eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjnego posiadacza pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku w związku z prowadzeniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-24

Ogłoszenie nr 510135325-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjnego posiadacza pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku w związku z prowadzeniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551393-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12283026000000, ul. Ul. Komunalna 31, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 625 82 09, e-mail p.sumara@puk.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.puk.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: komunalna spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjnego posiadacza pojazdów mechanicznych oraz ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku w związku z prowadzeniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUK.PR/ZP/2020/06/02

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, w zakresie ubezpieczenia komunikacyjnego posiadacza pojazdów mechanicznych oraz w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności za szkody w środowisku w związku z prowadzeniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie. 3.2. Rodzaj zamówienia - usługa. 3.3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): 66.51.00.00-8-Usługi ubezpieczeniowe; 66.51.21.00-3-Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków; 66.51.41.10-0- Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych; 66.51.50.00-3-Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty; 66.51.60.00-0-Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej. 66.51.61.00-1-Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej; 66.51.51.00-4-Usługi ubezpieczenia od ognia, 66.51.54.00-7-Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów. 3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 3 (trzy) CZĘŚCI. CZĘŚĆ I - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA obejmuje: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułem prowadzonej działalności i posiadanego mienia, 2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 3.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM]. CZĘŚĆ II - UBEZPIECZENIE POJAZDÓW obejmuje: 1. Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznego; 2. Ubezpieczenie autocasco; 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych. CZĘŚĆ III - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY W ŚRODOWISKU obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności za szkody w środowisku w związku z prowadzeniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego przy ul.Komunalnej 31 w Tarnowie. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich z w/w CZEŚĆ II-III zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Program ubezpieczenia. 3.6. PRAWO OPCJI dla CZĘŚCI I zamówienia, tj. w zakresie UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, tylko w części objętej pkt 4 - Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] a) W zakresie Zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI I - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, w części objętej pkt 4 - Ubezpieczenia maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆ I pkt 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy dla CZĘŚCI I (w okresie ubezpieczenia) z określonego w art. 34 ust. 5 Ustawy PRAWA OPCJI, przez które należy rozumieć dodatkowe: o ubezpieczenie nowo nabywanych lub niewskazanych w SIWZ składników mienia Zamawiającego, np. maszyn i urządzeń budowlanych. o zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia Zamawiającego, np. maszyn i urządzeń budowlanych w związku z ich np. modernizacją, przeprowadzonymi remontami. 2) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji polega na zwiększeniu maksymalnie do 50 % wartości Zamówienia podstawowego dla Części I w zakresie dot. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆ I pkt 4), tj. zwiększenia należnej w tym zakresie składki ubezpieczeniowej (wynagrodzenia Wykonawcy) 3) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takim samym zakresie jak Zamówienie podstawowe dla Części I w zakresie dot. Ubezpieczenia maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆ I pkt 4 ) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Program ubezpieczenia) i z zastosowaniem tych samych składek i stawek jednostkowych (cen) za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe podanych przez Wykonawcę w ofercie dla Zamówienia podstawowego dla Części I. 4) Składka ubezpieczeniowa należna Wykonawcy z tytułu skorzystania z prawa opcji zwiększenia Zamówienia podstawowego dla Części I w zakresie dot. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆI pkt 4) będzie obliczona przy uwzględnieniu składki ubezpieczeniowej za udzielaną ochronę ubezpieczeniową w zakresie Zamówienia podstawowego dla Części I. Składka, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie obliczona proporcjonalnie (pro rata temporis), to jest za każdy dzień udzielonej przez Wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej i zostanie potwierdzona w polisie lub certyfikacie wystawionym przez Wykonawcę lub w aneksie do wystawionego już dokumentu ubezpieczenia w ramach Zamówienia podstawowego dla Części I. 5) Warunkiem uruchomienia prawa opcji w ramach Zamówienia dla Części I w zakresie dot. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆI pkt 4) jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli pod rygorem nieważności o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uprawniony jest do złożenia takiego oświadczenia w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej (okresie ubezpieczenia), nie wcześniej jednak niż od dnia 25.07.2020r. do upływu terminu, na który została zawarta z Wykonawcą umowa dot. Zamówienia dla Części I (do końca okresu ubezpieczenia). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji oświadczenie Zamawiającego w tym zakresie będzie stanowiło integralną część niniejszej Umowy. 6) Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie Zamówienia podstawowego dla części I w zakresie dot. