To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-30
Ogłoszenie nr 510140323-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.
Gmina Kłodzko: Zmiana sposobu użytkowania części budynku w Starym Wielisławiu 72
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549996-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 89071796400000,
ul. ul. Okrzei
,
57-300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
746 474 100, e-mail
przetargi@gmina.klodzko.pl, faks
746 474 103.
Adres strony internetowej (url): https://bip.ugklodzko.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części budynku w Starym Wielisławiu 72
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RO.271.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Zmiana sposobu użytkowania części budynku w Starym Wielisławiu 72" 1.1 Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek znajduje się w miejscowości Stary Wielisław nr 72 na dz. nr 572/1, AM-2, obręb Stary Wielisław Gm. Kłodzko. Obiekt jest istniejącym budynkiem znajdującym się przy drodze gminnej dz. 573 niedaleko kościoła i wcześniej pełnił charakter Domu Ludowego. Jest to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem wielospadowym. a) Opis ogólny budynku. Budynek w chwili obecnej jest w następującym użytkowaniu: - na parterze znajduje się niewielki sklep spożywczy z zapleczem, mieszkania gminne, pomieszczenia gospodarcze, - na I piętrze znajduje się Sala główna byłego Domu Ludowego oraz mieszkania gminne. Przedmiotowy budynek jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem wielospadowym. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, przykryty dachem dwuspadowym, o niewielkim nachyleniu połaci dachowych. Strop nad parterem - drewniany, belkowy zakryty, strop nad piętrem - drewniany , belkowy , oparty na dolnym pasie drewnianych ram trapezowych i ścianach zewnętrznych budynku. Konstrukcja dachu krokwiowo - płatwiowa podparta drewnianymi ramami trapezowymi. Poddasze nieużytkowe - dostępne poprzez wyłaz z korytarza budynku. b) Elementy wyposażenia i urządzenia obce Obiekt wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną Przed budynkiem występuje nawierzchnia jezdni bitumiczna. 1.2 Zakres robót do wykonania Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszych dokumentów przetargowych dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp, mając przede wszystkim na względzie bezpieczeństwo ludzi i konstrukcji, tam gdzie jest to potrzebne wykonawca powinien wprowadzić dodatkowe zabezpieczenia na własny koszt uwzględniony w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z projektem budowlanym oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją. Należy zastosować materiały w I-szym gatunku. Dobrane przez Wykonawcę materiały posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykonawca przedmiotu zamówienia, wybrany w oparciu o tak sporządzoną ofertę, odpowiadać będzie za dobór tych materiałów lub technologii, a w zakresie jego obowiązków (na własny koszt) znajdować się będzie ewentualna korekta dokumentacji projektowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót i za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, oraz za ich zgodność z dokumentacją. Wykonawca własnym staraniem i we własnym zakresie zapewni zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w zakresie: dostawy wody dla potrzeb socjalnych i technologicznych, dostawy energii do placu budowy. 1.3 Uwagi dodatkowe przy realizacji robót: a) Prace przygotowawcze Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy przygotować plac budowy. Prace budowlane będą prowadzone zgodnie z przyjętym harmonogramem robót, który wykona Wykonawca i przedstawi Zamawiającemu do zaopiniowania. Przed przystąpieniem do prac budowlanych oraz po wykonaniu odkryć elementów obecnie zakrytych należy szczegółowo zinwentaryzować istniejący obiekt wraz z wykonaniem sprawdzenia wymiarów. Teren wokół obiektu należy zabezpieczyć przed zanieczyszczeniami pochodzącymi z procesu budowlanego. Wszystkie prace zabezpieczające są w gestii Wykonawcy. b) Zabezpieczenie sieci obcych na czas prowadzenia prac Na terenie prowadzonych prac mogą istnieć niezinwentaryzowane sieci. Wszystkie roboty w pobliżu sieci należy wykonywać ręcznie i ostrożnie po uprzednim rozpoznaniu lokalizacji przewodów, pod właściwym nadzorem. Należy przestrzegać aby ewentualne sieci nie ulegały przemieszczeniom, co mogłoby uszkodzić kable i rozszczelnić rury. Sieci na obiekcie należy zabezpieczyć na czas robót poprzez wykonanie dodatkowych rusztowań i podparć, wg rozwiązania Wykonawcy robót. Należy unikać lub minimalizować drgania i wstrząsy by nie uszkodzić i nie rozszczelnić sieci i rur osłonowych. c) Rozbiórka istniejących elementów Demontowane elementy zostaną rozdrobnione na mniejsze części o wymiarach dostosowanych do możliwości załadunkowo - transportowych Wykonawcy robót. Ostateczna technologia rozbiórki poszczególnych elementów uzależniona będzie od możliwości techniczno-technologicznych Wykonawcy robót. Prace związane z prowadzeniem rozbiórek należy poprzedzić wykonaniem szczelnych osłon (redukującej wydostawanie się materiałów lotnych) mocowanych do elementów konstrukcji. Zastosowane zabezpieczenie powinno uniemożliwić przedostawanie się wszelkich zanieczyszczeń pochodzących z rozbiórki. Materiały rozbiórkowe po pracach demontażowych stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie tymczasowych miejsc składowania i późniejszą ich utylizację. