eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubniany › "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-29

Ogłoszenie nr 510139009-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.

Wójt Gminy Łubniany: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559143-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Łubniany, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany, woj. , państwo Polska, tel. 774 270 533, e-mail zamowienia@lubniany.pl, faks 774 215 024.
Adres strony internetowej (url): www.lubniany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.ZP.271.17.2020.KS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łubniany do szkół w roku szkolnym 2020/2021 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu", zgodnie z wykazem tras. 2. Szczegółowe warunki wykonywanego zadania określa się jako bezpieczny, punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021, w okresie trwania umowy, tj.: od dnia 01.09.2020 r. do dnia 25.06.2021 r. 3. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu i powrotu na każdą trasę przejazdu. 4. Wykonawca zapewnia opiekuna poza osobą kierowcy. Funkcja opiekuna jest odrębna od kierowcy pojazdu. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, mającą pełno zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna jest zobowiązana do: -dbania o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozu do i z szkoły, -zapewnienia bezpiecznego wsiadania oraz wysiadania uczniów do/z pojazdu, -dbałości o właściwe , bezpieczne zachowania uczniów w pojeździe w czasie przewozu, -pomocy w odprowadzeniu ucznia/przekazaniu pod opiekę szkoły przy dowozie, rodzica/opiekuna przy odwozie ucznia. 5. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów i tras zamkniętych, dedykowanych tylko usłudze dowozy dzieci niepełnosprawnych do szkół. 6. Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu i odbioru uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły. 7. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych, np. z powodu rekolekcji, sprawdzianów, egzaminów zewnętrznych, itp. Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach, co nie stanowi dodatkowych zadań i winno być wkalkulowane w cenę. 8. Ostateczne godziny przejazdów będą wynikały z organizacji pracy szkół z uwzględnieniem miejsc wsiadania/wysiadania uzgodnionych z Wykonawcą, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w szkołach. 9. Wykonawca odbiera uczniów z domu i po zakończeniu zajęć odwozi do domu. 10. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych i wychowawczych. 11. Ilość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości przewożonych uczniów. Środki transportu dla osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc przystosowanych do przewozu minimum 7 pasażerów + 1 wózka inwalidzkiego - razem min 7 osób (+ kierowca). 12. Pojazdy do przewozu uczniów niepełnosprawnych muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych - potwierdzone dokumentem- (stosowny wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu). 13. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, w tym niepełnosprawnych oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. 15. Wykonawca w razie awarii własnego środka transportu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany, na swój koszt, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 16. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym odpowiednio w załącznikach do SIWZ, być zgodna z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i być świadczona na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 17. Zamawiający w czasie trwania umowy zastrzega sobie prawo do skontrolowania realizacji usługi, w tym wykorzystywanych pojazdów, w zakresie zgodności z SIWZ. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAMBOR - Jerzy Jambor
Email wykonawcy: biuro@jambor.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Małgorzaty 9
Kod pocztowy: 45-680
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.