eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzostek › "Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego - komputerów przenośnych" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła+"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 510148439-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Gmina Brzostek: "Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego - komputerów przenośnych" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła+"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła+

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561528-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540131070-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzostek, Krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 30 26, e-mail zamowienia@brzostek.pl, faks 14 680 30 25.
Adres strony internetowej (url): www.bipbrzostek.mserwer.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego - komputerów przenośnych" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach Zdalna szkoła+"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nigdy nie używanego sprzętu komputerowego - komputerów przenośnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach - Zdalna szkoła+. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wraz z załadunkiem i uruchomieniem komputerów przenośnych (laptopów) - 50 szt.: 1) Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Pro 2) Przekątna ekranu: nie mniejsza niż 15" 3) Powłoka ekranu: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna 4) Typ ekranu - LED, IPS 5) Rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli (Full HD) 6) procesor o wydajności min. 4140 pkt wg. PassMark, dwurdzeniowy, czterowątkowy, TDP 15W 7) Wielkość pamięci RAM -nie mniejsza niż 8 GB 8) Typ dysku SSD - o pojemności nie mniejszej niż 240 GB 9) Dźwięk /obraz - wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, kamera internetowa o rozdzielczości minimum HD 10) Łączność: Wi -Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth 11) Złącza USB 3.0 lub USB 3.1 - 2 szt., HDMI 1 szt. 12) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. 13) Bateria 14) Klawiatura o układzie klawiszy EN/US 15) Zasilacz, mysz; 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.); 2) przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany; 3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące gwarancji dla każdego urządzenia liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia. Uwaga: Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. b) Gwarancja powinna być świadczona przez autoryzowany serwis lub osoby na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponowi Wykonawca. c) Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu zgodnie ze specyfikacją techniczną. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. d) Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, dla danego zadania, wynosi max. 48 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego (Zamawiający przez dni robocze przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 90 ze zm. natomiast przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub zdalnie podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu po uprzednim zgłoszeniu usterki za pomocą faksu, e-maila lub telefonicznie). Uwaga: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. e) Czas usunięcia wady wynosi 7 dni w dni robocze licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Jeżeli zajdzie konieczność dostarczenia urządzeń zastępczych, urządzenia te zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zastępcze, o takich samych lub wyższych parametrach technicznych na koszt Wykonawcy. Koszty transportu wadliwego przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę - w tym wypadku, okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. f) Jeżeli w wyniku 3 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiotu umowy wykazuje wady. Zawiadomienie winno być wysłane listem poleconym. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy. g) Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i napraw przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych wyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85609.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Triton s.c.
Email wykonawcy: triton@triton.info.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 12
Kod pocztowy: 38-100
Miejscowość: Strzyżów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151228.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.