To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133056-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu pn. "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536669-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540085144-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Gmina Miasto Sieradz 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1 tel. 43 826-61-28 REGON:730934335, NIP: 827-22-37-737 zamowienia@umsieradz.pl www.sieradz.eu
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 73500300000000,
ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego
18,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-43 8225652, e-mail
zamówienia@sp4.sieradz.eu, faks
0-43 8225652.
Adres strony internetowej (url): http://www.sp4sieradz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu pn. "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.06.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Szkoły nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18 poprzez dostawę następujących elementów: pomocy dydaktycznych, książek, pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej, sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej oraz mebli szkolnych. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe wg załączników nr 4, 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia i oprogramowanie o lepszych parametrach. W przypadku dostaw obejmujących oprogramowanie Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi w powyższych załącznikach i dostarczenia dokumentów licencyjnych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 4. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą. 5. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych muszą znajdować się oznakowania i opisy w języku polskim. 7. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania opisującą funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp.). 8. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. 9. Meble szkolne dostarczone przez Wykonawcę muszą być zainstalowane oraz zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ich charakterem i właściwością. Koszt dostawy oraz montażu należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. Dostarczone meble szkolne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole. 10.Wszelkie użyte w formularzach cenowych nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazany w danym formularzu cenowym, konkretny z nazwy i pochodzenia. Zamawiający informuje, że posiada zaświadczenie wydane przez organ prowadzący - gminę Miasto Sieradz, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, potwierdzające, że Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Leśniewskiego 18 jest szkołą publiczną oraz że wymieniony w zaświadczeniu sprzęt będzie wykorzystywany do celów związanych z realizowaną przez tę placówkę działalnością dydaktyczną w ramach projektu "Wiem więcej, mogę więcej - inwestycja w przyszłość uczniów SP nr 4 w Sieradzu".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 22110000-4, 48190000-6, 39160000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51223.55
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50205.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa książek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17208.13
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polanglo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16199.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15683.34
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIVERTI Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17217.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127044.21
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144529.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa mebli szkolnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14014.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLY Anna Borawska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25305.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Remonty nawierzchni chodników i ulic w mieście Sieradz".
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Sieradzu oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2024
- Renowacja zbiornika wodnego w Bobrownikach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Zakup urządzeń i oprogramowania
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.