eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31

Ogłoszenie nr 510141822-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548719-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103034-N-2020; 540108920-N-2020; 540113547-N-2020; 540114816-N-2020; 540118095-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.272.1.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie 60 miesięcy (od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r.) obsługi bankowej budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego 17 jednostek organizacyjnych (których wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), polegającej na: 1) otwieraniu i prowadzeniu - na rzecz Powiatu Jeleniogórskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych - rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych; 2) realizacji zleceń płatniczych, tj. poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej - przy czym Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych; 3) przyjmowaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wpłat gotówkowych: własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty należności dokonywane przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; 4) dokonywaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego lub na podstawie dokumentów obowiązujących u Wykonawcy; 5) (usunięty); 6) wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych (3 szt.), a także stosowaniu wypłat elektronicznych (czeków elektronicznych); 7) (usunięty); 8) prowadzeniu rachunków bieżących z indywidualnym oprocentowaniem oraz miesięczną kapitalizacją odsetkową; 9) (usunięty); 10) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych; 11) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek; 12) udostępnieniu Zamawiającemu usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM); 13) udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy na następujących warunkach: a) kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym. Uruchomienie kredytu nastąpi po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu Jeleniogórskiego na dany rok budżetowy, b) wysokość kredytu będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Jeleniogórskiego. Każdy wpływ na rachunek bieżący powiatu będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, c) kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jego jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, d) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR (1M) dla 1-miesiecznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku (Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza minimalne oprocentowanie w wysokości WIBOR 1M. Zamawiający nie dopuszcza ujemnej marży Wykonawcy, e) stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1 miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku, jak również nie może być niższa niż zero, f) odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia, g) dla umożliwienia porównania i oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień wszczęcia niniejszego postępowania, tj. na dzień 08.06.2020 r. h) kredyt będzie spłacony nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku, i) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, j) zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Jeleniogórskiego stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Powiatu. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 27 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.), k) przewidywana maksymalna kwota kredytu w rachunku bieżącym, z którego Zamawiający może korzystać w każdym roku 5-letniego okresu realizacji zamówienia, wynosi: 3.000.000,00 zł, l) Zamawiający przewiduje korzystanie z kredytu w rachunku bieżącym maksymalnie przez 3 miesiące w każdym roku, a w tym 3-miesięcznym okresie przewiduje wykorzystanie kredytu na poziomie do 3.000.000,00 zł, m) warunkiem uruchomienia kredytu w każdym z kolejnych lat będzie: - dostarczenie uchwały budżetowej upoważaniającej Zarząd Powiatu do zaciągnięcia kredytu na przejściowy deficyt oraz - potwierdzenie przez Wykonawcę (Bank) posiadania zdolności kredytowej Zamawiającego, n) w przypadku, gdy w dniu ustalenia stawki referencyjnej, będącej podstawą naliczenia odsetek w danym okresie obrachunkowym, Wykonawca (Bank) nie będzie mógł ustalić tej stawki z przyczyn od siebie niezależnych, ("Przypadek Destabilizacji"), strony umowy zobowiązują się podjąć następujące działania: 1) Wykonawca (Bank) niezwłocznie poinformuje Zamawiającego (Kredytobiorcę) o zaistnieniu Przypadku Destabilizacji, 2) Wykonawca (Bank) oraz Kredytobiorca (Zamawiającego) niezwłocznie przystąpią do negocjacji w celu uzgodnienia stawki referencyjnej innej niż dotychczasowa stawka będąca podstawą naliczania odsetek, przy czym do czasu uzgodnienia nowej stawki referencyjnej, przez okres trwania Przypadku Destabilizacji Banku będzie zwolniona z obowiązku dokonywania wypłaty kredytu, 3) przez okres trwania Przypadku Destabilizacji, od kwoty wykorzystanego Kredytu naliczone zostaną odsetki w stosunku rocznym według stawki referencyjnej: a) uzgodnionej między Zamawiającym (Kredytobiorcą) a Wykonawcą (Bankiem) zgodnie z pkt. 2 albo b) w przypadku, gdy w terminie 10 dni roboczych od daty poinformowania Zamawiającego (Kredytobiorcy) przez Wykonawcę (Bank) o wystąpieniu Przypadku Destabilizacji, strony nie uzgodnią nowej stawki referencyjnej - według stawki referencyjnej w wysokości ustalonej przez Wykonawcę (Bank), uwzględniającej rzeczywisty koszt pozyskania depozytów niezbędnych do finansowania kredytu, powiększonej o marżę Wykonawcy (Banku), 4) Wykonawca (Bank) poinformuje niezwłocznie Zamawiającego (Kredytobiorcę) pisemnie lub w formie elektronicznej, o stopie procentowej ustalonej zgodnie z pkt 3 lit. b), 5) jeśli dla okresu obrachunkowego następującego po okresie, w odniesieniu do którego wystąpił Przypadek Destabilizacji, Wykonawca (Bank) będzie mógł ustalić stawkę referencyjną zgodnie z ust. 2, stosuje się stawkę, o której mowa w ust. 2, 6) jeśli dla okresu obrachunkowego następującego po okresie, w odniesieniu do którego wystąpił Przypadek Destabilizacji, wystąpi Przypadek Destabilizacji, stosuje się sposób postępowania wskazany w pkt 1 - 5. 2. Dodatkowe informacje dla Wykonawców o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2020 rok. 1) Liczba aktualnie posiadanych rachunków bankowych - 86, w tym: a) rachunki bieżące - 22 szt., b) rachunki pozostałe - 64 szt., 2) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w innych bankach - 3.200 szt.; 3) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w tym samym banku - 620 szt.; 4) Średniomiesięczna wartość wpłat gotówkowych - 252.000,00 zł; 5) Średniomiesięczna wartość wypłat gotówkowych - 191.000,00 zł; 6) Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych - 176 szt.; 7) Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych - 70 szt.; 8) Liczba jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 17; 9) Limit kredytu w rachunku bieżącym na 2020 rok wynosi 3.000.000,00 zł; 10) Budżet Powiatu Jeleniogórskiego na 2020 r. wg stanu na dzień 30.04.2020 r.: a) dochody - 72.358.683,07 zł, b) wydatki - 74.158.683,07 zł; 11) W zakresie usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM) - na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - szacunkowa ilość tzw. rachunków wirtualnych wynosi 1.500 - z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby tych rachunków w trakcie trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę innych, niż miesięczna opłata według liczby obsługiwanych rachunków wirtualnych oraz opłaty za wpłaty na rachunki wirtualne, opłat i prowizji z tytułu świadczenia usługi IPM. Prognozowania roczna ilość wpłat na tzw. rachunki wirtualne: 1.800. 