eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Remont garażu wielostanowiskowego, pomieszczeń użytkowych, placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie przy ul. Tysiąclecia PP 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 510149535-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie: Remont garażu wielostanowiskowego, pomieszczeń użytkowych, placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie przy ul. Tysiąclecia PP 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559182-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 11020025400000, ul. ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 8, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 572 10 08, e-mail kp_wlodawa@straz.lublin.pl, faks 0-82 572 46 52.
Adres strony internetowej (url): www.strazwlodawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont garażu wielostanowiskowego, pomieszczeń użytkowych, placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie przy ul. Tysiąclecia PP 8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PKL.2370.7.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: Budynek główny - część garażowa; 1) Zabezpieczenie placu budowy; 2) Wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych i instalacyjnych; 3) Wykonanie dodatkowych schodów komunikacyjnych; 4) Wykonanie posadzki przemysłowej garażu wielostanowiskowego z montażem odwodnienia liniowego przy bramach wjazdowych oraz instalacją separatora substancji ropopochodnych; 5) Wykonanie instalacji wod-kan w pomieszczeniu pralni wraz z jej wyposażeniem; 6) Wykonanie robót murowych w pomieszczeniu pralni; 7) Wykonanie robót izolacyjnych i tynkarskich; 8) Wykonanie posadzek w pomieszczeniach pralni, wspinalni i poczekalni; 9) Wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniu garażu i pralni; 10) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 11) Wykonanie robót malarskich; 12) Wykonanie zabudowy po przeniesieniu mediów z kanału instalacyjnego oraz montaż elementów wyposażenia garażu z odzysku; 13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) Art. 3 pkt. 14. Zewnętrzny plac manewrowy; 1) Zabezpieczenie placu budowy; 2) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych; 3) Wykonanie robót ziemnych placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych; 4) Wykonanie robót instalacyjnych kanalizacji sanitarnej pod placem manewrowym zewnętrznym; 5) Wykonanie krawężników i obrzeży terenów utwardzonych placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych; 6) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych; 7) Wykonanie regulacji wysokościowej studzienek; 8) Wykonanie nawierzchni placu manewrowego zewnętrznego oraz ciągów pieszych; 9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) Art. 3 pkt. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składają się: -Dokumentacja techniczna; -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111300-1, 45223300-9, 45340000-2, 45216121-8, 45332000-3, 45223500-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249576.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Styl-Bud Malgorzata Świeca-Ignatiuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kulczyn 10
Kod pocztowy: 22-235
Miejscowość: Hańsk Pierwszy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318447.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318447.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318447.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.