eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Dowóz i odwóz uczniów z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 8 Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 i do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach, ul. Paprocańska 84-84a wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-11

Ogłoszenie nr 510149458-N-2020 z dnia 11-08-2020 r.

Miasto Łaziska Górne: Dowóz i odwóz uczniów z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 8 Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 i do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach, ul. Paprocańska 84-84a wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557425-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łaziska Górne, Krajowy numer identyfikacyjny 27625760100000, ul. pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 248 000, e-mail zp@laziska.pl, faks 323 248 006.
Adres strony internetowej (url): www.bip.laziska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz uczniów z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 8 Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 i do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach, ul. Paprocańska 84-84a wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZPK.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dowozu i odwozu 2 uczniów niepełnosprawnych z Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 8 Specjalnych w Tychach, ul. Edukacji 21 oraz 2 uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach, ul. Paprocańska 84-84a wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem. Ilość km do przejechania w jedną stronę - około 25 - czyli w ciągu dnia około 50 km. "Wykonawca" zapewnia we własnym zakresie dostarczenie środka transportu do początku trasy i transport po zakończeniu trasy przy założeniu, że punktem początkowym i końcowym trasy jest przystanek, z którego zostanie zabrany/odwieziony pierwszy uczeń. Koszty dojazdu do pierwszego przystanku z bazy "Wykonawcy" oraz koszty powrotu pojazdu z ostatniego przystanku do bazy "Wykonawcy" nie są opłacane. Przewóz będzie odbywał się w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych tj. nie wcześniej niż od 1 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych tj. ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosennej przerwy świątecznej. W przypadku dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych np. takich jak dni egzaminów, rekolekcji dowóz będzie organizowany na życzenie rodziców. W przypadku zmiany organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych "Wykonawca" zapewni odwóz ucznia we wcześniejszych godzinach ustalonych z rodzicem dziecka niepełnosprawnego lub bezpośrednio z dyrekcją szkoły. W przypadku ograniczenia funkcjonowania szkoły polegającego na zawieszeniu działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej w związku z pandemią, epidemią, klęską żywiołową dowóz nie będzie realizowany np. w związku z przeciwdziałaniem COVID-19. Niezależnie od dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, dyrektor szkoły może ustalić inne dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych pod warunkiem zrealizowania zajęć przypadających w te dni w wyznaczone soboty. W tym przypadku "Wykonawca" zapewnia dowóz ucznia niepełnosprawnego do szkoły, a rodzic będzie zobowiązany z co najmniej 1 tygodniowym wyprzedzeniem, poinformować telefonicznie o zapewnieniu takiego dowozu "Zamawiającego" oraz "Wykonawcę". Dowóz nie będzie realizowany w czasie absencji wszystkich uczniów niepełnosprawnych, spowodowanej chorobą lub inną ważną przyczyną. Szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi: od września do grudnia 2020r. - 86 dni, a od stycznia do czerwca 2021r.- 115 dni. Ilość dni dowozu liczona jest od dnia 1 września 2020r.do 25 czerwca 2021r. i może ulec zmianie, gdy uczniowie niepełnosprawni np. będą realizowali nauczanie zdalnie od 1 września 2020r. w przypadku zawieszenia zajęć lekcyjnych spowodowanych przedłużającą się pandemią COVID-19 lub epidemią, wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej itp. Podana liczba dni dowozu nie może być traktowana jako ostatecznie zdefiniowana. Została podana po to, by podać wykonawcom całkowitą liczbę dni dowozu w roku szkolnym 2020/2021. Rozkład jazdy pojazdu dowożącego uczniów niepełnosprawnych do szkoły będzie podany "Wykonawcy" w ostatnim tygodniu poprzedzającym rozpoczęcie roku szkolnego. "Wykonawca" zapewnia pojazd z kierowcą oraz opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie dowozu i odwozu ze szkoły. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do specyfikacji: Przedmiot zamówienia oraz Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59555.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH "AUTO-TRANS" Niećko Henryk
Email wykonawcy: henryk.niecko@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Główna 158B
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Bełk
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28944
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28944
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30753
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.