laboratoryjna 1 - aparat pomiarowy densimat, Pakiet 38 d - Aparatura laboratoryjna 1 - pipety, Pakiet 38 e - Aparatura laboratoryjna 1 - analizator parametrów krytycznych, Pakiet 44 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne, Pakiet 47 - Automatyczny injector kontrastowy. 2. Usługa ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego oraz wydłużenie jego bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tego sprzętu będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 3. Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, - oględziny sprzętu, - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu, - wystawienie raportu serwisowego, - ewentualne legalizacje, kalibracje, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów. 4. W cenie za przegląd okresowy należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty oraz dojazdu lub kosztu transportu. 5. Usługa musi być zrealizowana zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta sprzętu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 6. Odbiór wykonanego przeglądu nastąpi po uprzednim dokonaniu wpisu w paszporcie urządzenia oraz sporządzeniu raportu serwisowego. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania czynności, informacje o stanie technicznym aparatu (urządzenie jest sprawne i nadaje się do dalszej eksploatacji, urządzenie niesprawne, urządzenie dopuszczone warunkowo do użytkowania). 7. Zamawiający wymaga dochowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przeglądów, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed planowanym terminem przeglądu. O terminie wykonania przeglądu należy poinformować pracowników Działu Aparatury Medycznej z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 8. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrów urządzenia, chyba, że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizacji oprogramowania. 9. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a. dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi i instrukcją serwisową sprzętu, stosowanie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, b. niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji na temat stwierdzonych podczas przeglądu usterek lub wad wymagających usunięcia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 3 - Urządzenia RTG - Inne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26016.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medikol Solution Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 118
Kod pocztowy: 61-144
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 5 - Aparat EMG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 5, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 31 - System odwróconej osmozy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 31, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 32 a - Sterylizatory parowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 32a, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 32 b - Myjnia dezyfektor WD 200

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4065.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centromedic Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pasterska 2
Kod pocztowy: 50-226
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12212.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet 33 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 34 a - Inne urządzenia do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Informer Med Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Winogrady 118
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3382.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3382.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3382.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet 34 b - Inne urządzenia do sterylizacji - inkubator testów biologicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet 36 - Myjnie endoskopowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet 38 a - Aparatura laboratoryjna 1 - chłodnia medyczna do krwi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet 38 b - Aparatura laboratoryjna 1 - cryotome E

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 713.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pawłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zabierzowska 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 876.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 876.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 876.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet 38 c - Aparatura laboratoryjna 1 - aparat pomiarowy densimat

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet 38 d - Aparatura laboratoryjna 1 - pipety

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet 38 e - Aparatura laboratoryjna 1 - analizator parametrów krytycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet 44 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tart Medical Michał Lewczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Zamiany 6 lok. 75
Kod pocztowy: 02-786
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2829.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet 47 - Automatyczny injector kontrastowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.