eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.500.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup obligacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510139453-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

Zarząd Powiatu Starogardzkiego: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.500.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup obligacji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551245-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540108057-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Starogardzkiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168643700000, ul. ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 767 35 00, e-mail organizacyjny@powiatstarogard.pl, faks 58 767 35 05.
Adres strony internetowej (url): bip.powiatstarogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.500.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup obligacji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FN.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.500.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz wykup obligacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ i Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Ustala się minimalną gwarantowaną kwotę kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN. 4. Planowane uruchomienie kredytu: a) I transza - od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 28 września 2020r. - kwota 2.000.000,00 PLN b) II transza - do 31 grudnia 2020r. - do kwoty 2.500.000,00 PLN. 5. Przewidywany okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2032r. 6. Raty kapitałowe płatne w okresach kwartalnych, zapłata ostatniego dnia roboczego kwartału. 7. Karencja w spłacie rat kapitałowych: do 30 marca 2022r. 8. Odsetki płatne w okresach kwartalnych, zapłata ostatniego dnia roboczego kwartału. 9. Pierwsza płatność odsetek: 30 września 2020r. 10. Odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założeniu, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. W przypadku, gdy ostatni dzień roboczy kwartału nie jest ostatnim dniem miesiąca, to odsetki za pozostałe dni wolne tego miesiąca dolicza się do następnego kwartału. 11. Oprocentowanie kredytu: zmienne, na podstawie stawki procentowej WIBOR 3M plus (+) marża. 12. Stawka procentowa WIBOR 3M obowiązująca na ostatni dzień kwartału przed rozpoczęciem kolejnego okresu obrachunkowego. 13. Marża: stała w całym okresie obowiązywania umowy. 14. Prowizja od uruchomienia kredytu: płatna w ratach, najpóźniej w dniu uruchomienia transzy kredytu, zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie, naliczana jako % od faktycznie uruchomionej transzy kredytu. 15. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu - oferowane oprocentowanie i prowizja od uruchomienia kredytu muszą uwzględniać wszystkie elementy i koszty, które Wykonawca może ponieść w związku z prawidłową realizacją zamówienia. 16. W przypadku uruchomienia kredytu w wysokości mniejszej niż 4.500.000,00 PLN wysokość rat kredytu zostanie dostosowana do faktycznie uruchomionej kwoty kredytu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spłat rat kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych prowizji i opłat. 19. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 756776.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim
Email wykonawcy: centrala@bsstarogard.sgb.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 8
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 609039.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 609039.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 717796.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.