12) Dane dotyczące budżetu i majątku Powiatu Jeleniogórskiego dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=297, 13) Uchwała w sprawie budżetu powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok jest dostępna do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=605, 14) Uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok są dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=606, 15) Sprawozdania roczne Rb za 2019 r. i sprawozdania Rb za I kwartał 2020 r., uchwała Zarządu Powiatu Jeleniogórskiego w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2019 r., a także uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu powiatu za 2019 r. - dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1813, 16) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczące projektu budżetu powiatu na 2020 r. - dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=4467. 3. Informacje dotyczące elektronicznego systemu obsługi bankowej: 1) Wykonawca bezpłatnie udostępni wszystkim jednostkom organizacyjnym Powiatu Jeleniogórskiego elektroniczny system obsługi bankowej typu bankowość elektroniczna e-banking, takie jak "Home Banking" lub równoważny, do którego dostęp będzie realizowany za pośrednictwem przeglądarki internetowej - bez konieczności wykonywania bezpośrednich połączeń modemowych (dialup) z bankiem. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat - w razie konieczności: a) dostawę oprogramowania (wraz z licencjami) wymaganego do komunikacji z Wykonawcą (Bankiem), b) instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, c) bieżącą aktualizację programowania, d) obsługę serwisową oprogramowania, e) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. 2) System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: a) realizację przelewów w formie elektronicznej, b) możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych jednostek organizacyjnych powiatu, d) przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, e) wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, f) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, g) składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy (Banku), h) obsługę systemu na platformie internetowej, i) archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, j) zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji między Wykonawcą (Bankiem) a użytkownikiem. 4. Inne istotne postanowienia: 1) Wykonawca (Bank) musi posiadać na terenie miasta Jelenia Góra co najmniej jeden punkt obsługi kasowej lub oddział/filię Banku albo zapewnić utworzenie co najmniej jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Jelenia Góra po zawarciu umowy z Zamawiającym, zapewniający pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Zamawiający wymaga, aby punkt obsługi kasowej lub oddział/filia Banku funkcjonował przez pełny okres realizacji umowy, tj. od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) lokalizację istniejącego punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra albo składa deklarację o utworzeniu punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra - po zawarciu umowy z Zamawiającym - gwarantując pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach określonych w ofercie. 3) Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, wskazanych w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jak również w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu, które zostaną utworzone w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową powiatu. 4) Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadamiania Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 5) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Opłaty będą pobierane w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy - za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Dziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, która będzie stanowić załącznik do umowy. 7) Wysokość oprocentowania środków na rachunkach - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego według jednej stopy procentowej, liczonej % WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, ustalone jako średnia arytmetyczna z wszystkich oficjalnych notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczeniaodsetek, przemnożona przez stały "mnożnik" zaoferowany przez Wykonawcę - przy czym "mnożnik" musi być większy niż "0". Tym samym minimalne oprocentowanie musi być większe niż "0". 8) Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 9) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Minimalne oprocentowanie kredytu nie może być mniejsze niż WIBOR 1M. Marża nie może być ujemna. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 10) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od: a) wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, b) operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych, c) wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 11) W ramach umowy, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych itp. 12) Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. Wyciągi będą przesyłane do Zamawiającego elektroniczne z możliwością ich wydruku na miejscu przez Zamawiającego. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jednostek organizacyjnych powiatu. Oznacza to, że Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie systemu bankowości elektronicznej w sposób zapewniający wyeliminowanie zagrożenia utraty środków z rachunków bankowych Zamawiającego - z wyjątkiem sytuacji niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności gdy dyspozycja zostanie złożona na skutek kradzieży tożsamości lub zostanie złożona przez osobę nieuprawnioną. 14) Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach przedstawionych w ofercie. 15) W celu zapewnienia kompleksowej obsługi bankowej Wykonawca wytypuje i upoważni do kontaktów z Zamawiającym oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu co najmniej jednego pracownika oraz zapewni jego zastępcę. Dane kontaktowe do osoby wytypowanej do obsługi bankowej Zamawiającego i jednostek organizacyjnych powiatu, a także jej zastępcy, Wykonawca poda Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 16) W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych powiatu lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192895.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 15
Kod pocztowy: 02-515
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.