eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-27

Ogłoszenie nr 510136621-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.

Gmina Węgliniec: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559666-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Węgliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000, ul. ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 77 11 435, e-mail wegliniec@wegliniec.pl, faks 075 77 12 551.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.16.2020.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec przy użyciu autobusów i busów szkolnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów. 2. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących części: 1) CZĘŚĆ 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie ZADANIE NR 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu: a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Węglińca Rok szkolny 2020/2021 Zielonka 36 Stary Węgliniec kl. 0-4 29 Stary Węgliniec kl. 5-8 24 Razem 89 b) trasy dowozu przedstawia poniższy plan kursów: Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km 1 Zielonka - Węgliniec poniedziałek-piątek 7 2 Stary Węgliniec "pod dębem" - Węgliniec kl. 0-4 poniedziałek-piątek 7 3. Stary Węgliniec "pod dębem" - Węgliniec kl. 5-8 poniedziałek-piątek 7 4. Węgliniec - Stary Węgliniec "pod dębem" - kl. 0-4 poniedziałek-piątek 7 5. Węgliniec - Stary Węgliniec "pod dębem" - Zielonka poniedziałek-piątek 21 6. Węgliniec - Stary Węgliniec "pod dębem" - Zielonka poniedziałek-piątek 21 7. Węgliniec - Stary Węgliniec "pod dębem" - Zielonka poniedziałek-piątek 21 Razem 91 c) Przystanki szkolne: Węgliniec ul. Partyzantów przy bramie szkolnej Zielonka przystanek PKS Stary Węgliniec o ul. Główna - Szkoła Podstawowa o ul. Główna (przystanek PKS na żądanie) o ul. Główna (przystanek PKS za żądanie, tzw. "pod dębem") ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie: a) liczba uczniów dojeżdżających: 6 b) trasa dowozu: o ul. Kościelnik, ul. Kuźniczyska, ul. Kolejowa przy szkole - 9 km o ul. Kolejowa przy szkole, ul. Kuźniczyska, ul. Kościelnik - 9 km c) przystanki szkolne: - ul. Kościelnik - ul. Kuźniczyska - ul. Kolejowa przy szkole 2) CZĘŚĆ 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Ruszowa Rok szkolny 2020/2021 Jagodzin 34 Piaseczna 9 Polana 7 Kościelna Wieś 25 Stary Węgliniec 10 Gozdnica 20 Razem 105 b) trasy dowozu przedstawia poniższy tygodniowy plan kursów Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km 1 Stary Węgliniec - Piaseczna - Jagodzin - Ruszów poniedziałek-piątek 14 2 Piaseczna - Jagodzin- Ruszów poniedziałek-piątek 8,5 3 Polana - Gozdnica -- Ruszów poniedziałek-piątek 13 4 Szklarka - Kościelna Wieś - Ruszów poniedziałek-piątek 7 5 Ruszów - Jagodzin - Piaseczna poniedziałek-piątek 8,5 6 Ruszów - Jagodzin - Piaseczna poniedziałek-piątek 8,5 7 Ruszów - Jagodzin - Piaseczna - Stary Węgliniec poniedziałek-piątek 14 8 Ruszów - Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 7 9 Ruszów - Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 7 10 Ruszów - Kościelna Wieś - Gozdnica - Polana poniedziałek-piątek 20 Razem 107,5 c) Przystanki szkolne Ruszów o ul. Zgorzelecka - przy bramie szkoły o ul. Zgorzelecka przy przejeździe kolejowym Piaseczna o Droga 296 - koło sklepu o Przystanek koło transformatora o Przystanek koło Państwa Grzesiak Stary Węgliniec o Przystanek PKS na żądanie o Przystanek koło szkoły Jagodzin o Przystanek koło świetlicy Polana o Przystanek główny Gozdnica o przy szkole podstawowej o Gozdnica przy byłym gimnazjum Kościelna Wieś o Szklarka o Przystanek koło rzeki o Przystanek PKS koło sklepu o Przystanek koło "JASINKA" o Przystanek przy torach 3. Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017r., poz. 1603 z późn. zm.), w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 4. Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według rozkładu opisanego w powyższych tabelach. Ilość kursów, rodzaj środka transportu oraz ilość kilometrów jak również rozkład jazdy może ulec korekcie po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca otrzyma szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów wraz z wykazem kursów, rodzajem środka transportu oraz z ilością kilometrów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. 5. Środki transportu muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informującą, iż przewożone są dzieci oraz muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 6. Niedopuszczalne jest aby jechała większa liczba dzieci niż jest miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). 7. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania i podczas jazdy. 8. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu. 9. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 10. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny. 11. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 12. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. Wykonawca opisze sposób realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych. 13. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ustala się następujące warunki płatności. 1) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy; 2) Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy; 3) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660; 4) Rozliczenie usług następować będzie dla każdego zadania osobno, miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury; 5) Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zestawienie zatwierdzone przez Dyrektora właściwej szkoły; 6) Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 16. KOD CPV - 60100000 - 9 usługi w zakresie transportu drogowego 17. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej dwie osoby związane z wykonywaniem transportu osób (kierowcy); 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi formularz nr 8 do SIWZ; 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy - formularz nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193725.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Chroma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 -go Maja 28
Kod pocztowy: 59-940
Miejscowość: Czerwona Woda
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204920.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262103.01
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Chroma
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3-go Maja 28
Kod pocztowy: 59-940
Miejscowość: czerwona Woda
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222310.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.