eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Utrzymanie czystości oraz dozorowanie obiektu Centrum Przesiadkowego w Żorach ul. Męczenników Oświęcimskich 20A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510143221-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Zarząd Budynków Miejskich: Utrzymanie czystości oraz dozorowanie obiektu Centrum Przesiadkowego w Żorach ul. Męczenników Oświęcimskich 20A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555569-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27255211900000, ul. Al. Wojska Polskiego , 44-240 Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 356 464, e-mail zp@zbmzory.pl, faks 324 356 344.
Adres strony internetowej (url): https://zbmzory.bip.net.pl/?c=2528

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości oraz dozorowanie obiektu Centrum Przesiadkowego w Żorach ul. Męczenników Oświęcimskich 20A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT.BM.321.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: utrzymaniu czystości w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku Centrum Przesiadkowego w Żorach, ul. Męczenników Oświęcimskich 20A oraz kompleksowym sprzątaniu terenu zewnętrznego i dozorowaniu całego obiektu. 1.Utrzymanie czystości (przez 7 dni w tygodniu), w zakresie bieżącego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku Centrum Przesiadkowego (w tym antresola, szklane balustrady, poczekalnia, powierzchnie komunikacyjne, schody, metalowe poręcze, toalety - 4 szt, pomieszczenia gospodarcze) o łącznej powierzchni 568,99 m2, zgodnie z warunkami określonymi w SSTWiOP stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, w godzinach od 4:30 - 23:30. 1.Utrzymanie czystości (przez 7 dni w tygodniu) terenów zewnętrznych budynku Centrum Przesiadkowego (w tym zabudowy zadaszenia, placu, zatoki postojowej, jezdni manewrowej, zjazdów, peronów, pasu postojowego, ciągów pieszych, pasu zieleni), o łącznej powierzchni 6 370,80 m2, zgodnie z warunkami określonymi w SSTWiOP stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, w godzinach od 4:30 - 23:30. 3. W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Covid-19 - zapewnienie pracownikom środków ochrony indywidualnej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi MZ i GIS, - dezynfekcja min.raz dziennie wszystkich powierzchni wspólnych (których ludzie często dotykają) na terenie obiektu tj. klamki w toaletach, spłuczki, krzesła w poczekalni, balustrady schodów, winda itp. - zapewnienie środków do dezynfekcji rąk w toaletach wraz z pojemnikami. 4. W okresie zimowym utrzymanie terenów zewnętrznych, tj. obowiązek odgarniania a w razie potrzeby wywozu śniegu i lodu z chodników i placu manewrowego, zatoki postojowej, zjazdów peronów, ciągów pieszych, zabezpieczenie ww. powierzchni przed śliskością powinno być wykonywane na bieżąco, całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w zależności od warunków pogodowych, zgodnie z warunkami określonymi w SSTWiOP stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stałe dozorowanie obiektu wraz z terenem zewnętrznym przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 4:30 - 23:30.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63712100-4


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 77314000-4, 98341140-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 416666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sobik Grzegorz
Email wykonawcy: grzegorzsobik3@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Gajowa106
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574533
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.