eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa drogi gminnej - przedłużenie ul. Przemysłowej - odcinek "A" od km 0+000 do km 1+220, odcinek "B" od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu" w ramach zadania "Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144499-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Gmina Ropczyce: Budowa drogi gminnej - przedłużenie ul. Przemysłowej - odcinek "A" od km 0+000 do km 1+220, odcinek "B" od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu" w ramach zadania "Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540469-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540094310-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej - przedłużenie ul. Przemysłowej - odcinek "A" od km 0+000 do km 1+220, odcinek "B" od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu" w ramach zadania "Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPZP.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. "Budowa drogi gminnej - przedłużenie ul. Przemysłowej - odcinek "A" od km 0+000 do km 1+220, odcinek "B" od km 0+000 do km 0+100 oraz przebudowa odcinka ul. Przemysłowej od km 0+555 do km 0+788 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci uzbrojenia terenu" w ramach zadania "Rozbudowa drogi gminnej Nr 107558R ulica Przemysłowa w Ropczycach" w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz z jego załącznikami, który stanowi minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w PFU stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki ogólne wykonania zamówienia. 3.1. Zamówienie obejmuje: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, 2) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową w tym uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji ZRID z nadanym rygorem natychmiastowej wykonalności (dla odcinka nowoprojektowanego przedłużenia ul. Przemysłowej) oraz uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dla odcinka przebudowy ul. Przemysłowej), 3) Realizację robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej, 5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty: 1) Budowa nowoprojektowanej drogi gminnej - przedłużenie ul. Przemysłowej na łącznej długości 1320 mb 2) Przebudowa drogi gminnej ul. Przemysłowa na długości 233 mb 3) Budowa ścieżki rowerowej dwukierunkowej na odcinku budowy i przebudowy drogi gminnej 4) Budowa chodnika na odcinku budowy i przebudowy drogi gminnej 5) Budowa odwodnienia 6) Przebudowa i budowa nowych zjazdów 7) Przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejących sieci 8) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 9) Wycinka drzew i krzewów 10) Wykonanie kanału technologicznego 3.3. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej dla przedmiotowych odcinków drogi gminnej należy uwzględnić minimalne parametry techniczne podane w PFU wraz z jego załącznikami. 3.4. Ze względu na sąsiedztwo inwestycji ze stanowiskami archeologicznymi należy przy wycenie wartości robót uwzględnić koszt nadzoru archeologicznego. 3.5. Po stronie lewej nowoprojektowanego odcinka drogi gminnej należy zaprojektować kanalizację deszczową o średnicy 800mm (zgodnie z koncepcją techniczną stanowiącą załącznik do PFU). 3.6. W ramach opracowywanej dokumentacji projektowej Wykonawca zaprojektuje, uzyska akceptację Zamawiającego, pozyska niezbędne decyzje administracyjne, opinie i uzgodnienia oraz kompleksowo wykona kanał technologiczny w pasie drogowym realizowanej inwestycji. 4. Dla nowoprojektowanego odcinka drogi gminnej Zamawiający dysponuje opracowanym projektem budowlanym wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, który zostaje udostępniony Wykonawcy do ewentualnego wykorzystania w celu uzyskania decyzji ZRID i stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 5. Dla odcinka przebudowy ul. Przemysłowej Zamawiający jest w posiadaniu opracowanego projektu wykonawczego, który zostaje udostępniony Wykonawcy do ewentualnego wykorzystania w celu wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45113000-2, 45231000-5, 45233000-9, 71322000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5337990.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5398997.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5398997.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8818092.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.