eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-13

Ogłoszenie nr 510151342-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544975-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000, ul. ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 843 40 22 w. 263, e-mail przetarg@pgkslupsk.pl, faks 59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pgkslupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/T/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10, które stanowią rozdrobniony materiał palny pochodzący z mechanicznego przetwarzania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 za pomocą rozdrabniacza, realizowanego 1 lub 2 razy do roku., w ilości ok. 1000 Mg. Odpady są gromadzone w stanie luźnym o granulacji max. 300 mm, ciężarze właściwy od 0,25- 0,35 Mg/ m3 , i kaloryczność powyżej 6 MJ/kg s.m. Są to wartości orientacyjne służące Wykonawcy do skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią podstaw do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1) Odbiór frakcji odpadów objętych zamówieniem odbywać się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie 120, 76-200 Słupsk. 2) Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów o kodzie 19 12 10, szacunkowa ilość określona w Opisie przedmiotu zamówienia, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia łącznej ilości o maksimum 30 % . Zmniejszenie ilości komponentów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia może zagospodarować inne odpady zgodnie z posiadanymi decyzjami w zakresie przetwarzania odpadów po zgodnym ustaleniu stron. 3) Usługę odbioru i zagospodarowania odpadów należy realizować na podstawie doraźnych zgłoszeń ze strony Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru frakcji palnej, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 6:00 do 17:00, na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego. Zamawiający poza uzgodnieniami w formie e-mail dopuszcza w tym zakresie uzgodnienia telefoniczne oraz poprzez odpowiedni system informatyczny. 5) Zamawiający wymaga każdorazowo przed odbiorem (lub dla określonych okresów czasu) podania co najmniej następujących danych: a) daty załadunku, b) dane podmiotu faktycznie transportującego, który zostanie wpisany do KPO/KPOK: NAZWA, NIP, REGON, NUMER BDO, c) numer rejestracyjny auta, d) imię i nazwisko kierowcy, e) miejsce przeznaczenia odpadów (nazwa i adres instalacji) i/lub nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), lub inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawienia i potwierdzenia Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO. 6) Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. 7) Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę samochody/platformy/kontenery / jest obowiązkiem Zamawiającego. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/ lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/ lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów. 8) Odbierany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie ważony na zalegalizowanych wagach umiejscowionych przy wjeździe do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu zamówienia, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed wjazdem na teren wskazany powyżej oraz po dokonaniu załadunku. 9) W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi oraz skutki z tego wynikające. 10) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z Zakładu, w trakcie rozładunku odpadów, chyba że powstały one wyłącznie z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania, zaniechania swojego personelu oraz przewoźników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90513000-6


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 550000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Partners Spółka z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 3
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 691200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 810000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.