eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › "Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510143962-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o.: "Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544559-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 34122344000000, ul. ul. Łobżenicka , 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 385 63 57, 385 61 87, e-mail administracja@zgk.mrocza.pl, faks 52 385 63 57.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.mrocza.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.341.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie szczegółowych warunków kompleksowej dostawy energii elektrycznej obejmującej sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o., należących do następujących grup taryfowych: C11 - 50 obiektów, C12A - 1 obiekt, C21 - 3 obiekty, G11 - 11obiektów, B 21 - 1 obiekt. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na energię elektryczną wynosi 917,8 MWh. 2. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2018 poz. 755), oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. 2017 poz. 2500) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623), taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 3. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-15%) w okresie dostawy wynosi 917,8 MWh, w tym: 1) dla grupy taryfowej C11 113,756 MWh 2) dla grupy taryfowej C12A: - energia rozliczana w strefie szczytowej: 0,084 MWh - energia rozliczana w strefie pozaszczytowej: 0,167 MWh 3) dla grupy taryfowej B21 438,844 MWh 4) dla grupy taryfowej C21 347,778 MWh 5) dla grupy taryfowej G11 17,132 MWh 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. punkty poboru opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca podejmie czynności i doprowadzi do zmiany kolejnego dostawcy energii elektrycznej i zmiany umowy dystrybucji dla punktów poboru opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 7. Nazwa i kod CPV dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: 09.31.00.00 - Elektryczność -Elektryczność 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 420812.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENEA Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górecka 1
Kod pocztowy: 60-201
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 517599.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 517599.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 517599.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.