eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z obiektami towarzyszącymi w msc. Kołomań i Długojów, gm, Zagnańsk

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510134667-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Gmina Zagnańsk: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z obiektami towarzyszącymi w msc. Kołomań i Długojów, gm, Zagnańsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane dla operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014 -2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544417-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zagnańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 001 322, e-mail sekretariat@zagnansk.pl, faks 413 001 373.
Adres strony internetowej (url): www.zagnansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z obiektami towarzyszącymi w msc. Kołomań i Długojów, gm, Zagnańsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZ.271.1.8.2020.PZZ - PZZIS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej z obiektami towarzyszącymi w msc. Kołomań i Długojów, gm. Zagnańsk. 3.2.1. Zaprojektowanie: a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy fi 200 mm PVC, b) przykanalików (ONS) o średnicy fi 160 mm PVC do każdej nieruchomości zabudowanej i niezabudowanej, d) rurociągu tłocznego RT-2 o średnicy dz.110 mm PE SDR1 c) przyłączy kanalizacyjnych do każdej nieruchomości zabudowanej, e) pompowni sieciowej P-2 wraz z zasilaniem energetycznym, drogami dojazdowymi, zjazdami, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu pompowni wraz z obiektami towarzyszącymi, f) wodociągu dn 90 mm PE do pompowni ścieków, g) przyłącza wodociągowego do dz. ozn. Nr 121 ( nie zabudowanej ), h) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, 3.2.2.Wybudowanie zakresu wskazanego w pkt 1 w sposób zapewniający funkcjonowanie systemu kanalizacyjnego wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni, odbudową oraz umocnieniem rowów drogowych i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót. W przypadku lokalizacji infrastruktury w pasie jezdni, odbudowa nawierzchni asfaltowej na całej szerokości - 5,0 m i długości prowadzonych robót. 3.2.3 .Całkowity zakres do wykonania przez wykonawcę: a) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 PVC o długości ok. 2115 w tym (kanał C- 1274 mb, kanał D -841 mb) zgodnie z załączoną do PFU mapą orientacyjną, b) budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej o śr. dz110 PE SDR11 o długości ok. 2410 mb, c) budowa wodociągu dn 90 PE (do pompowni ścieków) o łącznej długości ok.200 mb, zakończonego hydrantem, d) budowa przyłącza wodociągowego do dz. 121 o średnicy 40 mm i dł.ok.10 m, e) budowa przykanalików ONS, dn. 160 mm - o długości ok.150 m w ilości 19 szt, w tym 18 szt do nieruchomości zabudowanych i jednego do niezabudowanej(dz.121), zgodnie z załączoną do PFU mapą orientacyjną. f) budowa pompowni ścieków P-2 wraz z zasilaniem elektrycznym, odwodnieniem terenu i zagospodarowaniem - 1 szt.: - dla obiektów pompowni ścieków zaprojektować i wykonać system monitoringu i sterowania w sposób zapewniający komunikację z jednostką monitorującą, - teren pompowni ścieków należy ogrodzić. Ogrodzenie wykonać z paneli wykonanych z drutów ocynkowanych i powlekanych PVC z wysięgnikami stalowymi i drutem kolczastym z bramą wjazdową, g) budowa dróg dojazdowych oraz zjazdów na drogi powiatowe do pompowni wraz z odwodnieniem terenu: - drogi dojazdowe do pompowni ścieków oraz utwardzenie na działce pompowni w granicach ogrodzenia należy wykonać z kostki betonowej, - chodniki i opaski z kostki betonowej na podsypce piaskowej zagęszczonej stabilizowanej cementem, - obrzeża betonowe 8/30 na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą, h) uzyskanie warunków na prowadzenie robót w pasach zieleni, w pobliżu drzew oraz uzyskanie decyzji na wycinkę (jeśli będzie taka potrzeba). Uwaga: Podane w PFU długości sieci mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie na etapie wykonywania projektu budowlanego. 3.2.4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań: a) wykonanie pełno branżowego projektu budowlanego i wykonawczego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót zawierającą część opisową, graficzną, obliczenia, zestawienia, decyzje, uzgodnienia, opinie, pozwolenia, b) wykonanie zadania zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego odpowiednio dla danego sołectwa, c) zakres wykonania obejmuje również opracowanie: - projektu branży elektrycznej (dotyczącego zasilania energetycznego pompowni ścieków), - drogowej (dotyczący dróg dojazdowych do pompowni ścieków wraz ze zjazdami z dróg powiatowych), - ogrodzenia i zagospodarowania terenu pompowni wraz z obiektami towarzyszącymi zgodnie w wymaganiami Wodociągów Kieleckich, - dla obiektów pompowni ścieków wykonać system monitoringu i sterowania w sposób zapewniający komunikację z jednostką monitorującą, d) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, e) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych w terenie objętym inwestycją, f) zakres objęty zamówieniem należy zaprojektować i wykonać w oparciu o warunki techniczne wydane przez Spółkę "Wodociągi Kieleckie" g)złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracyjnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, h) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym, i) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, j)uzyskania w określonym ośrodku geodezyjnym aktualnych map sytuacyjno- wysokościowych do celów