To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 510151342-N-2020 z dnia 13-08-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544975-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000,
ul. ul. Szczecińska
112,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 843 40 22 w. 263, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl, faks
59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pgkslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/T/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10, które stanowią rozdrobniony materiał palny pochodzący z mechanicznego przetwarzania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 za pomocą rozdrabniacza, realizowanego 1 lub 2 razy do roku., w ilości ok. 1000 Mg. Odpady są gromadzone w stanie luźnym o granulacji max. 300 mm, ciężarze właściwy od 0,25- 0,35 Mg/ m3 , i kaloryczność powyżej 6 MJ/kg s.m. Są to wartości orientacyjne służące Wykonawcy do skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią podstaw do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1) Odbiór frakcji odpadów objętych zamówieniem odbywać się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie 120, 76-200 Słupsk. 2) Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów o kodzie 19 12 10, szacunkowa ilość określona w Opisie przedmiotu zamówienia, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia łącznej ilości o maksimum 30 % . Zmniejszenie ilości komponentów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia może zagospodarować inne odpady zgodnie z posiadanymi decyzjami w zakresie przetwarzania odpadów po zgodnym ustaleniu stron. 3) Usługę odbioru i zagospodarowania odpadów należy realizować na podstawie doraźnych zgłoszeń ze strony Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru frakcji palnej, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 6:00 do 17:00, na podstawie zgłoszenia odbioru wysłanego przez Zamawiającego. Zamawiający poza uzgodnieniami w formie e-mail dopuszcza w tym zakresie uzgodnienia telefoniczne oraz poprzez odpowiedni system informatyczny. 5) Zamawiający wymaga każdorazowo przed odbiorem (lub dla określonych okresów czasu) podania co najmniej następujących danych: a) daty załadunku, b) dane podmiotu faktycznie transportującego, który zostanie wpisany do KPO/KPOK: NAZWA, NIP, REGON, NUMER BDO, c) numer rejestracyjny auta, d) imię i nazwisko kierowcy, e) miejsce przeznaczenia odpadów (nazwa i adres instalacji) i/lub nr Miejsca Prowadzenia Działalności (MPD), lub inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawienia i potwierdzenia Kart Przekazania Odpadów w systemie BDO. 6) Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. 7) Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę samochody/platformy/kontenery / jest obowiązkiem Zamawiającego. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego i/ lub dokumentu WZ bez uwag następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku, w tym zgodnie z przepisami ruchu drogowego i przepisami o drogach publicznych, a w szczególności nie powodujące zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów lub przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi. Po podpisaniu kwitu wagowego i/ lub dokumentu WZ bez uwag Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia względem Zamawiającego związane z transportem odpadów. 8) Odbierany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie ważony na zalegalizowanych wagach umiejscowionych przy wjeździe do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu zamówienia, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed wjazdem na teren wskazany powyżej oraz po dokonaniu załadunku. 9) W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi oraz skutki z tego wynikające. 10) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z Zakładu, w trakcie rozładunku odpadów, chyba że powstały one wyłącznie z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania, zaniechania swojego personelu oraz przewoźników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513000-6
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
550000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partners Spółka z o.o. Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
691200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- "Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2024 r. dla 25. WOG z podziałem na 2 zadania"
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.