eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Remont szatni w Szkole Podstawowej w Uniejowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-23

Ogłoszenie nr 510134663-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.

Gmina Uniejów: Remont szatni w Szkole Podstawowej w Uniejowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553631-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Uniejów, Krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (url): www.bip.uniejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont szatni w Szkole Podstawowej w Uniejowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2020.AA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: "Modernizacja pomieszczeń, części zewnętrznej i otoczenia Szkoły Podstawowej w Uniejowie" pn. "Remont szatni w Szkole Podstawowej w Uniejowie". 2. Zamówienie obejmuje remont szatni w Szkole Podstawowej w Uniejowie im. Bohaterów Września 1939 roku przy ul. Kościelnickiej 26-28, 99 - 210 Uniejów, poprzez demontaż istniejących stalowych boksów, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi. 3. Zakres inwestycji zakłada miedzy innymi; 1) Wyburzenia i demontaże w zakresie: Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, Wykucie z muru miejsca na belki obniżające nadproże, Demontaż okien i drzwi na ścianie HI oraz okien na ścianie IJ, Demontaż wykładziny podłogowej PCV, Rozebranie schodów betonowych (po skuciu schodów należy sprawdzić nośność gruntu), Częściowe rozebranie podłoża z betonu (sprawdzenie podłoża po skuciu posadzki- do stwierdzenia w czasie trwania budowy), Wykucie z muru podokienników betonowych, Niezbędne otworowania (w zakresie nowych otworów drzwiowych i przejść instalacyjnych), Demontaż istniejących stalowych boksów, Demontaż istniejącego oświetlenia. Szczegółowy zakres podstawowych rozbiórek przedstawiono w części rysunkowej (Załącznik nr 8). 2) Zakres robót w zakresie: Budowa schodów wraz z fundamentem, Wykonanie posadzki betonowej., Wykonanie obudowy ściennej z płyt gipsowo-kartonowych ., Obłożenie słupów okładziną ścienną (płyta wiórowa , laminowana niezapalna), Zabudowanie części otworów okiennych bloczkami z betonu komórkowego., Wykonanie warstwy wygładzającej 1-3 mm pod wykładziny podłogowe z tworzyw sztucznych., Obłożenie stopni i podstopni schodowych wykładziną winylową., Zamontowanie podłogi winylowej., Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej., Wykonanie sufitu podwieszanego wraz z położeniem ocieplenia i odpowiednim zaizolowaniem stalowego podciągu., Renowacja ściany z kamienia., Montaż balustrad ze stali nierdzewnej., Zmiana lokalizacji grzejników i wymiana na nowe., Uzupełnienie muru przy ościeżnicy., Montaż nowych podokienników., Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem nowych opraw. , Obniżenie nadproża przy drzwiach wejściowych., 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wszystkie dane techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia znajdują się w dokumentacji dołączonej do niniejszej specyfikacji. 6. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na odpowiednim oznakowaniu i zabezpieczeniu miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. 7. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach. 8. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) 9. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i w jego granicach. 10. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. 12. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory estetyczne (faktura, barwa etc.) oraz posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne co artykuły określone przez Zamawiającego. 13. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 14. Wykonawca udzieli rękojmi za wady wynoszącej minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. UWAGA: Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) ustanowienia kierownika budowy, 2) dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 3) prowadzenia dziennika budowy przekazanego przez Zamawiającego, 4) zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 5) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 6) uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 7) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 8) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 9) umieszczenia na budowie informacji zawierającej dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo budowlane i przekazanie tej informacji do zamawiającego, 10) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 11) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 12) wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP, 13) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 14) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 15) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu, 16) zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu budowy, 16. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128662.64
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REM - BUD Dariusz Piaseczny
Email wykonawcy: darek_1387@wp.pl
Adres pocztowy: Wielenin 13, 99 - 210 Uniejów
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Wielenin
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153719.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153719.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.