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnych zasad bezpieczeństwa. Roboty te winny być prowadzone pod nadzorem technicznym, a poprawność ich wykonania odnotowana w dzienniku budowy. W przypadku stwierdzenia, na etapie robót przygotowawczych lub podczas wykonywania robót rozbiórkowych, istotnych rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, a dokumentacją należy o tym fakcie bezzwłocznie poinformować Projektanta. 1.4 Technologia i kolejność prowadzonych robót Wydzielono następujące grupy robót: ? Prace przygotowawcze. ? Prace budowlane zasadnicze wykonane zgodnie z Dokumentacją. ? Prace porządkowe. Prace przygotowawcze: a) przygotowanie placu budowy, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie terenu pod obiektem i wokół obiektu, b) oczyszczenie terenu w obrębie prowadzonych prac, c) zabezpieczenie sieci w rejonie obiektu i na obiekcie. Prace zasadnicze: a) wykonanie prac rozbiórkowych, b) wykonanie rusztowań i podparć w niezbędnym zakresie do rozbiórek i remontu, c) wykonanie "remontu" stropu i dachu wg dokumentacji Projektu Budowlanego i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 129/II/B/2019 z dnia 23.08.2019 r., d) wykonanie "adaptacji" 3 mieszkań wraz z instalacjami wg dokumentacji wykonanej "na zgłoszenie" - zaświadczenie z dnia 08.08.2019 r., Prace porządkowe: a) likwidacja placu budowy, uporządkowanie terenu objętego inwestycją, przygotowanie budynku do eksploatacji, Uwagi: Podczas realizacji robót w ramach niniejszego opracowania występują roboty stwarzające szczególnie wysokie ryzyko powstania zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi w rozumieniu: "Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126 z późniejszymi zmianami). w związku z powyższym przed przystąpieniem do robót wg niniejszego projektu, kierownik budowy zobowiązany jest sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwany "planem bioz". 1.5 Inne wymagania dotyczące wyceny oferty Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przedmiary robót dołączone do SIWZ stanowią jedynie element pomocniczy i poglądowy służący równej ocenie ofert. Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny oferty. Elementy nieprzewidziane, a konieczne do wykonania wynikające z technologii robót, Zamawiający traktuje jako ujęte i skalkulowane przez Oferenta w odpowiednich pozycjach kosztorysu ofertowego lub w kosztach ogólnych. Za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie wykonawca. Wykonawca nie może, co do zasady, żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac. Ryzyko zaniżenia w ofercie ceny ryczałtowej, poprzez nie uwzględnienie podczas jej ustalania kosztów prac nieprzewidzianych, spoczywa wyłącznie na wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia przy opracowywaniu oferty wszelkich informacji zawartych w dokumentacji i innych dokumentach przekazanych przez zamawiającego, jak również zobowiązany jest do zawarcia w ofercie wszystkich nieprzewidzianych w dokumentacji, a mających zdaniem wykonawcy wpływ na cenę elementów, koniecznych do poprawnego, zgodnego z wiedzą techniczną, funkcjonowania obiektu i pełnego zrealizowania zadania. W wypadku jakichkolwiek niejasności obowiązkiem oferenta jest kontakt z zamawiającym w celu ich wyjaśnienia. Należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji itp., aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia niewyszczególnionych w niniejszej dokumentacji a obowiązkowych do stosowania wykonawca ma obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień. Wprowadzone rozwiązania techniczne i materiałowe nie mogą pociągać za sobą zwiększenia kosztów inwestycji ani zmieniać zasadniczych rozwiązań projektowych i muszą uzyskać akceptację inwestora. jeżeli zastosowanie rozwiązania wiążą się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność formalną i finansową za dokonanie tych zmian w projekcie, w tym za koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego, projektanta lub w wypadku zaistnienia konieczności wykonania dodatkowych projektów i opracowań lub ekspertyz technicznych, wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie opracować ww. opracowania np.: rysunki warsztatowe, projekty zabezpieczenia czasie prowadzenia robót. Powyższe opracowania winny być przygotowane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane; kompletne opracowania winny być przedłożone do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. Proces przygotowania powyższych opracowań nie może mieć wpływu na harmonogram prowadzenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377958.72
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany "AWO" Andrzej Wołoszyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
306194.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "Budowa przyłącza SN wraz ze zmianą lokalizacji stacji transformatorowej WBK10078 oraz powiązania po stronie NN w rejonie Rawelinu Polnego na Twierdzy Kłodzko".
- WYSZKI droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku
- Zakup materiałów do zwalczanie śliskości zimowej - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
- Wymiana posadzek na korytarzach I Liceum Ogólnokształcącego w Kłodzku
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3319D i 3323D na terenie gminy Nowa Ruda
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.