To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510139512-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii : Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 15 części - na podstawie umowy ramowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
nr POIR.04.01.01-00-0009/19/00,POIR.04.01.02-00-0103/17-00,POIR.04.01.04-00-0087/16, POIR.04.01.04-00-0012/17, POIR.04.04.00-00-14D6/18-00,POIR.04.04.00-00-3E14 /16-00, DIR/WK/2017/2018/01-1,LIDER /47/0194/L-9/17/NCBR/2018, DOB-BIO8/08 /01/2016,UMO-2014/14/E/NZ6/00365, UMO-2015/19/D/ST5/00722, UMO-2015/19/N/NZ1 /00578, UMO-2015/19/B/ST8/02761, UMO-2015/18/E/NZ3/00695, UMO-2015/19/D/NZ5/03518,UMO-2017/27/B/NZ6/02103, UMO-2018/29/B/ST3/02731, UMO-2018/29/B/ST5 /00341, UMO-2018/31/D/ST5/01365,UMO-2018/31/B/ST8 /02832, UMO-2019/33/B/NZ3/02528
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558317-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , Krajowy numer identyfikacyjny 00003007360000,
ul. Stabłowicka
147,
54-066
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 734 77 77, e-mail
zakupy@port.org.pl, faks
+78 71 720 16 00.
Adres strony internetowej (url): https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 15 części - na podstawie umowy ramowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO.271.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający będzie udzielał, na podstawie umówramowych zawartych w wyniku rozstrzygnięcia Postępowania, zamówień na dostawy materiałów zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach środków własnych oraz projektów realizowanych przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 częścii: Część 1: Oleje Część 2: 2.2 Materiały do cleanroom Część 3: 2.3 Materiały do cleanroom Część 4: 2.4 Materiały do cleanroom Część 5: Materiały zużywalne Część 6: 6.1 Części i materiały do mikroskopów Część 7: 6.2 Części i materiały do mikroskopów Część 8: 6.3 Części i materiały do mikroskopów Część 9: 8.1 Materiały diagnostyczne Część 10: 8.2 Materiały diagnostyczne Część 11: Materiały do technik próżniowych Część 12: Materiały zużywalne do analizy DNA Część 13: 12.1 Materiały specjalistyczne do druku ścieżek elektronicznych Część 14: 12.2 Materiały specjalistyczne do druku ścieżek elektronicznych Część 15: Materiały referencyjne do aparatury. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oleje |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2.2 Materiały do cleanroom |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 2.3 Materiały do cleanroom |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 2.4 Materiały do cleanroom |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały zużywalne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6.1 Części i materiały do mikroskopów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 6.2 Części i materiały do mikroskopów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: Na część 7 została złożona jedna oferta przez UNIMARKET Aldona Lewandowska, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, która została odrzucona na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy PZP tj. wykonawca nie udzielił wyjaśnień, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: 6.3 Części i materiały do mikroskopów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: 8.1 Materiały diagnostyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: 8.2 Materiały diagnostyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Materiały do technik próżniowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało uniewaznione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Materiały zużywalne do analizy DNA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13876
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A-Biotech M. Zemanek-Zboch sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16020.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 12.1 Materiały specjalistyczne do druku ścieżek elektronicznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: 12.2 Materiały specjalistyczne do druku ścieżek elektronicznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Materiały referencyjne do aparatury |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części nie została złożona żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych oraz pipety automatycznej 1-kanałowej
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.