eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych mebli różnego asortymentu na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego Jaszczowie. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadaniaZadanie 1 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli gotowych Zadanie 2- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli - w systemie zaprojektuj i wykonaj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-12

Ogłoszenie nr 510150940-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

Powiat Łęczyński: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych mebli różnego asortymentu na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego Jaszczowie. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli gotowych Zadanie 2- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli - w systemie zaprojektuj i wykonaj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549316-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatlecznski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych mebli różnego asortymentu na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego Jaszczowie. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli gotowych Zadanie 2- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli - w systemie zaprojektuj i wykonaj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.272.4.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część I Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mebli NAZWA PMIESZCZENIA ZGODNIE Z PROJEKTEM WYMAGANE MEBLE OPIS Sala zajęć 12,5 m2 Kanapa 3 osobowa Fotele 2 szt wymiary: wysokość całkowita 109cm, wysokość siedziska 46cm, wysokość oparcia 68cm, wysokość podłokietników 59cm, głębokość całkowita 72cm, głębokość siedziska 44cm, szerokość całkowita 61 cm, szerokość siedziska 52cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary), materiał: grubość pianki min 6 cm, tapicerka odporna na plamy, stelaż z 16-warstwowej sklejki bukowej gięto-klejonej , konstrukcja klejona oraz skręcana Komoda wymiary: szeroka min. 170 cm, wysoka min. 80 cm, głęboka min. 40 cm Stolik niski wymiary: długość 118 cm, szerokość 78 cm, wysokość 45 cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary) Sala zajęć 24,0 m2 Zabudowa meblowa typu meblościanka na całą długość ściany (około 6,36 m), w ty: witryna ze szkłem, komoda z szufladami, regał otwarty oraz regał zamknięty Sala zajęć 24,0 m2 środkowa Regał otwarty (przy drzwiach) Szerokość 130 cm (+/- 5 cm) Pokój pobytu dziennego Zabudowa meblowa typu meblościanka na całą długość ściany (około 4,50 m) w tym: regały otwarte i zamknięte. Pokój administracyjno-biurowy nr II 12,3 m2 Sofa (wymiar: Wysokość 80 cm, Szerokość 178 cm, Wysokość siedziska 39,5 cm Szerokość spania 115 cm, (+/- 5 cm na wszystkie wymiary). Materiał: Tkanina Stolik mały 80x100 (+/- 10 cm) Krzesła pokojowe 4 szt. tapicerowane. Część II Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł WYMAGANE MEBLE OPIS Stoły konferencyjne 15 szt. składane ze stelażem na kółkach z blokadą. Łączna długość stołów 15 m (+/- 1,5m), przy czym pojedynczy stół o długości maksymalnie 120 cm. Krzesła konferencyjne 20 szt. siedzisko tapicerowane, nogi metalowe z możliwością sztaplowania w celu magazynowania Krzesła bankietowe 8 szt.o stalowej ramie, tapicerowane Część III Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli - w systemie zaprojektuj i wykonaj NAZWA PMIESZCZENIA ZGODNIE Z PROJEKTEM WYMAGANE MEBLE Pralnia Blat około 2,59 m nad sprzętem AGD wraz z zlewem jednokomorowy (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Pokój administracyjno-biurowy nr I 12,3 m2 2 stanowiska pracy w tym: 1) biurko narożne w kształcie litery L z wysuwanymi półkami na klawiaturę, na dwa stanowiska pracy, z możliwością rozstawienia, z przelotką na kable, - 2 szt. 2) dostawka półokrągła na metalowej nodze do biurek - 1 szt. 3) nadstawka z 3 otwartymi półkami na biurko - 2 szt. 4) szafka jednodrzwiowa z 1 półką pod biurko- 2 szt. 5) szafa aktowa dwudrzwiowa posiadająca półki tworzące 5 przestrzeni , regulowane stopki umożliwiające wypoziomowanie mebla- 1 szt. Biurka ustawione wzdłuż ściany powinny posiadać łączną długość min. 260 cm (max. 300 cm), wysokość ok 80 cm (+/- 5 cm), głębokość 70-75 cm. Pokój administracyjno-biurowy nr II 12,3 m2 Zabudowa meblowa na całą długość ściany prawej, w tym: biurko wysuwane lub składane do ściany, szafa zamykana oraz regał otwarty. Zmywalnia Blat 2,64 m nad sprzętem AGD wraz z zlewem dwukomorowy (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Wydawalnia cateringowa Długi blat w kształcie