projektowych, k) trasy kanalizacji sanitarnej grawitacyjne i tłoczne należy zlokalizować w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych, l) w przypadku braku możliwości zaprojektowania sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym i konieczności usytuowania jej na gruntach prywatnych, wykonawca winien uzyskać zgody właścicieli nieruchomości, na których zaprojektowany będzie system kanalizacji, ł) wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (w przypadku takiej konieczności), m) uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia (jeżeli wystąpi taka konieczność), - warunków technicznych do projektowania od "Wodociągów Kieleckich" Sp. z. o. o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, - uzgodnienia projektów z "Wodociągów Kieleckich" - warunków odtworzenia nawierzchni, które należy ustalić z właścicielem lub zarządcą terenu przy realizacji sieci kanalizacyjnej w pasach drogowych - (drogi, chodniki, zieleńce itp.), - zgody od właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia po wcześniejszym ustaleniu przebiegu sieci i ONS na mapie, - uzgodnienie projektu budowlanego w Zespole Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej, - uzgodnienia projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji od zarządcy dróg powiatowych i gminnych, - uzyskania decyzji pozwalającej na przekroczenie cieków wodnych, n) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z jej zatwierdzeniem, 3.2.5. Wykonawca opracuje dokumentację projektową obejmującą: a) projekt budowlany w ilości 5 egz., b) projekt wykonawczy w ilości 5 egz., c) dokumentacja geotechniczna - 2 egz., d) przedmiar robót 2 egz., e) kosztorysy inwestorskie 2 egz., f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz., g) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formie pdf. 3.2.6. Po zrealizowaniu zakresu rzeczowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) dokumentację projektową opieczętowaną przez właściwą jednostkę udzielającą pozwolenia na budowę w ilościach jak wyżej, b) dokumentację powykonawczą: - projekt powykonawczy potwierdzony przez kierownika budowy z naniesionymi zmianami wprowadzonymi na etapie realizacji potwierdzonymi przez projektanta, - wszelkie decyzje, uzgodnienia i pozwolenia uzyskane na etapie projektowania, - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz ze szkicami, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania z projektem budowlanym, - pozwolenie na budowę lub zgłoszenie, na podstawie którego został wykonany przedmiot zamówienia, - protokoły odbiorów częściowych i końcowy, - protokoły z próby szczelności sieci kanalizacji sanitarnej, - protokół z pozytywnym wynikiem monitoringu, - protokół ze zgrzewania rur PE, - protokół z badań pobranych próbek, - protokół z zagęszczenia gruntu (podsypka, zasypka), - protokół odbioru nawierzchni po robotach drogowych - jeśli zarządca tego wymaga, - dokumentacja fotograficzna w formie cyfrowej, - deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty higieniczne, - dziennik budowy, c) uzyskane w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. 3.2.7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o: a) "Wytyczne eksploatacyjne "Wodociągów Kieleckich" do projektowania i realizacji infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie działania Spółki", b) Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zagnańsk, c) Strategia Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Zagnańsk na lata 2014-2024, marzec 2014. d) Program Ochrony Środowiska dla Gminy Zagnańsk na lata 2009-2013, czerwiec 2009. e) Obowiązujące normy, przepisy i instrukcje. f) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 tj.). g) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r. poz. 1395 ze zm.). h) Ustawa z dnia 10 stycznia 2012r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 tj.). i) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 275 tj). j) Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków (Dz. U. z 2019 r. poz. 1437 tj ze zm.). k) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002 r. w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody (Dz. U. z 2002r. nr 2 poz. 70). l) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389). m) Obwieszczenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013r. poz. 1129). n) Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2017 r. poz. 2126), o) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. poz. 463). p) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 2033).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45231300-8, 45200000-9, 71000000-8, 45230000-8, 71300000-1, 71320000-7, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3118038.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTAL -GROCH
Email wykonawcy: groli@poczta.fm
Adres pocztowy: Szkolna 3
Kod pocztowy: 28-131
Miejscowość: SOlec-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2684013.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2684013.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5928600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3118038.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTAL-GROCH Rafał GROCHOWSKI
Email wykonawcy: groli@poczta.pm
Adres pocztowy: ul.Szkolna 3
Kod pocztowy: 28-131
Miejscowość: Solec-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2684013.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2684013.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5928600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.