To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-19
Ogłoszenie nr 510155206-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.
Szpital Powiatowy w Zawierciu: Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557126-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000,
ul. Miodowa
14,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 740 361, e-mail
zampub@szpitalzawiercie.pl, faks
326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpialzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpialzawiercie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/PN/31/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego - 16 pakietów - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy: Pakiet 3 - Urządzenia RTG - Inne, Pakiet 5 - Aparat EMG, Pakiet 31 - System odwróconej osmozy, Pakiet 32 a - Sterylizatory parowe, Pakiet 32 b - Myjnia dezynfektor WD 200, Pakiet 33 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC, Pakiet 34 a - Inne urządzenia do sterylizacji, Pakiet 34 b - Inne urządzenia do sterylizacji - Inkubator testów biologicznych, Pakiet 36 - Myjnie endoskopowe, Pakiet 38 a - Aparatura laboratoryjna 1- chłodnia medyczna do krwi, Pakiet 38 b - Aparatura laboratoryjna 1 - Cryotome E, Pakiet 38 c - Aparatura laboratoryjna 1 - aparat pomiarowy densimat, Pakiet 38 d - Aparatura laboratoryjna 1 - pipety, Pakiet 38 e - Aparatura laboratoryjna 1 - analizator parametrów krytycznych, Pakiet 44 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne, Pakiet 47 - Automatyczny injector kontrastowy. 2. Usługa ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego oraz wydłużenie jego bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tego sprzętu będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 3. Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, - oględziny sprzętu, - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu, - wystawienie raportu serwisowego, - ewentualne legalizacje, kalibracje, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów. 4. W cenie za przegląd okresowy należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty oraz dojazdu lub kosztu transportu. 5. Usługa musi być zrealizowana zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta sprzętu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 6. Odbiór wykonanego przeglądu nastąpi po uprzednim dokonaniu wpisu w paszporcie urządzenia oraz sporządzeniu raportu serwisowego. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania czynności, informacje o stanie technicznym aparatu (urządzenie jest sprawne i nadaje się do dalszej eksploatacji, urządzenie niesprawne, urządzenie dopuszczone warunkowo do użytkowania). 7. Zamawiający wymaga dochowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przeglądów, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed planowanym terminem przeglądu. O terminie wykonania przeglądu należy poinformować pracowników Działu Aparatury Medycznej z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 8. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrów urządzenia, chyba, że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizacji oprogramowania. 9. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a. dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi i instrukcją serwisową sprzętu, stosowanie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, b. niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji na temat stwierdzonych podczas przeglądu usterek lub wad wymagających usunięcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 3 - Urządzenia RTG - Inne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26016.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medikol Solution Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21870.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 5 - Aparat EMG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 5, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 31 - System odwróconej osmozy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w pakiecie nr 31, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 32 a - Sterylizatory parowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 32a, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 32 b - Myjnia dezyfektor WD 200 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4065.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centromedic Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 33 - Sterylizator gazowy 3M-STERI-VAC |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 34 a - Inne urządzenia do sterylizacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3658.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Informer Med Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3382.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 34 b - Inne urządzenia do sterylizacji - inkubator testów biologicznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 36 - Myjnie endoskopowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 38 a - Aparatura laboratoryjna 1 - chłodnia medyczna do krwi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 38 b - Aparatura laboratoryjna 1 - cryotome E |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
713.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pawłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
876.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 38 c - Aparatura laboratoryjna 1 - aparat pomiarowy densimat |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 38 d - Aparatura laboratoryjna 1 - pipety |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 38 e - Aparatura laboratoryjna 1 - analizator parametrów krytycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 44 - Aparaty i narzędzia laryngologiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13750.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tart Medical Michał Lewczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet 47 - Automatyczny injector kontrastowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z upoważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
- 25/2024 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 8/2024)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.