eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18

Ogłoszenie nr 510154239-N-2020 z dnia 18-08-2020 r.

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły: Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555392-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540118908-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, Krajowy numer identyfikacyjny 29421400000000, ul. Kolejowa 1 a, 32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6428090, 32 6428031, e-mail sekretariat@wschp.pl, faks 326 428 100.
Adres strony internetowej (url): www.wschp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.I.2.224/06/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1. NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO "Dostawa łóżek dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły" II.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - dostawa II.3. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wyrobów medycznych do siedziby zamawiającego tj: 60 szt. łóżek szpitalnych w zakresie dwóch części (pakietów) dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły. II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry techniczno - eksploatacyjne dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 1A i Załączniku nr 1B- Specyfikacja techniczna do niniejszej SIWZ. II.4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup wraz z dostawą na wskazane miejsce, na koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowych łóżek szpitalnych, ich montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i jego użytkowania - potwierdzone stosownym dokumentem. Szkolenie należy przewidzieć w jednym , dwóch lub 3 terminach w zależności od potrzeb Zamawiającego , po wcześniejszym uzgodnieniu terminu szkolenia i ilości osób. 2) wraz z dostawą należy dostarczyć w języku polskim dokumentację przedmiotu zamówienia, w tym instrukcję obsługi, gwarancję jakości i rękojmi, dokumentację techniczną oraz pozostałą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wraz ze Świadectwem CE zgodności wyrobu z regulacjami UE, 3) zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat, II.4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. II.4.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 2 części. Za część należy rozumieć Zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub obydwu części. II.4.7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) - ZADANIE 1 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją w ilości 50 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, 2) - ZADANIE 2 - Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga - w ilości 10 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ, II.4.8. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach - gdzie część zamówienia stanowi dany pakiet wg podziału powyżej. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. II.4.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi: ZADANIE CZĘŚCIOWE OPIS ZADANIE 1 Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.50, Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne 33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem, Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją, (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 1A do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy. Kryteria oceny ofert: Cena -60 %, Termin realizacji - 10% Okres gwarancji - 30% ZADANIE 2 Przedmiot zamówienia: Łóżko szpitalne czterosegmentowe szt.10, Wspólny Słownik Zamówień: CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne 33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem, Opis: Łóżko szpitalne z materacem przeciwodleżynowym, z elektryczną regulacją. Dodatkowo funkcja Trendelenburga i anty -Trendelenburga sterowane za pomocą pilota elektycznego (wymagania wg Opisu Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 1B do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania: 70 dni od podpisania umowy. Kryteria oceny ofert: Cena -60 %, Termin realizacji - 10% Okres gwarancji - 30% II.4.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty odbioru przez Zamawiającego (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert). II.4.11.W okresie gwarancji Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich awarii, usterek i wad, jakie będą zawarte w przedmiocie umowy, lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, w terminie nie dłuższym niż 7 kalendarzowych od dnia ich zgłoszenia. Wykonawca przystąpi do usuwania usterek, awarii lub wad w ciągu 24 godzin licząc od momentu, kiedy Wykonawca otrzyma zgłoszenie z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Serwis urządzeń medycznych musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych. II.4.12.Wskazanie ewentualne przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia. II.4.13. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jaki charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. II.4.14. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. II.4.15. Opis oferowanego urządzenia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać , że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia medycznego wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych. II.4.16.Zamawiajacy ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów techniczno użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach , w tym, również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Główny kod CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne CPV 33.19.21.20-9 Łóżka Szpitalne 33.19.21.30-2 Łóżka z Silnikiem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33192120-9, 33192130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1 Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. II.10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PODWYKONAWCÓW, WYKONAWCÓW POWOŁUJĄCYCH SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH. II.10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. Zamawiający nie wymaga formy prawnej, jaką musi przyjąć grupa Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej), której zostanie udzielone Zamówienie. 2) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia w ofercie dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 2, lub zawartej między nimi umowy (tj. m.in. umowy spółki cywilnej lub umowy konsorcjum), o ile wynika z niej sposób reprezentowania. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotyczących poszczególnego Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego Wykonawcę lub pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 2, o ile z treści pełnomocnictwa wynika umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy. 5) Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 2. 6) Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert. 7) Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 8) Zamawiający wymaga, aby zgodnie z pkt. XI przed zawarciem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, przedstawili Zamawiającemu umowę określająca podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia (np. umowę konsorcjum lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy). II.10.2. Podwykonawcy. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części Zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego Zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie Zamówienia. 4) W sytuacji powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia do wykonania przez podwykonawcę zastosowanie mają odpowiednio zapisy art.36b ust.1b i 2 ustawy Pzp. II.10.3. Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotów trzecich. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.1.2) - III.1.3) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego Zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż "stosowna sytuacja", o której mowa w II.10.3. ppkt. 1) wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia. b) Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Zamówienia (w szczególności zdolność techniczna lub zawodowa), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Zamówienia jako podwykonawcy. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów ,odpowiada a szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części Zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalowiec Sp. z o.o. w Namysłowie Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy: biuro@metalowiec.com.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330048.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalowiec Sp. z o.o. w Namysłowie Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy: biuro@metalowiec.com.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 2, 46-100 Namysłów
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50652.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50652.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66009.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.