eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510134081-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Białostocki Ośrodek Kultury: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547198-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Białostocki Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 36621070000000, ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 424 823, e-mail administracja@bok.bialystok.pl, faks 857 447 023.
Adres strony internetowej (url): www.bok.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku, a w szczególności: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (odtworzenie) ścian piwnic, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (otworzenie) ścian piwnic powyżej terenu wraz z wykończeniem cokołu budynku, - adaptacja łazienki w piwnicy budynku, na potrzeby pomieszczenia gospodarczo - sanitarnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SIWZ oraz dokumentacji projektowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności: - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie usuwania gruzu, - roboty remontowe, - roboty instalacyjne, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 7. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załączniki nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami. UWAGA: 1) Przed sporządzeniem oferty istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2) W okresie realizacji inwestycji obiekt będzie czynny (Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przejścia), w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać z Zamawiającym harmonogram prac szczególnie uciążliwych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na organizację pracy Wykonawcy (przesunięcie robót w harmonogramie), w przypadkach uzasadnionych potrzebami wynikającymi z prowadzonej działalności w zakresie kultury. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie mienia Zamawiającego w czasie prac budowlanych. 4) Po zakończonych robotach budynek oraz teren wokół musi być sprzątnięty oraz przygotowany do użytkowania (w stanie nie gorszym niż przed dniem przekazania). 5) Na terenie budynku brak jest pomieszczeń do przechowywania sprzętu, materiałów itp. 6) Zamawiający nie zapewnia zaplecza sanitarnego tj. dostępu do toalet, pomieszczeń socjalnych. Wykonawca zorganizuje je we własnym zakresie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie kontenera na gruz i inne odpady budowlane i bieżące jego opróżnianie - UWAGA wjazd na zaplecze budynku - parking, jest wąski. Należy to uwzględnić przy planowaniu odbioru gruzu budowlanego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania bieżącego porządku wokół budynków objętych robotami. 9) W celu ograniczenia zabrudzeń i uszkodzeń powstających podczas prac budowlanych wykonawca zabezpieczy bezpośrednio przyległe powierzchnie utwardzone przed zniszczeniem. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu organizacji ruchu. 11) Wykonawca poniesie koszty zajęcie pasa drogowego oraz zajęcie terenów przyległych na potrzeby wykonania prac budowlanych. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskanie wszelkich pozwoleń do prowadzenia prac budowlanych od gestorów instalacji podziemnych, a po ich zakończeniu do poinformowania ich o skończeniu prac. 13) Zamawiający posiada opinię miejskiego konserwatora zabytków odnośnie zaplanowanych prac. 14) Zamawiający informuje, że obiekt nie jest zabytkiem, ale znajduje się na obszarze objętym dozorem konserwatora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 340000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane APK Artur Peczyk
Email wykonawcy: a.peczyk@wp.pl
Adres pocztowy: Pasynki 56
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 373002.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 363830.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419513.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.