To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510134081-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Białostocki Ośrodek Kultury: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547198-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Białostocki Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 36621070000000,
ul. Legionowa
5,
15-281
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 424 823, e-mail
administracja@bok.bialystok.pl, faks
857 447 023.
Adres strony internetowej (url): www.bok.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów w budynku przy ul. Warszawskiej 19 w Białymstoku, a w szczególności: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (odtworzenie) ścian piwnic, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej (otworzenie) ścian piwnic powyżej terenu wraz z wykończeniem cokołu budynku, - adaptacja łazienki w piwnicy budynku, na potrzeby pomieszczenia gospodarczo - sanitarnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SIWZ oraz dokumentacji projektowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności: - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie usuwania gruzu, - roboty remontowe, - roboty instalacyjne, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 7. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załączniki nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami. UWAGA: 1) Przed sporządzeniem oferty istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2) W okresie realizacji inwestycji obiekt będzie czynny (Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przejścia), w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać z Zamawiającym harmonogram prac szczególnie uciążliwych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na organizację pracy Wykonawcy (przesunięcie robót w harmonogramie), w przypadkach uzasadnionych potrzebami wynikającymi z prowadzonej działalności w zakresie kultury. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie mienia Zamawiającego w czasie prac budowlanych. 4) Po zakończonych robotach budynek oraz teren wokół musi być sprzątnięty oraz przygotowany do użytkowania (w stanie nie gorszym niż przed dniem przekazania). 5) Na terenie budynku brak jest pomieszczeń do przechowywania sprzętu, materiałów itp. 6) Zamawiający nie zapewnia zaplecza sanitarnego tj. dostępu do toalet, pomieszczeń socjalnych. Wykonawca zorganizuje je we własnym zakresie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie kontenera na gruz i inne odpady budowlane i bieżące jego opróżnianie - UWAGA wjazd na zaplecze budynku - parking, jest wąski. Należy to uwzględnić przy planowaniu odbioru gruzu budowlanego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania bieżącego porządku wokół budynków objętych robotami. 9) W celu ograniczenia zabrudzeń i uszkodzeń powstających podczas prac budowlanych wykonawca zabezpieczy bezpośrednio przyległe powierzchnie utwardzone przed zniszczeniem. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu organizacji ruchu. 11) Wykonawca poniesie koszty zajęcie pasa drogowego oraz zajęcie terenów przyległych na potrzeby wykonania prac budowlanych. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskanie wszelkich pozwoleń do prowadzenia prac budowlanych od gestorów instalacji podziemnych, a po ich zakończeniu do poinformowania ich o skończeniu prac. 13) Zamawiający posiada opinię miejskiego konserwatora zabytków odnośnie zaplanowanych prac. 14) Zamawiający informuje, że obiekt nie jest zabytkiem, ale znajduje się na obszarze objętym dozorem konserwatora.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane APK Artur Peczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
373002.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.