To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-29
Ogłoszenie nr 510139406-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Zarząd Lokali Miejskich: Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557395-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000,
ul. Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90-514
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 628 70 00, e-mail
j.gasiorek@zlm.lodz.pl, zlm@zlm.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przeglądów pięcioletnich elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZLM w podziale na 3 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.26.1.210.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeglądem pięcioletnim elektrycznym, która obejmuje: badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74, poz. 836), w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części: Część 1 - 1392 lokali + 2 budynki po dawnym hotelu i dawnym gimnazjum (RON 1, 2, 3); Część 2 - 1527 lokali + 3 budynki po szkołach i bursa szkolna (RON 6, 7); Część 3 - 1214 lokali + 2 budynki po szkołach (RON 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15). Przeglądy pięcioletnie elektryczne będą wykonywane według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w terminie: maksymalnie do 15 dni od dnia zawarcia umów. Harmonogram zostanie sporządzony dla wszystkich nieruchomości ujętych w wykazach (zał. Nr 8.1. - 8.3. do SIWZ), w każdej części postępowania dla poszczególnych RON-ów. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru w branży elektrycznej właściwego dla danego RON-u. Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej-ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej-ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu. Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35639.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Elektrycznych Waldemar Durański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47827.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Powodem unieważnienia jest fakt, że na część nr 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej sali koncertowej
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ..
- Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych dojazdowych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w m. Straszków oraz Stacji Uzdatniania Wody w Kłodawie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.