To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-03
Ogłoszenie nr 510142098-N-2020 z dnia 03-08-2020 r.
Gmina Nidzica: "Zmiana urządzenia terenu w sektorze I cmentarza komunalnego w Nidzicy, ul. Sienkiewicza, dz. nr 138/2 obręb 6 w Nidzicy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550116538-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nidzica, Krajowy numer identyfikacyjny 51074364000000,
ul. Plac Wolności
1,
13-100
Nidzica, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 625 07 10, e-mail
um@nidzica.pl, faks
089 625 07 11.
Adres strony internetowej (url): bip.nidzica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zmiana urządzenia terenu w sektorze I cmentarza komunalnego w Nidzicy, ul. Sienkiewicza, dz. nr 138/2 obręb 6 w Nidzicy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TI.271.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Zmiana urządzenia terenu w sektorze I cmentarza komunalnego w Nidzicy, ul. Sienkiewicza, dz. nr 138/2 obręb 6 w Nidzicy". Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215400-1, 45111291-4, 45112000-5, 45111230-9, 45236300-3, 45111300-1, 45111220-6, 45262330-3, 45262311-4, 45262350-9, 45320000-6, 45233200-1, 77211400-6, 77211500-7, 77211600-8, 77341000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357959.48
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedssiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o .o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
449493.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 13 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020r., poz. 713), zadaniem własnym gminy jest prowadzenie spraw z zakresu cmentarzy gminnych. W związku z obecną sytuacją braku miejsc grzebalnych na cmentarzu komunalnym, w 2019r. sporządzono dokumentację projektową obejmującej zaprojektowanie kwater "O" i "P" w sektorze I cmentarza do ponownych pochówków, wydzielenie alejek, usunięcie części drzewostanu i nasadzenia zastępcze oraz uzyskano pozwolenie na budowę w dniu 2 kwietnia 2020r. W budżecie Gminy na 2020r. zabezpieczono środki finansowe na wykonanie w/w zadania. Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 12 Zamawiający może udzielić osobie prawnej zamówienia z wolnej ręki, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
o zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej.
Na podstawie uchwały Nr 89/XIII/91 Rady Miejskiej z 21 listopada 1991r., Gmina na bazie majątku likwidowanego Terenowego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nidzicy, powołała jednoosobową Spółkę Skarbu Gminy z ograniczoną odpowiedzialnością pn.: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej, aktem założycielskim spisanym w dniu 15 lipca 1992 roku (repertorium A, nr 2059/92). Aktem notarialnym Rep. A Nr 245/2016 z dnia 22.01.2016r., rozszerzono zakres kompetencji Zgromadzenia Wspólników. W rezultacie Gmina uzyskała decydujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki, co oznacza, że sprawuje nad Spółką kontrolę analogiczną jak nad własnymi jednostkami.
o ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę
Z tekstu jednolitego aktu założycielskiego Spółki wynika, że Gmina Nidzica powierzyła Spółce realizację następujących zadań własnych:
a) utrzymanie czystości i porządku na terenie dróg stanowiących własność gminy,
b) remonty dróg stanowiących własność gminy oraz remonty i uzupełnienie oznakowania tych dróg,
c) utrzymanie placów zabaw stanowiących własność gminy,
d) rozbiórka obiektów komunalnych,
e) usuwania nielegalnych wysypisk odpadów,
f) wywozu nieczystości stałych i płynnych z publicznych terenów gminnych,
g) utrzymania terenów zieleni miejskiej,
h) utrzymywania urządzeń melioracji wodnych szczegółowych,
i) utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Nidzica ,
j) utrzymania cmentarzy komunalnych,
k)gospodarowania (zarządzania) nieruchomościami komunalnymi i gminnym zasobem mieszkaniowym,
l) gospodarowania (zarządzania) targowiskiem miejskim,
ł) gospodarowania (zarządzania)i obsługi szaletu miejskiego
m) zaopatrzenia w energię cieplną.
W/w zadania zostały wprowadzane do aktu założycielskiego spisanego w dniu 15 lipca 1992 roku (repertorium A, nr 2059/92) następującymi aktami
1) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 18.01.1994 r. - Rep. A Nr 85/94,
2) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 27.10.1999 r. - Rep. A Nr 4948/99,
3) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 09.10.2002 r. - Rep. A Nr 4292/2002,
4) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 31.05.2004 r. Rep. A Nr 2962/2004
5) aktem notarialnym sporządzonym W dniu 10.06.2005 r. - Rep. A Nr 3016/2005
6) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 30.11.2009 r. - Rep. A Nr 7019/2009
7) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 17.07.2013 r. - Rep. A Nr 3997/2013
8) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 22.01.2014 r. - Rep. A Nr 269/2014
9) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 22.01.2016 r. - Rep. A Nr 245/2016
10) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 30.12.2016 r. - Rep. A Nr 6835/2016
11) aktem notarialnym sporządzonym w dniu 01.06.2020 r. - Rep. A Nr 2380/2020
Zgodnie z art. 67 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych procent działalności ustalono na podstawie średniego przychodu osiągniętego przez Spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, z którego wynika, że Spółka wykonuje zasadniczą część swojej działalności (ponad 90%) na rzecz Gminy.
o w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Gmina Nidzica posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym Spółki, co wynika z aktualnego odpisu z KRS.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy na lata 2025-2026"
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy".
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.