eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Gmina Jabłoń dla Seniorów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133267-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Urząd Gminy Jabłoń: Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Gmina Jabłoń dla Seniorów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550825-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540109189-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
"Biuro Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE" woj. LUBELSKIE, pow. puławski, gm. Puławy, miejsc. Gołąb, Puławska, nr 63, 24 100, poczta Puławy, Dariusz Osiak
Fundacja Współpracy i Rozwoju INCEPTUM, ul. Gen. Fieldorfa "Nila" 18/15, 24-100 Puławy, Iga Próchniak-Czapla


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Jabłoń, Krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000, ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3560036, e-mail jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.jablon.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27 jako Lider, działając w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania, w imieniu Fundacji Współpracy i Rozwoju Inceptum oraz Biura Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, z późn. zm.)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Gmina Jabłoń dla Seniorów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 zamówienia "Dostawa sprzętu medycznego do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu medycznego, m.in. mebli, sprzętu rehabilitacyjnego, specjalistycznych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej 33155000-1 Sprzęt do fizykoterapii 33196100-1 Sprzęt dla osób starszych 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych. 4.3 Część 2 zamówienia "Dostawa sprzętu AGD do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39200000-4 Wyposażenie domowe 39310000-8 Różny sprzęt 4.4 Część 3 zamówienia "Dostawa mebli użytkowych oraz naczyń do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli, naczyń porcelanowych oraz sztućców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39200000-4 Wyposażenie domowe 39290000-1 Wyposażenie różne 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39200000-4


Dodatkowe kody CPV: 33158400-6, 33155000-1, 33196100-1, 33196200-2, 30100000-0, 39200000-4, 39141000-2, 39200000-4, 39110000-6, 39120000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104479.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDEIR Przemysław Fila
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 8
Kod pocztowy: 66-006
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134042.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134042.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa mebli użytkowych oraz naczyń do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10772.36
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Drewlab
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tęczowa 159
Kod pocztowy: 20-517
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22755.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41999.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.