To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-12
Ogłoszenie nr 510150373-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Powiat Lubański: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559617-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubański, Krajowy numer identyfikacyjny 23082113740000,
ul. Mickiewicza
2,
59-800
Lubań, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 75 64 64 300, e-mail
zamowienia@powiatluban.pl, faks
756 464 321.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatluban.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SR.272.3.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:(1) Tablice rejestracyjne: Tablice rejestracyjne samochodowe w kompletach: jednorzędowe 45000 kpl i dwurzędowe 125 kpl. Tablice rejestracyjne samochodowe w sztukach: jednorzędowe 300 szt i dwurzędowe 300 szt. Tablice rejestracyjne motocyklowe w sztukach: dwurzędowe 400 szt. Tablice rejestracyjne motorowerowe w sztukach: dwurzędowe 400 szt. Tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe w sztukach: jednorzędowe 50 szt. (2) Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717). W przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia. (3) Poszczególne partie tablic zostaną wykonane za zlecenie Zamawiającego i dostarczone przez wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin dostawy wtórników stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert. (4) Minimalny okres gwarancji na tablice wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaproponować wydłużenie terminu gwarancji. Okres gwarancji stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert. (5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic wyrejestrowanych pojazdów we własnym zakresie bez prawa do odrębnego wynagrodzenia. (6) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości dostaw tablic z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw tablic na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na tablice. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. (7) Szacunkowe zapotrzebowanie na tablice nie musi odpowiadać rzeczywistemu zapotrzebowaniu. Ilość tablic opisana powyżej została wyliczona wg średniego zapotrzebowania za okres 4 ostatnich lat. I nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu ich w dokładnie takiej ilości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania tablic w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości tablic, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupioną ilość według cen podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.50.00 - Tablice
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104487.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6"
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.