eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo oraz Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-28

Ogłoszenie nr 510138153-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo oraz Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538381-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki , 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 485 468, e-mail pzd@powiat-ilawski.pl, faks 89 644 80 66.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-ilawski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo oraz Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT4A.260.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo": Długość przebudowywanej drogi wraz ze skrzyżowaniami wynosi łącznie 495,00 m. Początek opracowania znajduje się na skrzyżowaniu w msc. Gałdowo, a koniec opracowania znajduje się za ciekiem wodnym w ciągu w/w drogi. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową. Szerokość istniejącej drogi wynosi 4,00 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, oraz rowy drogowe. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi, nawierzchni jezdni. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu jezdni. Cały odcinek przebudowy drogi zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni jezdni. Na całym odcinku drogi zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. 5,00 m. Nawierzchnię drogi zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 4 cm (w-wa ścieralna) plus gr. 4 cm (w-wa wiążąca/profilująca) na istniejącej nawierzchni asfaltowej. Natomiast na poszerzeniach przyjęto dodatkowo pod w/w warstwami podbudowę z betonu asfaltowego gr 3 cm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr 24 cm i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny zgodny ze spadkami istniejącej drogi. Na odcinku drogi zaprojektowano pobocza gruntowe umocnione szerokości 1,00 m. Pobocza należy wykonać z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 15 cm. Zjazdy przewidziane do przebudowy znajdują się w miejscach istniejących. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na działki przylegle do pasa drogi. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego, kostki betonowej 100% kolor. Wszystkie zjazdy należy wykonać w granicach pasa drogowego. Na odcinku projektowanej drogi zaprojektowano chodniki - perony o szer. 2,00 m. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym (80%) i kolorze czerwonym (20%). Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi, utwardzonych na posesje nienaniesionych w dokumentacji a przynależnych i niezbędnych do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Wykonawca wliczy do wyceny usuniecie 2 szt. karp. Spadki podłużne chodnika należy dostosować do projektowanej niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% z pochyleniem w kierunku jezdni. Zaprojektowano wymianę znaków pionowych na projektowanym odcinku drogi powiatowej. W PSOR uwzględniono urządzenia bezpieczeństwa ruchu (bariery energochłonne, punkty odblaskowe, oświetlenie solarne przejść dla pieszych). Należy wykonać malowanie znaków poziomych przejść dla pieszych. Szczegóły w projekcie stałej organizacji ruchu. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni wody pozostaje bez zmian, wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do rowów drogowych. Rowy odbudować poprzez odmulenie, oczyszczenie i odtworzenie ich biegu co zapewni prawidłowe odwodnienie jezdni Pod drogą występują przepusty drogowe , które nie wymagają remontu. Remontowi będzie podlegał przepust pod zjazdem. Nowe ścianki czołowe dla przepustu usytuowanych pod zjazdem zaprojektowano z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz umocnienie skarp i dna rowu z bruku. Na odcinku przebudowy istnieją sieci podziemne teletechniczne i wodociągowe, elektroenergetyczne nie kolidują z projektowanym układem drogowym. W miejscach skrzyżowań z inwestycją zastosowano dwudzielne rury osłonowe. "Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo": Długość remontowanej drogi wraz ze skrzyżowaniami wynosi łącznie 2993,00 m. Początek opracowania znajduje się za msc. Gałdowo, a koniec przed msc. Ząbrowo. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową. Szerokość istniejącej drogi wynosi 4,20 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, oraz rowy drogowe. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi, nawierzchni jezdni. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu jezdni. Cały odcinek przebudowy drogi zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni jezdni. Na całym odcinku drogi zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. 4,20 m. Nawierzchnię drogi zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 4 cm (w-wa ścieralna) plus gr. 5 cm (w-wa wiążąca/profilująca) na istniejącej nawierzchni asfaltowej. Przekrój poprzeczny zgodny z spadkami istniejącej drogi. Na odcinku drogi zaprojektowano pobocza gruntowe umocnione szerokości 1,00 m. Pobocza należy wykonać z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 15 cm. Zjazdy przewidziane do remontu znajdują się w miejscach istniejących. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na działki przylegle do pasa drogi. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego. Wszystkie zjazdy należy wykonać w granicach pasa drogowego. Na odcinku projektowanej drogi zaprojektowano chodniki - perony o szer. 2,00 m. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym (80%) i kolorze czerwonym (20%). Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi, utwardzonych na posesje nienaniesionych w dokumentacji a przynależnych i niezbędnych do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Wykonawca wliczy do wyceny usuniecie 1 szt. drzewa (obwód 210 cm na wys. 1,3 m) wraz w wykupem od PZD pozyskanego drewna oraz wliczy do wyceny usunięcie 4 szt. karp. Zamawiający posiada decyzje na wycinkę drzewa. Spadki podłużne chodnika należy dostosować do projektowanej niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% z pochyleniem w kierunku jezdni. Zaprojektowano wymianę znaków pionowych na projektowanym odcinku drogi powiatowej. W projekcie PSOR uwzględniono urządzenia bezpieczeństwa ruchu (bariery energochłonne, punkty odblaskowe, oświetlenie solarne przejść dla pieszych). Należy wykonać malowanie znaków poziomych przejść dla pieszych. Szczegóły w projekcie stałej organizacji ruchu. Remont drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni wody pozostaje bez zmian, wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do rowów drogowych. Pod drogą występują przepusty drogowe , które nie wymagają remontu. Remontowi będą podlegały przepusty pod zjazdami. Wymiana na rury Ø400mm min. SN8. Nowe ścianki czołowe dla przepustów usytuowanych pod zjazdami zaprojektowano z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz umocnienie skarp i dna rowu z bruku. Na odcinku remontu istnieją sieci podziemne teletechniczne i wodociągowe, elektroenergetyczne nie kolidują z projektowanym układem drogowym. W miejscach skrzyżowań z inwestycją zastosowano dwudzielne rury osłonowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1827195.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGOMEX SP Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. STEFANA BRYŁY 4
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: PRUSZKÓW
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2247450.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2247450.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3678274.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.