eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › "Zakup wyposażenia do Ośrodków Kultury w miejscowościachCzarna, Dąbrówki, Krzemienica - Cz. II. Dostawa mebli z tektury w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW 2014-2020, Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne""

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 510149474-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Gmina Czarna: "Zakup wyposażenia do Ośrodków Kultury w miejscowościach: Czarna, Dąbrówki, Krzemienica - Cz. II. Dostawa mebli z tektury w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW 2014-2020, Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne""

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW 2014-2020, Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne""

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545077-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarna, Krajowy numer identyfikacyjny 69058177800000, ul. Czarna 260 , 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 2262324, 017 2262606, e-mail inwestycje@gminaczarna.pl, faks 017 2262324 w. 232.
Adres strony internetowej (url): www.gminaczarna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wyposażenia do Ośrodków Kultury w miejscowościach: Czarna, Dąbrówki, Krzemienica - Cz. II. Dostawa mebli z tektury w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW 2014-2020, Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne""

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.2.1-2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cz. II. Dostawa mebli z tektury - Meble wykonane są z tektury falistej BC (z tektury pięciowarstwowej obustronnie szarej) w gramaturze od 980 gr/m2 do 1200 gr/m2 - Profile wycinane i składane naprzemiennie kierunkami fali odwróconym o 90stop., klejone. - Meble zakończone profilami wyciętymi z twardego HDF o grubości 6mm. - Całość wyszlifowana i wygładzona. 1. Stoliki - siedziska - minimalne wymiary: wysokość 40 cm, szerokość 50 cm, głębokość 35cm, waga 3,5 kg, całość wykonana z tektury falistej w naturalnym kolorze nie lakierowane, boki mebla zakończo-ne profilem z twardej płyty HDF w kolorze naturalnym - 60 szt. 2. Krzesła wysokie/hokery - minimalne wymiary: wysokość 70 cm, szerokość 35 cm, głębokość 35 cm, waga 4 kg, całość wykonana z tektury falistej w naturalnym kolorze, boki mebla zakończone profilem z twardej płyty HDF w naturalnym kolorze tektury nie lakierowane - 4 szt. 3. Krzesła - minimalne wymiary: wysokość 80 cm, wysokość siedziska 40 cm, szerokość 35 cm, głębokość 50 cm, waga 4,5 kg, całość wykonana z tektury falistej w naturalnym kolorze, boki mebla zakończone profilem z twardej płyty w naturalnym kolorze tektury - 20 szt. 4. Fotele - minimalne wymiary: wysokość 70 cm, szerokość 60 cm, głębokość 65 cm, wysokość siedzi-ska 40 cm, waga 10 kg, całość wykonana z tektury falistej w naturalnym kolorze, boki mebla zakończone profilem z twardej płyty HDF, lakierowane w kolorze wybranym z wzornika - 4 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39112000-0


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49353.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IDEACARTON IZABELA CHRUŚCIEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Małopolska 49/19
Kod pocztowy: 70-514
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 425088.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.