eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › "Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych oraz oczyszczenie rowów przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-19

Ogłoszenie nr 510155141-N-2020 z dnia 19-08-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie: "Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych oraz oczyszczenie rowów przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548791-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15140586600000, ul. ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 148 304, e-mail sekretariat@pzd.com.pl, faks 343 148 304.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.myszkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych oraz oczyszczenie rowów przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD/5/332/DW/SD/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty ziemno-drogowe polegające na wykonaniu mechanicznego ścinania zawyżonych poboczy gruntowych oraz oczyszczenia rowów przydrożnych wraz z wyprofilowaniem skarp i nadaniem właściwego spadku podłużnego, w ciągu dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymywaniem przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w celu poprawy systemu odwodnieniowego pasa drogowego dróg wojewódzkich. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje wykonanie robót ziemnych zmechanizowanych związanych z mechanicznym ścinaniem zawyżonych gruntowych poboczy dróg oraz oczyszczeniem rowów przydrożnych z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu i nadaniem wymaganych spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych w ciągu dróg wojewódzkich nr 793, 792, 789 na obszarze objętym bieżącym utrzymywaniem przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w całkowitej ilości: - do 40 000 m2 - ścinka poboczy /śr. szerokość ścinki około 1,0 m, gr. do 15 cm/, - do 25 000 m - oczyszczenie rowów przydrożnych /grubość namułu do 30 cm/. Ścinkę poboczy oraz oczyszczenie rowów przydrożnych należy wykonać za pomocą drogowych maszyn budowlanych do robót ziemnych /tj. min. koparko-ładowarki, równiarki, specjalistyczne ścinarki/frezarki do mechanicznej ścinki poboczy itp./ z wyprofilowaniem pochylenia poprzecznego poboczy w kierunku rowu przydrożnego, odwadniającego pas drogowy oraz nadania właściwego spadku podłużnego rowu przydrożnego. Nadmiar ziemi/gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy oraz oczyszczenia rowów przydrożnych należy wywieź, zutylizować. Utylizacja nadmiaru zebranego ziemi/gruntu, sposób transportu, rozładunku i składowania, należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca. Pozostałe zebrane zanieczyszczenia należy zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45112100-6, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 610580.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp.z o.o.
Email wykonawcy: larix.biuro@matrixpc.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 743633.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 546120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 779820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.