eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otyń › Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Otyń, gmina Otyń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-04

Ogłoszenie nr 510142894-N-2020 z dnia 04-08-2020 r.

Gmina Otyń: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Otyń, gmina Otyń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554891-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Otyń, Krajowy numer identyfikacyjny 97077035600000, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 355 94 00, e-mail r.stasinski@otyn.pl, faks 68 355 94 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.otyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Otyń, gmina Otyń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem inwestycji jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Otyń Gmina Otyń. Wg pozwolenia na budowę nr 267/2019 z 11.04.2019 r.: A) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej obejmuje wykonanie: - Ø 200 o długości około 792,7 m w ulicach Winogronowa, Jaśminowa, Frydrychowicza, Lawendowa; - studnie rewizyjne dn 1000 mm - 14 szt. - studnie rewizyjne tworzywowe Ø 425 - 17 szt. - przyłącza Ø 160 zakończone korkiem = 170,4 m (39 szt.) B) budowa sieci wodociągowej obejmuje: - rura PE-HD SDR 11 dn 110 - 258,3 - rura PE-HD SDR 11 dn 90 - 5,9 m - długość odcinków przyłączy o średnicy Ø 32 zakończonych korkiem - 76,9 m (13 szt.) - hydrant nadziemny dn 80 - 3 szt. Wg pozwoleń na budowę nr 270/2019 z 12.04.2019 r. oraz zmiany do pozwolenia na budowę nr 497/2019 z dnia 11.07.2019r w miejscowości Otyń Gmina Otyń: (zmiana pozwolenia na budowę obejmuje etapowanie inwestycji z wydzieleniem odcinka objętego przedmiotem zamówienia - Etap I wg pozwolenia na budowę nr 497/2019). A) budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie siec w ulicy Polnej dz. 309/3, 554/17 Otyń : - kanalizacja sanitarna grawitacyjna Ø 200 p długości - 79 m - studnie rewizyjne dn 1000 mm - 1 szt. - studnie rewizyjne tworzywowe Ø 425 mm - 1 szt. - przyłącza Ø 160 zakończone korkiem = 5,0 m (1 szt.) Zakres prac wg pkt 1 i 2 określa szacunkowo mapa poglądowa. Ww. zakres określono na podstawie opisów projektów budowlanych. Zakres wszystkich prac do wykonania określono w dokumentacji technicznej oraz STWIOR. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót w sposób ryczałtowy z uwzględnieniem ewentualnego odwodniania wykopów w cenie ryczałtowej. UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Termin rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty przekazania terenu budowy. 2. Termin zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych do dnia 30 listopada 2020 r. b) przekazanie dokumentacji powykonawczej do dnia 30 stycznia 2021 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 471904.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA "EKO-BUDOWA" GRZEGORZ ONISZCZUK
Email wykonawcy: sekretariat.ekobudowa1@op.pl
Adres pocztowy: ul. Święty Wojciech 31 c
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 560000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 560000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838724.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.