Ogłoszenie nr 510145029-N-2020 z dnia 06-08-2020 r.
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice: Remont dwóch węzłów higieniczno-sanitarnych w wydzielonym segmencie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jerzego Kukuczki w Świętochłowicach w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Świętochłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 51589100000000,
ul. ul. Katowicka
54,
41-600
Świętochłowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 491 800, e-mail
zp@swietochlowice.pl, faks
32 349 18 12.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swietochlowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dwóch węzłów higieniczno-sanitarnych w wydzielonym segmencie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jerzego Kukuczki w Świętochłowicach w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Świętochłowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INZP.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: o wykonanie robót rozbiórkowych oraz demontaży (m.in. okładzin ściennych oraz posadzkowych, instalacji elektrycznych oraz sanitarnych podlegających wymianie, wybranych ścian działowych, wewnętrznej stolarki otworowej, posadzki cementowej), o wykonanie nowego podziału powierzchni poprzez wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy, o wykonanie przebić, przekuć oraz otworów na potrzeby przejść przewodów/elementów instalacji, o wykonanie poszerzeń istniejących otworów drzwiowych, w tym wykonanie nowych nadproży (jeśli będzie wymagane), o wykonanie niezbędnych zamurowań, o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (w tym: instalacji wody bytowo-gospodarczej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej), o wykonanie instalacji elektrycznej (w tym m.in.: rozbudowa lokalnych tablic rozdzielczych, instalacji oświetleniowej [oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego ewakuacyjnego], instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zasilania), o uzupełnienie oraz uszczelnienie pokrycia dachowego (w związku z wykonywanymi robotami), o wymianę uszkodzonych (luźnych) tynków wraz z uzupełnieniem brakującej wyprawy tynkarskiej, o wymiana posadzek, o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pomieszczeń mokrych, o wykonanie nowych okładzin ściennych oraz podłogowych, o wykonanie sufitów podwieszanych, o montaż stolarki drzwiowej, o dostawę i montaż elementów białego montażu oraz armatury, o dostawę i montaż elementów wyposażenia sanitariatów (m.in. luster, dozowników do mydła w płynie, pojemników na papier oraz ręczniki, koszy na śmieci, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, systemowych wydzieleń kabin sanitarnych), o przekazanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, o roboty towarzyszące, o pozostałe roboty/czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót etapu I, tj. wydzielenia segmentu na potrzeby utworzenia szkoły podstawowej poprzez zabudowę ślusarki drzwiowej z naświetlem bocznym oraz górnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, które to dokumenty wraz z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów. Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji, przedmiary robót) oraz STWiORB są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB i/lub w przedmiarach robót, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262690-4, 45262522-6, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45410000-4, 45421131-1, 45421146-9, 45421152-4, 45431000-7, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
198015.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU Lewicki Dariusz Lewicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242302.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 24.06.2020 r. zamieszczając na stronie internetowej ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 553865-N-2020, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem był "Remont dwóch węzłów higieniczno-sanitarnych w wydzielonym segmencie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jerzego Kukuczki w Świętochłowicach w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Świętochłowicach". Termin składania ofert wyznaczono na dzień 10.07.2020 r. Do tego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający w dniu 14.07.2020 r. unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Przepis art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy stanowi, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty przez co postępowanie zostało unieważnione. Warunki zamówienia, które zostaną przesłane Wykonawcy zaproszonemu do negocjacji nie zostaną zmienione w stosunku do warunków postawionych w unieważnionym postępowaniu.
Do negocjacji w sprawie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zamierza zaprosić Wykonawcę - PPHU Lewicki Dariusz Lewicki ul. Hutnicza 5/6, 41-600 Świętochłowice.
W związku powyższym zaistniały przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w oparciu
o przepis art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy, ponieważ jednocześnie wystąpiły następujące okoliczności:
- w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty,
- pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.