eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie" w podziale na 3 części zamówienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-12

Ogłoszenie nr 510150534-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.

Gmina Opoczno: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie" w podziale na 3 części zamówienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556241-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540122560


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Opoczno, Krajowy numer identyfikacyjny 59064837900000, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44/ 78 60 137 , e-mail przetargi@um.opoczno.pl, faks 44/ 78 60 111 .
Adres strony internetowej (url): www.bip.opoczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie" w podziale na 3 części zamówienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 271.06.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia oraz sprzętu komputerowego do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie" w podziale na 3 części zamówienia tj. CZĘŚĆ 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w ramach projektów tj.: ? "Zielona Akademia" - przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mroczkowie Gościnnym; ? "EKO - SPACE" - przy Szkole Podstawowej w Wygnanowie; ? "EKOSFERA" - przy Szkole Podstawowej w Modrzewiu; ? "Przygoda z przyrodą - moja wymarzona ekopracownia" - przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim. CZĘŚĆ 2 - Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektów tj.: ? "Zielona Akademia" - przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mroczkowie Gościnnym; ? "EKO - SPACE" - przy Szkole Podstawowej w Wygnanowie; ? "EKOSFERA" - przy Szkole Podstawowej w Modrzewiu; ? "Przygoda z przyrodą - moja wymarzona ekopracownia" - przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim. CZĘŚĆ 3 - Dostawa sprzętu komputerowego, audio, video z akcesoriami do szkół podstawowych w ramach projektów tj. ? "Zielona Akademia" - przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mroczkowie Gościnnym; ? "EKO - SPACE" - przy Szkole Podstawowej w Wygnanowie; ? "EKOSFERA" - przy Szkole Podstawowej w Modrzewiu; ? "Przygoda z przyrodą - moja wymarzona ekopracownia" - przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do: a) dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego i wolnego od obciążeń prawami osób trzecich; b) przekazania niezbędnych instrukcji dotyczących użytkowania, sporządzonych w języku polskim, c) dostawy przedmiotu zamówienia bez wad, kompletnego, posiadającego parametry i właściwości określone w SIWZ. 3.Pod pojęciem "fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia na warunkach ustalonych w umowie które określa: ? dla części 1 - załączniki nr 4 do SIWZ). ? dla części 2 - załączniki nr 4a do SIWZ). ? dla części 3 - załączniki nr 4b do SIWZ). 5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają: dla części 1 - załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, dla części 2 - załącznik nr 1a - opis przedmiotu zamówienia, dla części 3 - załącznik nr 1b - opis przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie przekazany dla placówek oświatowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 22114200-4, 38127000-1, 38540000-2, 22114300-5, 34999400-0, 39162110-9, 39162200-7, 33793000-5, 38437000-7, 39298600-3, 38510000-3, 38412000-6, 33192500-7, 39150000-8, 39160000-1, 30195000-2, 39110000-6, 39515410-2, 39180000-7, 30236000-2, 30213100-6, 38652100-1, 32342412-3, 30237200-1, 48761000-0, 48000000-8, 30231300-0, 38653400-1, 48190000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wskazanie w ofercie zakresu/części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowiązania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17). W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę; 2. Gwarancja i rękojmia. 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. 2) długość okresu gwarancji - dla Części 2 i Części 3 stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres: a) dla części 1 - gwarancja producenta b) dla części 2 - w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny), c) dla części 3 - w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) - dotyczy komputerów przenośnych. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, chyba że producent dostarczonego przedmiotu umowy udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji producenta. Gwarancja producenta udzielona jest niezależnie od gwarancji Wykonawcy. Okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu potwierdzą załączone przez Wykonawcę dokumenty (certyfikaty) gwarancji jakości. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru trybu, z którego dokonuje realizacji swych uprawnień, tj. z rękojmi lub gwarancji producenta, czy też z gwarancji Wykonawcy. Zapis niniejszy stanowi dokument gwarancji jakości w rozumieniu przepisu art. 577 kodeksu cywilnego. 3) Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 3. Warunki płatności: 1)Wynagrodzenie płatne będzie po dokonaniu odbioru ( dla każdej części zamówienia oddzielenie) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia w siedzibie Zamawiającego 2) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. 3) Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone. 4)Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za fakturę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. split payment (dotyczy płatników VAT). 5)Wynagrodzenie będzie płatne na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze zgłoszone do rejestru podmiotów VAT. 6) Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem VAT/ nie jest podatnikiem VAT[1] 7) Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem VAT. 3.. Inne postanowienia ogólne: 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 3) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4) Postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. 5) Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 6) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy. 4.Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczania w walutach obcych; c) aukcji elektronicznej; d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56528.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDUCARIUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dawid.wisniewski@educarium.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58122.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210932.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42009.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa A&E Sp. zo.o.
Email wykonawcy: biuro@aemultimedia.pl
Adres pocztowy: ul. Sielska 17A
Kod pocztowy: 60-129
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39531.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39531.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119100.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, audio, video z akcesoriami do szkół podstawowych w ramach projektu z edukacji ekologicznej pn. "Nasze ekologiczne pracownie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41900.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wilanka Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@wilanka.pl
Adres pocztowy: ul. Lindleya 16
Kod pocztowy: 02-013
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31122.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31122.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133270.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.