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych [CPM] (CZĘŚĆ I pkt 4). Natomiast prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 3.7. PRAWO OPCJI dla CZĘŚCI II zamówienia, tj. w zakresie UBEZPIECZENIA POJAZDÓW 1) W zakresie Zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI II - UBEZPIECZENIE POJAZDÓW, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy dla CZĘŚCI II (w okresie ubezpieczenia) z określonego w art. 34 ust. 5 Ustawy PRAWA OPCJI, przez które należy rozumieć dodatkowe: a) ubezpieczenie pojazdów użytkowanych na podstawie umowy leasingu najmu, dzierżawy, użytkowania, użyczenia, leasingu lub innej podobnej formy korzystania z cudzej rzeczy, b) ubezpieczenie nowo nabywanych pojazdów, c) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów, w związku z ich np. modernizacją, przeprowadzonymi remontami. 2) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji polega na zwiększeniu maksymalnie do 80 % wartości Zamówienia podstawowego dla Części II tj. zwiększenia należnej w tym zakresie składki ubezpieczeniowej (wynagrodzenia Wykonawcy) 3) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takim samym zakresie jak Zamówienie podstawowe dla Części II zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Programu ubezpieczenia) iż zastosowaniem tych samych składek i stawek jednostkowych (cen) za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe podanych przez Wykonawcę w ofercie dla Zamówienia podstawowego dla Części II. 4) Składka ubezpieczeniowa należna Wykonawcy z tytułu skorzystania z prawa opcji zwiększenia Zamówienia podstawowego dla Części II będzie obliczona przy uwzględnieniu składki ubezpieczeniowej za udzielaną ochronę ubezpieczeniową w zakresie Zamówienia podstawowego dla Części II. Składka, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie obliczona proporcjonalnie (pro rata temporis), to jest za każdy dzień udzielonej przez Wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej i zostanie potwierdzona w polisie lub certyfikacie wystawionym przez Wykonawcę lub w aneksie do wystawionego już dokumentu ubezpieczenia w ramach Zamówienia podstawowego dla Części II. 5) Warunkiem uruchomienia prawa opcji w ramach Zamówienia dla Części II jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli pod rygorem nieważności o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający uprawniony jest do złożenia takiego oświadczenia w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej (okresie ubezpieczenia), nie wcześniej jednak niż od dnia 25.07.2020r. do upływu terminu, na który została zawarta z Wykonawcą umowa dot. Zamówienia dla Części II (do końca okresu ubezpieczenia). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji oświadczenie Zamawiającego w tym zakresie będzie stanowiło integralną część niniejszej Umowy. 6) Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie Zamówienia podstawowego dla Części II. Natomiast prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 3.8. Podział zamówienia na części ma ten skutek, że każdą część ZAMÓWIENIA( I-III) należ traktować tak jakby była samodzielnym przedmiotem postępowania. 3.9. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby CZĘŚCI, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub dowolnie wybraną/e CZĘŚĆ/CZĘŚCI, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy. 3.10. Przez wymóg złożenia tylko jednej Oferty należy rozumieć złożenie przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia tylko jednej oferty na poszczególną CZĘŚĆ zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na poszczególną CZĘŚĆ zamówienia. Za naruszenie tego wymogu uznaje się także złożenie oferty na daną CZĘŚĆ zamówienia przez Wykonawcę działającego wspólnie z innymi Wykonawcami w dwóch lub więcej konfiguracjach podmiotowych. 3.11. Złożenie większej liczby Ofert spowoduje odrzucenie wszystkich Ofert złożonych przez Wykonawcę w danej CZĘŚCI Zamówienia 3.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby (jednostki) nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 381 z późn. zm.), dalej "ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej". Zamawiający nie wyraża zgody by zawarcie umowy wiązało się w jakikolwiek sposób z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych. 3.13. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia dla CZĘŚCI, o udzielenie której się ubiega [nie dotyczy obowiązkowego ubezpieczenia posiadacza pojazdów mechanicznych]. 3.14. W czynnościach polegających na doprowadzaniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, zarządzaniu i obsłudze umów ubezpieczenia Zamawiającego działającego w imieniu na rzecz Ubezpieczonego pośredniczy na podstawie posiadanego zlecenia brokerskiego Kancelaria Brokerska ASPERGO sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Przemysłowa 13/73, 30-701 Kraków, KRS: 0000285649, NIP: 6772295300, REGON: 120515122. Koszt wynagrodzenia Kancelarii Brokerskiej ASPERGO sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Przemysłowa 13/73, 30-701 Kraków w okresie realizacji całego Zamówienia ponosi Wykonawca według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich. 3.15. Niniejszą Specyfikację można wykorzystać wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66512100-3, 66514110-0, 66515000-3, 66516000-0, 66516100-1, 66515100-4, 66515400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172985
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group oddział Rzeszów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopisto 8B/510
Kod pocztowy: 35-315
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164119.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164119.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164119.78
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Raabego 13
Kod pocztowy: 02-792
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144450
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164820
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY W ŚRODOWISKU

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 66, w związku z zaistnieniem przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1843) Postępowanie dotyczące cz.III zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: Nie została złożona żadna oferta. Zamawiający przeprowadził ponowne postępowanie dla części III zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 4 PZP tj. ,,w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione" Zaproszenie zostało wysłane do firmy Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa w dniu 07.07.2020 a negocjacje odbyły się w dniu 13.07.2020. Po przeprowadzonych negocjacjach została zawarta umowa z firmą Colonnade Insurance S.A. na kwotę 19 000 zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.