litery L z miejscem na zlew narożny (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność), miejscem na kuchenkę elektryczną o szerokości 60 cm, oraz miejscem na lodówkę szeroką na 60 cm Szafki wiszące, w tym: szafka narożna (suszarka) nad zlewem oraz szafki zamykane po obu stronach suszarki, około 80 cm szerokości każda. Szatnia Szafki ubraniowe na klucz min. 20 półek każda zamykana na własny kluczyk, maksymalna wysokość całej zabudowy 2 m., szerokość maksymalna 2,5 m. Mebel zakończony ścianką pełniącą funkcję parawanu, z płyty na szerokość 2 m, wysokość równa z zabudową (Zamawiający ma zamiar przechowywać tutaj wolno stojący sprzęt medyczny, lub krzesła) Pomieszczenie porządkowe - magazyn brudnej bielizny 3,0 m2 Blat o szerokości 120 cm, głębokości 60 cm, ze zlewem jednokomorowym małym (w zestawie z kranem, oraz wszystkimi akcesoriami umożliwiającymi jego funkcjonalność) Regał metalowy ocynkowany otwarty na szerokość 120 cm, wysoki 200 cm, głęboki 40 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary), 5 półek regulowanych, półka płyta MDF, regał montowany do ściany. Pomieszczenie porządkowe - magazyn czystej bielizny 3,0 m2 Regał zamknięty: wykonany z płyty meblowej, min 5 półek. Szerokość regału 108 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary). Regał otwarty wykonany z płyty meblowej, min. 5 półek: Szerokość regału 108 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm na wszystkie wymiary). Pokoje pobytu całodobowego (8 pokoi) Wszystkie pokoje są tych samych rozmiarów: 516 cmx300 cm. W każdym powinna się znaleźć: 1) komoda z szufladami szerokość 120-150 cm, wysokość 100 cm (+/- 10 cm) 2) stolik mały kawowy 70x70 (+/- 10 cm) 3) fotel wymiary: wysokość całkowita 109cm, wysokość siedziska 46cm, wysokość oparcia 68cm, wysokość podłokietników 59cm, głębokość całkowita 72cm, głębokość siedziska 44cm, szerokość całkowita 61 cm, szerokość siedziska 52cm (+/- 5 cm na wszystkie wymiary) materiał: grubość pianki min 6 cm, tapicerka odporna na plamy stelaż z 16-warstwowej sklejki bukowej gięto-klejonej konstrukcja klejona oraz skręcana 4) szafka z wieszakami na odzież wierzchnią wraz z siedziskiem tapicerowanym, szerokość całego mebla maksymalnie 200 cm. 5) szafa ubraniowa zamykana z podziałką na dwie części: wieszaki plus półki, szerokość maksymalna 100 cm, wysokość 180 cm (+/- 10 cm) 6) łózka (tylko do 5 pokoi): długość 190-210 cm, szerokość 80-100 cm, wysokość 60-80 cm. Płyta laminowana - odporna na zabrudzenia i uszkodzenia. Łóżko powinno posiadać boki z trzech stron, w zestawie z materacem i szuflada na pościel. Stelaż dolny metalowy. Stolik niski pasujący wysokością do fotela, około 60 cm wysokości. Szafka z wieszakami powinna posiadać od 100 do 110 cm szerokości, około 40 cm głębokości siedziska, oraz wysokość 180 cm (+/- 10 cm) Szafa ubraniowa o głębokości ok. 50 cm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39153000-9, 39151000-5, 79932000-6, 39121000-6, 39110000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawa i rozładunkiem mebli gotowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71626.15
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMI PLUS SP. J. MACIEJ DOBROWOLSKI MIROSŁAW TOPOLSKI
Email wykonawcy: EWELINA@EMIPLUS.PL
Adres pocztowy: UL. MIROSŁAWA SMOLUCHOWSKIEGO 2
Kod pocztowy: 20-474
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11436.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9998.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30408.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem stołów i krzeseł

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71626.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMI PLUS SP.J. MACIEJ DOBROWOLSKI MIROSŁAW TOPOLSKI
Email wykonawcy: EWELINA@EMIPLUS.PL
Adres pocztowy: UL. MARIANA SMOLUCHOSKIEGO 2
Kod pocztowy: 20-474
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7496.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4059.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26183.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i montażem mebli - w systemie zaprojektuj i wykonaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71626.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WRM MEBLE RUBIN SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
Email wykonawcy: WRMMEBLE@OP.PL
Adres pocztowy: UL. SUKIENNICZA 76
Kod pocztowy: 23-300
Miejscowość: JANÓW LUBELSKI
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16334.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73431.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.